جستجو کردن
Close this search box.

پرینترهای اچ پی

صدور فاکتور رسمی

صدور فاکتور رسمی با کداقتصادی و شناسه ملی اچ پی

ثبت درخواست تعمیر

ثبت درخواست تعمیر محصول بصورت آنلاین و تلفنی

ثبت درخواست قطعه

ثبت درخواست دریافت قطعه جدید بصورت آنلاین و تلفنی

ثبت ارسال کارتریج

ثبت درخواست ارسال کارتریج بصورت آنلاین و تلفنی

دیگر خدمات نمایندگی اچ پی

خرید پرینتر اچ پی
شارژ کارتریج اچ پی
خرید کارتریج اچ پی

Free Shipping Within Tehran

Back to the production cycle

one year warranty only for printers

HP یک برند جهانی است که با کمی جستجو در دنیای بی حد و مرز مجازی می توان با انواع و اقسام تولیدات آن در زمینه های مختلف صنعت الکترونیکی و دیجیتالی روبرو شد. که بی شک یکی از شناخته شده ترین محصولات تولید شده این برند پرینترهای اچ پی می باشد. که اگر قصد انجام امور چاپی را داشته باشید، هیچ پیشنهادی برایتان. نمی تواند جذاب تر از چاپگرهای اچ پی باشد.

پرینترهای اچ پی

پرینترهای برند اچ پی در دو نوع لیزری و جوهرافشان طراحی و تولید شده .و روز به روز نیز با توجه به تخصص تیم مهندسان HP دستگاه های جدیدتر و امروزی تری با قابلیت های. بیشتر و توانایی های بالاتر تولید و به بازار عرضه می شوند.

معمولا کسانی که نیاز به چاپ شدن تصاویر و اسناد متنی. خود با دقت و وضوح تصویر بالا دارند به سراغ خرید پرینترهای جوهری اچ پی و کسانی هم که بیشتر. برایشان سرعت چاپ ملاک باشد، جویای خرید پرینترهای لیرزی HP هستند.

با این حال اما نباید از نوع نیاز و تشخیص ان نیز غافل شد. چرا که خرید پرینتر برای محیط های کاری با چاپ بالا در ماه با تهیه کردن. یک چاپگر خانگی برای چاپ و تکثیر محدود. در طول یک ماه از زمین تا آسمان متفاوت است.

به تمامی این موارد. تک کاره بودن یا چند کاره بودن یک پرینتر را نیز. باید اضافه نمود تا به خوبی متوجه این مهم شد که برای خرید یک پرینتر اچ پی حتما باید به سراغ یک نمایندگی رسمی و تخصصی اچ پی در ایران رفت که برای این منظور ما هیچ مجموعه ای را شایسته. تر از نمایندگی اچ پی آفیس نمی توانیم .به شما اچ پی بازان عزیز معرفی کنیم.

نمایندگی اچ پی آفیس

نمایندگی اچ پی آفیس دارای بخش های مختلفی می باشد. که یکی از مهمترین و فعال ترین آنان در حوزه مربوط به تهیه، فروش و همچنین عرضه پرینترهای اچ پی می باشد.

برای این منظور شما عزیزان تنها کافی است چه برای خرید و چه برای تعمیر دستگاه های چاپگر خود از طریق شماره تماس نمایندگی با تیم کارشناسان و مشاوران. اچ پی آفیس در ارتباط باشید.

همچنین بد نیست تا بدانید تیم تکنسین. اچ پی آفیس می تواند در صورت تمایل و ضرورت به تعمیر دستگاهتان در محل به مکان مورد نظر شما نیز اعزام شود.

درخواست پیش فاکتور

درخواست تعمیر

درخواست قطعه

درخواست ارسال کارتریج