نمایندگی پرینتر اچ پی در قزوین | HP یکی بزرگترین کمپانی های فعال در عرصه طراحی و تولید محصولات الکترونیکی و دیجیتالی در دنیا است که می توان سراغ محصولات آن را در بیش از 160 کشور مختلف جهانی گرفت که خوشبختانه ایران نیز یکی از همین کشورها می باشد و در سرزمین مان نیز باز می توان با نمایندگی های مختلفی از این برند مطرح آمریکایی مواجه شد که بی شک یکی از بهترین آن ها نمایندگی پرینتر اچ پی در قزوین می باشد.

این نمایندگی در ارتباط مستقیم با نمایندگی مرکزی اچ پی در تهران؛ یعنی اچ پی آفیس است و تمام خدمات و محصولات موجود در خود را به همین واسطه تامین می نماید. هدف از تاسیس چنین نمایندگی راحت تر شدن پروسه انتخاب و خرید و یا بهره مندی از خدمات مربوط به پرینترهای اچ پی در استان قزوین برای مردم شریف آن سامان می باشد.

کمی با نمایندگی پرینتر اچ پی در قزوین

خب قزوین به نسبت خیلی از استان های کشورمان از کلانشهر تهران فاصله چندان زیادی ندارد اما باز به هر حال به دلیل تعهد کاری مجموعه اچ پی آفیس این نمایندگی در صدد ایجاد یک مجموعه قدرتمند در حوزه HP برای شما قزوینی های عزیز می باشد.

در این نمایندگی قرار است از تمامی پرینترهای ساخت روز و جدید کمپانی اچ پی رونمایی شود و تا شما خریداران عزیز با توجه به سلیقه انتخابی خود و همچنین نوع پرینتری که می تواند لیزری و یا جوهر افشان باشد، دستگاه خود را انتخاب نمایید.

ضمن اینکه در کنار این مجموعه شما می توانید از خدمات پشتیبانی و تامین تونر و یا کارتریج مربوط به تک تک پرینترهای اچ پی نیز در استان خود بهره مند شوید و خیلی راحت تر از آنچه که فکرش را بکنید به دستگاه های الکترونیکی و دیجیتالی با کیفیت از سوی چنین غول صنعتی دست پیدا نمایید.

نمایندگی پرینتر اچ پی در قزوین
نمایندگی اچ پی

ویژگی های این نمایندگی

نمایندگی پرینتر اچ پی در قزوین همچون دیگر نمایندگی های فعال در عرصه تهیه و عرضه محصولات اچ پی از یکسری ویژگی های ممتاز برخوردار است که از مهمترین آن ها بایستی به:

  • استفاده از نیروهای متخصص در آن
  • امکان ارائه مشاوره در خرید و یا تعمیر دستگاه
  • بهره گیری از تکنسین های مجرب
  • استفاده از متدهای روز دنیا جهت تعمیر پرینتر
  • بررسی و عیب یابی ابتدایی دستگاه
  • انجام برآورد هزینه
  • تعمیر قطعات مورد نیاز از نوع اصل و اورجینال

اشاره داشت.

ضمن اینکه یادتان باشد در کنار تمامی این موارد بایستی به ارائه ضمانت نامه مکتوب نیز اشاره داشت که شما دوست داران HP پس از خرید و یا باز پس گیری دستگاه تعمیر شده خود موفق به اخذ آن از نمایندگی مربوط خواهید شد.

کلام آخر

می بینید که ما همه چیز را برایتان مهیا کرده ایم و تنها کافی است شما انتخاب کنید که از میان برندهای فعال اما محدود حاضر در صنعت طراحی و ساخت چاپگرها، اچ پی را برگزینید تا ما از 0 تا 100 این انتخاب شایسته را برایتان جفت و جور نماییم | نمایندگی پرینتر اچ پی در قزوین

لازم به ذکر است که در نمایندگی پرینتر اچ پی در قزوین علاوه بر پرزنت کردن محصولات اچ پی به تعمیر و رفع نواقص آن نیز پرداخته می شود تا شما کاربران عزیز با کمترین مشکل ممکنه از این سری دستگاه های قدرتمند استفاده کرده و نهایت کیفیت را نیز به فایل های چاپ شده خود انتقال دهید.