جستجو کردن
Close this search box.

لپ تاپ های اسپکتر اچ پی

صدور فاکتور رسمی

صدور فاکتور رسمی با کداقتصادی و شناسه ملی اچ پی

ثبت درخواست تعمیر

ثبت درخواست تعمیر محصول بصورت آنلاین و تلفنی

ثبت درخواست قطعه

ثبت درخواست دریافت قطعه جدید بصورت آنلاین و تلفنی

ثبت ارسال کارتریج

ثبت درخواست ارسال کارتریج بصورت آنلاین و تلفنی

دیگر خدمات نمایندگی اچ پی

خرید پرینتر اچ پی
شارژ کارتریج اچ پی
خرید کارتریج اچ پی

Free Shipping Within Tehran

Back to the production cycle

one year warranty only for printers

لپ تاپ های اسپکتر اچ پی

اسپکتر طراحی خاصی در HP folio  بکار برده تا بتواند تمامی افراد خوش سلیقه و سخت پسند را راضی نگه دارد. همچنین بهتر است بدانید که این لپ تاپ از نظر پردازنده و سیستمی ، جز لپ تاپ های پر قدرت و مناسب برای کار های گرافیکی ، طراحی و … به حساب می آید.

HP specter folio

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لپ تاپ اچ پی HP specter folio   با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP تماس حاصل فرمایید. ما در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود.

لپ تاپ های اسپکتر

ترکیب مواد اولیه مرغوب از جنس چرم و اجرای آن بر روی پلتفرم سیستمی ، باعث شده تا فولیو به وجود بیاد. اما برای بسیاری از مصرف کنندگان طراحی ظاهری لپ تاپ ، اهمیت چندانی ندارد. این دسته افراد بیشتر به مشخصات فنی و توانایی کار این لپ‌تاپ اهمیت می‌دهند.

تیم تخصصی

در نظر داشته باشید که اچ پی با کمک تیم تخصصی خود در زمینه ی طراحی و ساخت لپ تاپ. توانسته تا یک لپ‌تاپ خاص همراه با یک پردازنده قوی و کاربر پسند تولید کند.فولیو علاوه بر ظاهر زیبا ، دارای یک پردازنده قوی درون لایه های زیرین خود می باشد. که مناسب برای افرادیست که بسیار در این زمینه سخت پسند می باشند.

درخواست پیش فاکتور

درخواست تعمیر

درخواست قطعه

درخواست ارسال کارتریج