کمتر کسی را در این عالم هستی می توان پیدا کرد که به خوب بودن ماشین های اداری HP واقف نباشد و بخواهد دنبال ایراد و ضعفی در آن ها باشد. واقعیتش را هم بخواهید همین است و ماشین های اداری و خصوصا دستگاه های کپی اچ پی امروزه سهم زیادی از بازار خریداران این مدل از دستگاه های چاپی را به خود اختصاص داده اند و برای همین نظر ما برآن شدیم تا در ادامه این مطلب از اچ پی آفیس توجه شما را به یکی از فعال ترین و معتبرترین نمایندگی کپی اچ پی در پایتخت ایران؛ یعنی کلانشهر تهران آشنا نماییم.

آشنایی با نمایندگی کپی اچ پی

ما در نمایندگی کپی HP دو هدف بزرگ را دنبال می کنیم که اولی آن ارائه به روز ترین و جدیدترین دستگاه های دارای این تکنولوژی با برند مطرح اچ پی به شما خریداران عزیز با هر نوع نیاز اداری و یا خصوصی می باشد و دومی نیز ارائه سرویس های خدمات دهی متنوع در مواقعی است که ماشین های کپی شما دچار خرابی جزئی و یا کلی شده اند.

در مورد هدف اول که هیچ حرف و حدیثی نمی توان زد؛ زیرا مسئولیت یک نمایندگی مجاز و رسمی تامین نیازهای مشتری در هر شرایطی می باشد که انصافا اچ پی آفیس در طول سالیان اخیر در این زمینه با عشق و علاقه ای تمام نشدنی کار کرده و همچنان نیز اگر کسی نیاز به تامین دستگاه خاصی از تولیدات HP داشته باشد، این نمایندگی همچون اچ پی آفیس است که می تواند آن را در کوتاه زمان و با بهترین قیمت ممکنه تامین نماید.

اما در مورد هدف دوم باید بدانید که تیم تکنسین های مجرب و کار کشته ما می توانند در دو حالت به شما عاشقان اچ پی خدمت رسانی کنند که حالت اول در صورت مراجعه شما به مکان فعلی نمایندگی ما در شهر تهران محدود می شود و حالت دوم این است که شما بسته به شدت نیاز و عدم وجود زمان کافی برای آوردن دستگاه کپی HP خود در مضیقه باشید، آنگاه کافی است با استفاده از شماره نمایندگی اچ پی آفیس و گرفتن شماره داخلی مرتبط با بخش تعمیرات و خدمات دهی این مجموعه درخواست ارسال تعمیرکار در محل را داشته باشید تا نیروهای ما بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکنه در محل تعیین شده از سوی شما حاضر شده و مشکل دستگاهتان را حل و فصل نماید.

نمایندگی کپی اچ پی
نمایندگی اچ پی

بخش تعمیرات این نمایندگی در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟

بدون هیچ اغراق و گزافه گویی باید بگوییم که در نمایندگی کپی اچ پی تمام مشکلات جزئی و کلی دستگاه شما اعم از:

  • تعمیر بلید
  • تعمیر کاغذکش
  • تعمیر هیتر
  • و …

صورت می پذیرد.

در حقیقت تکنسین های اچ پی آفیس با بهره گیری از دانش روز جهانی و استفاده از مناسب ترین ابزارهای کاری می توانند مشکل دستگاه شما را در هر سطح و از هر نوعی که باشد، پس از یک عیب یابی کلی مشخص و درصدد رفع آن برآیند.

برای این منظور نیازی است وارد جزئیات در هر یک از مراحل تعمیراتی دستگاه خود شوید؛ زیرا طبق چارت کاری تدوین شده از سوی تیم مدیریتی اچ پی آفیس، تمام تکنسین ها موظف به ثبت وقایع کاری خود در هر مرحله از تعمیرات ماشین های اداری و غیر اداری HP می باشند.

پس با خیالی آسوده دستگاه های خراب شده خود را به ما بسپارید و مطمئن باشید که برای تعمیر آن ها از بهترین و اصلی ترین قطعات یدکی برای آن استفاده خواهیم کرد و دستگاهتان را همچون روز نخستی که ان را خریداری کرده اید، تحویلتان خواهیم داد.

مخاطبان گرامی توجه داشته باشید که قبل از هر اقدامی کارشناسان تعمیراتی ما شما را از هزینه های مربوطه به تعمیر و اپراتورهای ما نیز از هزینه های جانبی خرید یک دستگاه کپی اچ پی آگاه خواهند نمود.