کپی پلاتر های HP سری دیزاین جت های 830 ، همه ما با نحوه عملکرد پلاترهای آشنا هستیم. و اهمیت آن ها را در صنعت ماشینهای اداری و رایانه ای میدانیم. پلاترهای hp عموماً در دسته چاپگرهای صنعتی به حساب می آیند. در نظر داشته باشید که کار این دستگاه ها تقریباً مشابه با نسخه های کوچکتر خود یعنی پرینترهای اچ پی می باشد. بیشتر افراد این دستگاهها را در قالب پرینتر صنعتی تهیه و استفاده می کنند. ما امروز قصد داریم تا نحوه کپی و فکس را با استفاده از پلاتر های hp آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

 

 

کپی پلاتر

پلاترهای اچ پی از اهمیت بسیار زیادی در زمینه چاپ برخوردار می باشد. اما این اهمیت حاصل چه چیزی است! هر برند سازنده پلاتر وظیفه دارد تا یک سری اصول و قواعد را در چاپگر خود رعایت کنید. به طور مثال اصلی ترین ویژگی درون این چاپگرها کیفیت خروجی اسناد می باشد. در وهله دوم سرعت دستگاه ویژگی مهمی می باشد. که کاربران بسیار به آن اهمیت زیادی میدهند. شما می توانید برای ارتباط با بخش تعمیرات پلاتر HP ، با یک کلیک به صفحه ی مورد نظر منتقل شوید.

 

کپی پلاتر 
کپی پلاتر

 

کمپانی hp برای اینکه رضایت کاربران را به طور صد در صد به ، پلاترهای خود جلب کند. تمامی این ویژگی‌ها را در محصولات خود به کار می برد. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با فروش و تعمیر پلاترهای اچ پی با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. حال در این پست سعی داریم تا نحوه ی اسکن و فاکس را در پلاتر های اچ پی آموزش دهیم.

 

اسکن و کپی توسط پلاتر HP | کپی پلاتر

بحث کپی و ارسال فاکس در پلاتر های اچ پی نکته ایی است. که شاید تمامی کاربران به آن توجه نکنند و پلاتر ها را تنها جهت ، استفاده از بخش پرینت در ابعاد بزرگ بشناسند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ویژگی های پلاتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید. برای انجام اسکن و کپی ابتدا باید ، پلاتر خود را روشن کنید تا پردازش آن تکمیل شود.

 

اسکن و کپی توسط پلاتر HP | کپی پلاتر 
کپی پلاتر

 

سپس سندی که نیاز به اسکن یا فاکس آن دارید از طریق فیدر دستگاه وارد نمایید. توجه داشته باشید که برای انجام این کار می توانید از ویدیو ای که در ابتدا پست قرار گرفته استفاده نمایید. چگونه می توانیم کارتریج پلاتر HP را تعویض کنیم. برای آموزش تعویض هد و کارتریج پلاتر HP ، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی تماس حاصل فرمایید.

 

اسکن از طریق پلاتر HP 830

برای شروع اسکن اسکن موارد زیر را دنبال کنید. از طریق صفحه نمایش مخصوص پلاتر وارد منوی SCAN شوید. در بین گزینه های موجود ، راه اسکن اسناد خود را به درستی انتخاب نمایید. این منو به شما قابلیت های بیشتری در نحوه ی شروع اسکن می دهد. به طور مثال شما می توانید از طریق USB ، ایمیل ، کامپیوتر و … عملیات اسکن خود را انجام دهید.

 

اسکن از طریق پلاتر HP 830
کپی پلاتر

 

پس از این که مقصد خود را انتخاب کردید ، سیستم به شما امکان تنظیمات اسکن را می دهد. شما می توانید از طریق این منو کیفیت ، سایز و سایر تنظیمات دیگر را روی اسناد خود اعمال کنید. برای ادامه فرایند اسکن ، نامی برای پوشه ی اسکن خود انتخاب نمایید. سپس از طریق گزینه ی start scan ، اسکن خود را آغاز کنید.

 

نحوه ی کپی چند صفحه ایی HP plotter

پس از پشت سر گذاشتنن این مراحل ، پلاتر اچ پی اسناد شما را اسکن می کند. همچنین شما می توانید اسناد PDF خود را به صورت چند صفحه ایی چاپ نمایید. برای این کار بروی گزینه ی  ADD PAGE و سپس گزینه ی EJECT کلیک کنید. برای ادامه و اضافه کردن سند های جدید برای اسکن ، سند قبلی خود را برداشته و اسناد جدید را از طریق فیدر وارد کنید.

 

تصویر مرتبط با کپی پلاتر های HP سری دیزاین جت های 830 - 5 5 1
کپی پلاتر

 

در این قسمت ما سعی کردیم تا در رابطه با اسکن اسناد در پلاتر های اچ پی بحث کنیم. پس از موضوع مهم اسکن و تمام شدن مراحل آن وقت آن رسیده تا با بخش کپی پلاتر های اچ پی بیشتر آشنا شویم. در واقع کپی اسناد در پلاتر کمی با پرینتر های اچ پی متفاوت می باشد . در مجموع تمامی محصولات اچ پی در دسته ی چاپگر ها یک وظیفه دارند. چاپ با کیفیت اسناد و تحویل خروجی مطلوب به کاربران.

ارسال و دریافت فاکس و کپی در پلاتر HP

برای کپی اسناد خود در پلاتر های اچ پی مراحل زیر را دنبال کنید. برای کپی از طریق پلاتر با استفاده از صفحه نمایش ، به منوی Copy وارد شوید. در این منو شما می توانید از طریق کامپیوتر ، اتصالات کابل ، عکس و … فرایند کاری خود را به پایان برسانید. هنگامی که وارد این منو شدید مانند منوی اسکن می توانید ، تغییراتی را اعمال کنید.

 

ارسال و دریافت فاکس و کپی در پلاتر HP
کپی پلاتر

 

اسناد خود از طریق فیدر پلاتر ، وارد دستگاه کنید. برای ادامه بروی گزینه ی eject ضربه بزنید. با این کار پلاتر در مرحله ی اول سند شما را به طور کامل اسکن کرده و اطلاعات را در حافظه ی خود ذخیره می کند. پس از پردازش کامل سند ثبت شده ی شما بر روی کاغذ چاپ می شود.   همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پلاتر های اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی پلاتر HP  تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما خواهند بود.