HP از آن دسته برندهایی نیست که در زمینه های مختلف وارد شدند و در هر یک نیز موفق به تولید تنها چند محصول آن هم بدون توجه به کیفیت کاری و خروجی قابل استفاده از آن کردند؛ بلکه کمپانی است بسیار بزرگ و معتبر که امروزه در بیش از 160 کشور مختلف جهانی دارای شعبه و نمایندگی است و بی اغراق محصولات آن معروف هستند به کیفیت بالا و کارایی طولانی مدت! این برند مشهور آمریکایی در زمینه پرینترها تولید کننده دو نسل شاید کمی متفاوت از هم می باشد؛ یعنی پرینترهای سازمانی و پرینترهای خانگی که اگر کمی حوصله کنید و با ما در ادامه این مطلب از اچ پی آفیس همراه شوید، ما برای شما در خصوص نمایندگی پرینتر سازمانی اچ پی صحبت ها خواهیم کرد.

پرینتر سازمانی چیست؟

پرینتر سازمانی کلا به چاپگری گفته می شود که دارای ظرفیت بالایی برای انجام امور چاپی در د و اندازه یک سازمان و یا اداره بزرگ است. تیراژ کاری این قبیل از پرینترها معمولا بالای 1500 تا 2000 برگ در ماه است وبه همین خاطر هم است که یک کاربر خانگی اصلا نیازی به داشتن چنین محصولی حتی در صورت عدم وجود مشکل مالی ندارد.

پرینترهای سازمانی HP تفاوت های زیادی با دیگر پرینترهای تولید شده توسط دیگر نام های مطرح جهانی هستند که مهمترین آن بی شک کیفیت و طول عمر بالای مصرفی شان می باشد. باید تنها یک اچ پی باز باشید تا بتوانید به درک درستی از عظمت محصولات HP در اقصی نقاط این کره خاکی پی برده و از کار کردن با آن لذت واقعی را ببرید.

راستی این را هم به تفاوت های یک پرینتر سازمانی با یک چاپگر خانگی اضافه کنید که پرینترهای دسته اول از سرعت چاپ بسیار بالاتری به نسبت مدل های خانگی برخوردارند و ما خیلی خرسند هستیم که می توانیم در نمایندگی اچ پی آفیس میزبان شما خریداران پرینترهای سازمانی و همچنین تعمیر کننده این قبیل از دستگاه های غول پیکر برایتان باشیم.

نمایندگی پرینتر سازمانی اچ پی
نمایندگی اچ پی

نمایندگی پرینتر سازمانی اچ پی

از آنجایی که امکان تهیه کردن پرینترهای باکیفیت و سازمانی برند اچ پی از هر فروشگاه و مکانی امکان پذیر نیست، ما توصیه می کنیم تا با مراجعه به نمایندگی اچ پی آفیس هم در وقت گران بهای خود صرفه جویی نمایید و هم با قیمتی مقرون به صرفه این مدل از چاپگرهای قدرتمند را خریداری نمایید.

واقعیتش را بخواهید این نوع از پرینترها مورد نیاز هر اداره و سازمانی نیست و اگر شما مسئول خرید یک سازمان یا اداره پر رفت و آمد باشید، تنها پیشنهاد خرید این قبیل از چاپگرهای HP برایتان می تواند مناسب باشد؛زیرا هم در بخش خرید و هم در بخش تعمیر آنان باید بدانید که قطعا با هزینه های زیادی مواجه خواهید شد!

برای همین نیز آشنایی و شناخت یک نمایندگی پرینتر سازمانی اچ پی در ایران می تواند برایتان بسیار کاربردی باشد؛ زیرا می دانید در صورت نیاز به خرید یک دستگاه سازمانی باید به کجا مراجعه کرده و در صورت ایجاد خرابی و مشکل نیز بدون هیچگونه نگرانی می توانید با یک نمایندگی رسمی اچ پی نه صرفا یک شخص تعمیرکار تماس حاصل نموده و در صدد رفع خرابی دستگاهتان برآیید.

کلام آخر

به عنوان کلام آخر در این مطلب بد نیست بدانید که تکنسین های تعمیراتی اچ پی آفیس از امکان حضور در مکان سازمانی و یا اداری شما نیز برخوردار می باشد که این امر برای آن دسته از سازمان هایی که تنها با یک دستگاه چاپگر کارهای روزانه خود را انجام می هند، بسیار اهمیت دهد؛ زیرا وقت کافی برای آوردن دستگاه و حداقل چند ساعتی منتظر ماندن برای تعمیر آن را نداشته و ندارند.

یادتان باشد یک پرینتر سازمانی:

  • از ظرفیت چاپ بالای 2000 برگه ای در ماه
  • سرعت بالا در چاپ
  • هزینه خرید سنگین
  • هزینه نگهداری و تعمیر بالا

برخوردار است.