پرینتر لیزری مشکی اچ پی | همواره پرینتر های اچ پی ، یکی از محبوب ترین ماشین های اداری در دسته ، چاپگر ها می باشند. قابلیت های مهیج ، کیفیت چاپ مناسب ، سرعت مطلوب ، خدمات پس از فروش شرکتی و خیلی از موارد این چنینی باعث شده تا کمپانی اچ پی به عنوان ، نماینده ای قابل در حوزه ی طراحی و توزیع ماشین های اداری و رایانه ای به حساب بی آید. در نظر داشته باشید که عملکرد این سری از دستگاه های اچ پی همانند سایر پرینتر های لیزری درون بازار می باشد. اما پرینتر های اچ پی در بخش خروجی اسناد ، تفکیک رنگ ، سرعت چاپ و … می توانند کاملا حرفه ای و قابل توجه نسبت به سایر برند های موجود در بازار عملکرد خود را نشان دهند.

در بخش قبلی به این موضوع پرداختیم که عملکرد پرینتر لیزری مشکی اچ پی شباهت زیادی به پرینترهای لیزری رنگی دارد. تقریبا با همان مشخصات با این تفاوت که پرینترهای لیزری مشکی دارای کارتریج مشکی می باشد و امکان چاپ متون و عکس رنگی را به صورت رنگی ندارد. اگر چه که چاپ رنگی خیلی کاربردی آنچنایی برای بسیاری از افراد ندارد و بیشتر افرادی که در بازار ، ادارات ، سازمانها و … مشغول به کار می باشند از دستگاه های لیزری مشکی استفاده می نمایند. بدر نهایت نیز پرینتر های لیزری مشکی هزینه ی مصرفی پایین تری نسبت به سایر تکنولوژی های چاپ دیگر داشته و از این حیث مقرون به صرفه تری می باشند.

 

پرینتر لیزری مشکی

همانطور که به نظر می رسد. پرینتر های لیزری مشکی ، چاپگر های هستند که تنها قابلیت چاپ را به صورت مشکی و با استفاده از تونر کارتریج ها به ما ارائه می دهند. از این رو این دستگاه ها کاربرد بسیاری در مغازه ، فروشگاه ، اداره ، سازمان ، ارگان و … دارند. نسل پیشرفته تر از این دستگاه ها چاپگر های لیزری رنگی می باشند که علاوه بر کارتریج مشکی از کارتریج های قرمز ، آبی و زرد نیز استفاده می کنند. در این بخش تصمیم نداریم تا در ارتباط با مشخصات فنی و یا مزایا و معایب دستگاه های مشکی با رنگی بپردازیم. اما در نظر داشته باشید که شما می توانید پیش از خرید محصول مورد نظرتان ، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فرش اچ پی در ارتباط باشید. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی در خدمت شما کاربران گرامی قرار گرفته اند.

 

 

پرینتر لیزری مشکی
پرینتر لیزری مشکی

 

 

انواع پرینترهای مشکی لیزری اچ پی

پرینتر های لیزری مشکی دارای انواع متفاوتی در بازار می باشند. کمپانی اچ پی در راستای رضایت کاربران خود همواره به دنبال دسته بندی این محصولات با آپشن های مختص با نوع عملکرد خود می باشد. از این رو شما می بایست پیش از خرد این دستگاه ها نسبت به قابلیت های آن و البته مدل کار این دستگاه ها اطلاعات لازم را بدست آورید. در بخش اول نسبت به معرفی دستگاه های لیزری مشکی می پردازیم:

 

انواع پرینترهای مشکی لیزری اچ پی
پرینتر لیزری مشکی

 

  • پرینترهای تک کاره لیزری مشکی
  • پرینترهای سه کاره لیزری مشکی
  • پرینترهای چهار کاره لیزری مشکی

همانطور که مشاهده کردید. دسته بندی پرینتر های لیزری مشکی کامل و بی عیب و نقص می باشد. از این رو کاربران می توانند بنا به سلیقه ی خود هر یک از این دستگاه ها را در سبد خرید جای دهند. تفاوت عمده ی این سه دسته بندی در چیست. در نظر داشته باشید که دستگاه های تک کاره ی لیزری مشکی تنها توان چاپ آن هم به صورت سیاه و سفید را به کاربران ارائه می دهند. در پرینتر های سه کاره ما شاهد اضافه شده قابلیت ، اسکن و کپی نیز می باشیم. و در نهایت با بررسی چاپگر های چهار کاره متوجه خواهیم شد که به آیتم های موجود قابلیت فکس نیز اضافه شده اند.

  • به طور کلی پرینتر های سه کاره و چهار کاره مناسب برای فضای اداری می باشند.
  • از پرینتر های تک کاره و سه کاره نیز می توان به عنوان یک چاپگر خانگی استفاده نمود.
  • در نظر داشته باشید که پرینتر های تک کاره ، سه کاره و چهار کاره ی اچ پی در دسته پرینتر های A3 ، A4 ، A5 ، B5 و … نیز موجود می باشند.

 

تصویر مرتبط با پرینتر لیزری مشکی اچ پی - HP business printer
پرینتر لیزری مشکی

 

 

خرید پرینتر اچ پی

یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید پرینترهای اچ پی نوع کیفیت چاپ دستگاه شما ، اهمیت نوع کار شما و انتظار شما از کیفیت چاپ پرینتر می باشد که باید به آن بسیار توجه نمود.نوع کارتریج دستگاه های اچ پی یکی دیگر از آن موضوعاتی است که کاربر باید قبل از خرید آن توجه بسیاری به قابلیت چاپ و نحوه ی شارژ داشته باشد. پیش از خرید چاپگر حتما اولویت خود را برای چاپ روزانه و ماهانه مشخص نمایید.

 

 

خرید پرینتر اچ پی
پرینتر لیزری مشکی

 

 

حداکثر توانایی چاپ در یک روز-ماه برای خیلی از کاربران استفاده کننده از پرینترهای اچ پی مهم می باشد. همچنین شما می توانید از دستگاه هایی استفاده نمایید که قابلیت چاپ به صورت دورو را هم اراده دهند. از این رو و با استفاده از این روش شما می توانید. به راحتی و به صورت اتوماتیک چاپ خود را به صورت دورو انجام دهید. در نظر داشته باشید. که قابلیت چاپ دو رو در خیلی از پرینترهای اچ پی موجود نمی باشد. و شما باید از دستگاه هایی با پسوند D استفاده نماید.جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان نمایندگی اچ پی همراه شوید .