نمایندگی های مجوز دار اچ پی | امروزه پیدا کردن مرجعی مطمئن مبنی بر فروش و انجام کار های خدماتی. در زمینه ی ماشین های اداری و رایانه ای کاری ساده به نظر می آید.! اما اگر نظریه ی شما هم در همین راستا بدین شکل می باشد باید بگوییم که، سخت در اشتباه هستید.! امروز به دلیل گستردگی و فراوانی تمامی کالا ها در گرید های کیفی متنوع ، استفاده از محصولات مطمئن و با اصالت در زمینه ی. ماشین های اداری و رایانه ای کاری مشکل و سخت می باشد.  اما با این حال راه های زیادی در جهت یافتن مراجع معتبر ، مرکز تعمیرات و مارکت های فروش شرکتی محصولات اچ پی وجود دارد. از این رو شما می توانید در ادامه همراه ما باشید تا کمی از محصولات و خدمات این کمپانی آگاهی بیشتری کسب نمایید.

 

نمایندگی های اچ پی

نمایندگی اچ پی در تهران | همانطور که می دانید محصولات اچ پی دارای مدلهای متنوع در دسته بندی مختلفی می باشند. به طور مثال شما می توانید کاربر مستقیم محصولات اداری کمپانی اچ پی همانند ، پرینتر ، کارتریج ، سرور و … باشید. یا از طرفی دیگر در بخش ماشین های رایانه ای همانند لپ تاپ ، هارد ، آل این وان و … استفاده کنید. تمامی محصولات اچ پی به صورت اورجینال دارای خدمات ویژه ی خود می باشند. که می بایست توضیحات آن پیش از خرید و هنگام تحویل دستگاه خدمت کاربران ارائه داده شود.

چگونه می توان اصالت یک محصول اچ پی را شناسایی کرد.؟ اچ پی به عنوان یک تولید کننده ی معتبر در بازار جهانی. در راستای تشخیص اصالت محصولات خود . راه هایی را پیش روی کاربران قرار داده است. از این رو کاربران می توانند به راحتی از دو طریق اعتماد لازم را مبنی بر خرید خود حاصل کنند. در قدم اول شما می توانید با مشاهده و جست و جوی شماره سریال. محصول در وب سایت اچ پی ، اصالت دستگاه مورد نظر خود را بسنجید. تنها کافیست به وب سایت شرکت رفته و دسته بندی محصول خود را مشخص کنید. سپس با پر کردن بخش Serial Number دستگاه خود ، می توانید نسبت به اصالت ساخت آن در سایت رسمی پی ببرید.

قدم دوم تمام با مراکز معرفی شده توسط اچ پی می باشند. تمامی مراکزی که توسط اچ پی دارای گواهینامه و مجوز می باشند. مورد تایید بوده و شما می توانید از بخش فروش و خدمات پس از فروش آن مراکز استفاده کنید. در بخش بعدی در ارتباط با مجوز های شرکت اچ پی بررسی های بیشتری صورت می گیرد.

 

 

 

نمایندگی های مجوز دار اچ پی

 

 

 

(DIC) سرتیفیکیت آسیا Dubai / UAB

نمایندگی رسمی اچ پی این افتخار را دارد. تا با کسب دوره های لازم و بدست آوردن مدارک. معتبر از سوی کمپانی در افتخار شما کاربران گرامی باشد. با توجه به این موضوع شما کاربران گرامی و مصرف کنندگان ماشین های اداری و رایانه ای اچ پی قادر هستید. تا تمامی مبحث فروش محصولات و خدمات و تعمیرات دستگاه های خود را در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP ثبت نماید. از این رو پیشنهاد می شود تا در صورت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تمامی خدمات نمایندگی با کارشناسان امور مشتریان ما همراه شوید. جهت آشنایی نمایندگی رسمی محصولات اچ پی در ادامه همراه ما باشید.

 

 

 

(DIC) سرتیفیکیت آسیا Dubai / UAB

 

خدمات نمایندگی های اچ پی

در بخش های قبلی در ارتباط با محصولات اچ پی توضیحات کوتاهی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دادیم. حال در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با خدمات ویژه نمایندگی رسمی نیز مواردی را بررسی نماییم. در قدم اول لازم است بدانید که نمایندگی رسمی اچ پی این افتخار را دارد. تا تمامی محصولات را با اصالت کمپانی به صورت گلوبال با گارانتی معتبر خدمت شما کاربران ارائه دهد. البته در نظر داشته باشید. که خدمات مهیج دیگری از سوی نمایندگی به مشتریان عرضه می شود.

با این تفاوت که این خدمات بروی هر یک از دسته بندی ماشین های اداری و رایانه ای اچ پی متفاوت و کاربردی می باشد. از این رو پیشنهاد می شود تا قبل یا بعد از ثبت سفارش خود ، راجب به خدمات ویژه و خدمات کاربری محصولات خود ، مطلع شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط. با سایر خدمات شرکت اچ پی وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

 

خدمات نمایندگی های اچ پی