جستجو کردن
Close this search box.

شارژ کارتریج لیزری اچ پی hp

صدور فاکتور رسمی

صدور فاکتور رسمی با کداقتصادی و شناسه ملی اچ پی

ثبت درخواست تعمیر

ثبت درخواست تعمیر محصول بصورت آنلاین و تلفنی

ثبت درخواست قطعه

ثبت درخواست دریافت قطعه جدید بصورت آنلاین و تلفنی

ثبت ارسال کارتریج

ثبت درخواست ارسال کارتریج بصورت آنلاین و تلفنی

دیگر خدمات نمایندگی اچ پی

خرید پرینتر اچ پی
شارژ کارتریج اچ پی
خرید کارتریج اچ پی

Free Shipping Within Tehran

Back to the production cycle

one year warranty only for printers

پرینترها بطور کلی به دو دسته. لیزری و جوهرافشان تقسیم می شوند. که برای عمل چاپ و پرینتر خود نیز از کارتریج های مخصوص لیزری و جوهری استفاده می کنند. همانطور که از نام کارتریج جوهری مشخص است. از جوهر رنگی و یا مشکی با توجه به عمل تک رنگ بودن و یا رنگی بودن پرینتر استفاده می شود و در این میان برای شارژ کارتریج لیزری اچ پی hp از مواد پودری بهره گیری می شود.

شارژ کارتریج لیزری اچ پی hp

همانطور که در قسمت قبل نیز به آن اشاره کردیم برای شارژ کارتریج لیزری اچ پی hp از تونر یا همان پودر استفاده می شود. که معمولا در این میان اغلب کاربران به هنگام کسب اطلاع از اتمام کارتریج خود که از طریق صفحه نمایشگر و یا ال ای دی دستگاه چاپگرشان به آنان اعلام می شود.در صدد شارژ کارتریج مصرفی خود بر می آیند.

 

البته شما می توانید. بسته به توان مالی خود به جای شارژ کردن کارتریج لیزری تان به سراغ تعویض آن با یک مدل جدید و اصل نیز باشید. که خوب به لحاظ قیمتی همانطور که گفتیم اصلا توجیه پذیر نیست و به همین خاطر توصیه می کنیم. اگر از دسته کاربران پرینترهای لیزری هستید. چه رنگی و چه سیاه و سفید، حتما با پروسه شارژ نمودن کارتریج مصرفی این قبیل از دستگاه ها آشنایی پیدا نمایید.

نحوه ی شارژ کارتریج لیزری اچ پی

 

برای شارژ کارتریج لیزری اچ پی hp در وهله اول باید به دنبال خرید تونرهای اصل و غیر تقلبی باشید. که برای این منظور پیشنهاد می کنیم. خرید مورد نظر خود را حتما توسط یکی از نمایندگی های رسمی و تخصصی برند HP در محل زندگی و یا کار خود انجام دهید.

برای این منظور می توانید. بر روی نمایندگی اچ پی آفیس نیز حساب ویژه ای باز نمایید. این مجموعه سالیان سال است. که در زمینه تامین و عرضه انواع و اقسام کارتریج های اصل فعالیت کرده. و به خوبی با مدل های رایج مصرفی موجود در بازار کشورمان آشنایی دارد.

یادتان باشد که استفاده از تونرهای تقلبی و غیر اصل می تواند. هم سبب کاهش کیفیت خروجی های چاپی شما شود. و هم در دراز مدت بر روی سلامت کلی پرینتر لیزری شما را تاثیرگذار باشد.

درخواست پیش فاکتور

درخواست تعمیر

درخواست قطعه

درخواست ارسال کارتریج