پلاتر اچ پی | از نظر فنی پلاتر ها دسته ای از  چاپگرهای اچ پی می باشند. که دستورات ایجاد شده ی کاربران را از کامپیوتر را برای ایجاد نقشه های خطی، عکس ، نقشه های معماری و … روی کاغذ با یک یا چند قلم خودکار تفسیر می کند. برخلاف یک چاپگر معمولی، یک پلاتر می تواند خطوط نقطه به نقطه پیوسته را مستقیماً از فایل های گرافیکی برداری یا دستورات ترسیم کند. قدرت بالایی در پردازش دارد و همچنین کیفیت بسیار مطلوبی را به کاربران خود ارائه می دهند.

به همین دلیل است که عموما از این دستگاه ها در ادارات ، سازمان ها و ارگانهای بزرگ استفاده می شود. اهمیت خرید یک پلاتر از سوی کاربران بسیار مهم و حیاتی می باشد. لذا این دستگاه ها در دسته بندی های متنوعی طراحی و به بازار عرضه شده اند. در همین راستا اگر قد خرید این سری از ماشین های اداری اچ پی را دارید. حتما پیش از خرید آن مشاوره های لازم را از کارشناسان بخش فروشگاهی نمایندگی رسمی اچ پی دریافت کنید.

 

‎پلاتر اچ پی

پلاتر ها دسته بندی متفاوتی در بازار دارند. از سری محبوب ترین این دستگاه های می توان به پلاتر های جوهرافشان ، الکترواستاتیکی ، پلاتر های لیزری و سه بعدی نیز اشاره نمود. هر یک از این پلاتر ها در دسته بندی خود دارای چندین شاخه از ابعاد و کارایی های متفاوتی می باشند. بر همین اساس یکی از اصلی ترین ارکان مورد نظر هنگام. خرید این دستگاه ها ، توجه به نوع کار و فعالیت پیشنهادی دستگاه ها می باشد. پر فروش ترین دستگاه پلاتر ما بین نسل های نوشته شده تا کنون ، پلاتر های جوهری می باشند.
این دسته از دستگاه های بزرگ اچ پی با توانایی های بالای خود در چاپ ، تفسیر اسناد ، وضوح قابل توجه ، سرعت عملکرد بالا و … به عنوان پرفروش ترین دستگاه های اچ پی در بازار قرار گرفته اند. از این رو شما می توانید برای چاپ اسناد خود ، نقشه های مهندسی ، بنر های تبلیغاتی و … از این سری از دستگاه های اچ پی استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که عملکرد این پلاتر های اچ پی توسط قطعات مصرفی جوهری کنترل و به رسانه منتقل می شوند.

 

 

‎پلاتر اچ پی

 

 

دسته بندی پلاتر های HP

بخش قبلی ، در ارتباط با دسته بندی های متفاوت پلاتر های اچ پی در زمینه ی تکنولوژی چاپ توضیحات مختصری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دادیم. در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با ابعاد پلاتر های اچ پی ، نکات مهمی را با هم بررسی نماییم. در ابتدا پلاتر های اچ پی در ابعاد های رومیزی تا عریض توسط کمپانی طراحی و به بازار عرضه شده اند.

لذا هر شخص با توجه به نیاز شخصی یا گروهی خود در چاپ ، می تواند. از این دستگاه ها در حیطه ی کاری خود بهره مند شود. در ابتدا لازم است بدانید که کوچکترین سایز پلاتر های اچ پی از 24 اینچ و به عنوان پلاتر های رومیزی طراحی و عرضه شده است. از سری مهمترین قابلیت های این دستگاه ها کوچک و جمع و جور بودن آنها می باشد. البته اچ پی در ابعاد های 26 – 32- 36 – 44 – 60 و … نیز چاپگر های بزرگ خود را دسته بندی نموده است. از این رو این کمپانی رقیب قدری در بازار در این زمینه به حساب می آید. شما نیز نیز می توانید در راستای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی خرید پلاتر با نمایندگی پلاتر اچ پی در تهران در ارتباط باشید.

 

 

دسته بندی پلاتر های HP 

 

 

مزایا و معایب پلاتر های HP | پلاتر اچ پی

از مزایای استفاده از پلاتر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برنامه های تخصصی. پلاترها می توانند طراحی خطی، تصاویر، گرافیک و متن. با وضوح بالا را برای کاربردهای تخصصی مانند چاپ بر روی تکه های بزرگ کاغذ بر روی یک نوع چاپگر تخت ایجاد کنند. سپس با استفاده از برنامه های تخصصی و افزونه های موجود قابلیت ارائه ی چاپ را با بالاترین کیفیت به کاربران می دهند.
  • تنوع مواد. ظرفیت چاپ بالا  علاوه بر کاغذ، پلاتر ها می توانند روی رسانه های سازگار دیگری نیز عملیات چاپ کاربران را پردازش و منتقل نمایند.
  • تکرار. آنها می توانند یک الگوی مشابه را بارها و بدون کاهش کیفیت تصویر تکرار کنند. در نظر داشته باشید که این موضوع یکی از اصلی ترین نقاط قوت پلاتر ها به حساب می آید.
  • در نهایت کیفیت بالای این دستگاه ها و وضوح قابل توجه در چاپ های رنگی و سیاه و سفید نیز باعث شده. تا این دستگاه ها بیش از پیش مورد حمایت و استقبال کاربران قرار گیرند.

برخی از اشکالات مرتبط با پلاترها شامل موارد زیر است:

  1. اندازه. آنها معمولاً بزرگتر از چاپگرهای سنتی می باشد. البته افرادی که به دنبال خرید این دستگاه ها می باشند. تماما از این موضوع آگاه هستند.
  2. هزینه. آنها معمولاً قیمت بیشتری نسبت به چاپگرهای سنتی دارند.

 

 

 

مزایا و معایب پلاتر های HP