چاپگر های سه کاره ی ارزان اچ پی | در ارتباط با نحوه ی تهیه و خرید ماشین های اداری اچ پی ، کاربران بسیاری با ما در ارتباط با هستند. بسیاری از آنان در جهت تکمیل ماشین های اداری و خانگی خود به دنبال خرید چاپگر های اقتصادی می باشند. البته باید در نظر داشت که حجم کاری و محیطی افراد به چه انداه می باشد. زیرا که هر یک از چاپگر های اچ پی با توانایی های منحصر به فرد خود ، دارای حداقل و حداکثر توان می باشند. و ما باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشیم. در همین راستا لازم است بدانید که ما تصمیم داریم تا با معرفی یکسری از چاپگر های قیمت مناسب اطلاعاتی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه نماییم. با ما همراه باشید.

 

چاپگر های سه کاره

طی چند دهه ی اخیر چاپگر های سه کاره مورد توجه بسیاری از کاربران و مصرف کنندگان ماشین های اداری و رایانه ای اچ پی قرار گرفته اند. یکی از دلایل مبنی بر محبوبیت این دستگاه ها مربوط به محدوده ی گستردگی آنها در زمینه ی چاپ می باشد. این دستگاه ها قادر اند تا به راحتی سه عمل اصلی چاپ ، کپی و اسکن را برای کاربران انجام دهند. همچنین کاربران با تهیه ی این سری از چاپگر های اچ پی از استفاده سایر ماشین های اداری بی نیاز می شوند. ما رد این بخش چند مدل پرینتر لیزری سه کاره در دسته چاپگر های لیزری مشکی برای شما کاربران گرامی آماده نموده ایم. این دستگاه ها به عنوان چاپگر های اقتصادی کمپانی اچ پی به حساب می آیند و از این رو مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته اند.

 

چاپگر های سه کاره

 

 

چاپگر لیزری مشکی

در این بخش شاهد حضور پرینتر لیزری سه کاره ، اچ پی 135 می باشیم. این دستگاه به عنوان یکی از محصولات لیزری مشکی اچ پی به بازار عرضه شده است. در نگاه اول ،   135 ابعاد کوچکی نسبت به سه کاره بودن خود دارد. همین موضوع به کاربری خانگی – اداری این دستگاه اشاره دارد. 135 در نگاه اول همانند عموم چاپگر های اقتصادی دارای یک اسکنر Flat بوده و خبری از ADF در این سری از چاپگر های اچ پی نمی باشد. در طراحی اچ پی 135  ما شاهد استفاده کردن از دو رنگ ذغالی و سفید می باشیم. همچنین در طراحی این دستگاه از هیچگونه LCD و صفحه نمایشی استفاده نشده و ما تنها شاهد یک پنل دو خطی هشداری می باشیم.

 

 

چاپگر لیزری مشکی

 

در ارتباط با مشخصات فنی این دستگاه باید بگویم که HP 135 با دو ویژگی ساده و وایرلس در نمایندگی های مجاز موجود بوده. و شما کاربران گرامی می توانید نسبت به تهیه ی این دستگاه اقدام کنید. جنس بدنه ی این دستگاه از پلاستیک فشرده بوده و همچنین وزن آن با احتساب کارتریج بین 7 الی 8 کیلوگرم می باشد. رزولوشن پرینت در این دستگاه 1200 نقطه در اینچ و در بخش کپی و اسکن 600 DPI محاسبه شده است. این دستگاه با استفاده از کارتریج 106A توانایی چاپ را حداکثر تا 20 برگ در دقیقه به کاربران ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مقایسه چاپگر های اچ پی با ما در نمایندگی اچ پی همراه شوید.

 

پرینتر لیزری 1200 سه کاره

پرینتر لیزری مشکی اچ پی 1200 نیز ، از سری چاپگر های سه کاره ی میان رده و اقتصادی در بازار می باشد . یکی از نکاتی که این دستگاه دارد نام آن می باشد. بسیاری از افراد و کاربران قدیمی اچ پی ، اشتباها این دستگاه را با سری  1200 تک کاره اشتباه می گیرند. اما لازم به ذکر است که اچ پی با طراحی این سری از ماشین های اداری سه کاره توانسته تا مدلی جدید و اقتصادی را به بازار معرفی نماید. این دستگاه شباهت زیادی به سری 236 و 135 دارد و ما در طراحی آن شاهد استفاده از دو رنگ مشکی و سفید می باشیم.

 

پرینتر لیزری 1200 سه کاره

 

در ارتباط با مشخصات فنی این دستگاه باید بگویم که اچ پی 1200 نیز همانند 135 در دو دسته ساده و وایرلس به بازار عرضه شده است. وزن این دستگاه با نزدیک به 9 کیلوگرم بوده و همچنین دارای پورت USB می باشد. این دستگاه هم فاقد هرگونه صفحه نمایش می باشد . البته امری طبیعی در این بازه ی قیمتی می باشد. رزولوشن چاپ این دستگاه 600DPI بوده و به راحتی توان انجام پرینت ، کپی و اسکن را به کاربران می دهد. این سری از پرینتر های اچ پی تکنولوژی متفاوت تری نسبت به سایر دستگاه ها دارند. و از کارتریج های 103A سرنگی پودری استفاده می نمایند. در نظر داشته باشید که حداکثر توان مفید این دستگاه Neverstop سه کاره 15000 برگ می باشد.

پرینتر لیزری HP 28 | چاپگر های سه کاره

پرینتر لیزری 28 را می توان به عنوان یکی از محبوب ترین دستگاه های multifunctional  به حساب آورد . فروش این دستگاه نسبت به سایر مدلهای نام برده بیشتر بوده و همین موضوع باعث شده. تا 28 به عنوان پرچمدار پرینتر های سه کاره ی اقتصادی به حساب بی آید. در نظر داشته باشید که طراحی این دستگاه یکدست سفید بوده. و در کمال سادگی زیبایی های خاصی را به محیط کاری یا خانگی شما ارائه می دهد.

رزولوشن چاپ این دستگاه در بخش پرینتر 600 DPI محاسبه شده است. همچنین لازم به ذکر است که این دستگاه با استفاده از یک کارتریج نسل 44A اچ پی توانایی های مثبتی را در چاپ به شما کاربران گرامی ارائه می دهد. وزن حدودی این دستگاه 7 کیلوگرم بوده و همچنین دارای سینی ورودی 250 برگی کاغذ می باشد. شما می توانید جهت تهیه و خرید این دستگاه با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و  خدمات پس از فروش پرینترهای اچ پی HP همراه شوید.

 

پرینتر لیزری HP 28 | چاپگر های سه کاره