سری پرینتر Latex R اچ پی

پرینتر Latex R اچ پی چاپ سفت و سخت را به روشی که هرگز فکر نمی کردید تغییر دهید.
تنها راه حل واقعی ترکیبی ، از نظر سفت و انعطاف پذیر به همان اندازه قوی است.

کیفیت هر بستر سفت و سخت را با پر جنب و جوش ترین رنگ ها و براق ترین رنگ سفید تیز کنید

به هر دو حالت سفت و سخت و انعطاف پذیر ، رنگ های شگفت انگیزی بدست آورید
با سری جدید پرینتر Latex R اچ پی می توانید هر نوع بستر سفت و انعطاف پذیر را با رنگ های شگفت انگیز تبدیل کنید. و با وجود پرتوهای پر جنب و جوش پر رنگ HP Latex ، می توانید زیر استراتژی جدید خود را از رقابت خود جدا کنید.

پرینتر Latex R اچ پی
پرینتر hp Latex R

پیشنهادات خود را با درخشان ترین رنگ سفید گسترش دهید

با سفید Latex Ink اچ پی، که یک پیشرفت بزرگ در صنعت است ، سفیدی هایی که به رنگ زرد محو می شوند در گذشته بدل می شوند. با سری جدید Latex Ink Printer ، می توانید تمام ارزش تجاری خود را به برنامه های جدید تبدیل کنید. این شامل درخشان ترین سفیده ها روی بسترهای جدید مانند چوب و اکریلیک است. وقت آن است که مانند گذشته چاپی سفید نکنید.

پرینتر Latex R اچ پی
پرینتر HP Latex R

با چاپ دقیق تر بهره وری خود را افزایش دهید

چاپ دقیق تر برای بهره وری بیشتر و تجارت جدید تر طراحی شده است. با سری جدید پرینتر Latex R اچ پی، می توانید حداکثر زمان را به حداکثر برسانید و قله های تولید را برآورده کنید – بدون اینکه کیفیت را به خطر بیاندازید. سرانجام ، پرینتر با هشدارهای فعال و خدمات پیشگیرانه.

پرینتر hp Latex R
پرینتر hp Latex R

پرینتر فعال پویا. فقط در نظر گرفته شده است که از کارتریج هایی با استفاده از تراشه اصلی اچ پی استفاده کنید. کارتریج هایی که از تراشه غیر اچ پی استفاده می کنند ممکن است کار نکنند ، و آنهایی که امروز کار می کنند ممکن است در آینده کار نکنند | تعمیر پرینتر در نمایندگی اچ پی