جستجو کردن
Close this search box.

لپ تاپ گیمینگ اچ پی

صدور فاکتور رسمی

صدور فاکتور رسمی با کداقتصادی و شناسه ملی اچ پی

ثبت درخواست تعمیر

ثبت درخواست تعمیر محصول بصورت آنلاین و تلفنی

ثبت درخواست قطعه

ثبت درخواست دریافت قطعه جدید بصورت آنلاین و تلفنی

ثبت ارسال کارتریج

ثبت درخواست ارسال کارتریج بصورت آنلاین و تلفنی

دیگر خدمات نمایندگی اچ پی

خرید پرینتر اچ پی
شارژ کارتریج اچ پی
خرید کارتریج اچ پی

Free Shipping Within Tehran

Back to the production cycle

one year warranty only for printers

لپ تاپ گیمینگ اچ پی

سری گیمینگ لپ تاپ های اچ پی با پردازنده گرافیکی و cpu  فوق العاده قوی خود وارد بازار شد.این لپ تاپ ها نسبت به بقیه لپ تاپ ها از پردازنده گرافیکی قوی تری بر خوردارند.

این لپ تاپ ها دارای کیبورد با رنگ پس زمینه بسیار زیبا و قدرت تنظیم رنگ فوق العاده ای می باشند.این لپ تاپ ها معمولا دارای موس های گیمینگ .با رنگ بندی زیبا و تنظیم dpi می باشند.که این مسائل برای گیمر ها کاملا قابل توجه است ونیاز هر گیمر خوب است.

سری گیمینگ اچ پی

با  سری گیمینگ اچ پی می توانید. با لذت بازی کنید و از آن لذت برید.لب تاپ های سری گیمینگ علاوه بر بازی فعالیت های گرافیکی.و انیمیشنی را نیز هم به ساپورت می کنند .و حتی برنامه نویسان هم برای بک لایت رنگی اناز ان استفاده می کنند .ولی اگر علاقه ای به این چیز ها ندارید.

به دنبال این لپ تاپ ها نروید و لپ تاپ های سری دیگر اچ پی را بررسی و سپس انتخاب کنید.برای خرید یک لپ تاپ علاوه بر بودجه ای که قصد دارید برای این کارکنار بگذارید می بایست. به نوع کاربری آن نیز توجه داشته باشید.

دانشجویی و دانش آموزی

در حال حاضر لپ تاپ های بسیار زیادی در رده های اداری.دانشجویی و دانش آموزی.مالتی مدیا، الترابوک ها وگیمینگ در بازار وجود دارند.

هر یک از این دسته بندی ها دارای رده های قیمتی مختلف و امکانات گوناگونی بوده. ودر نتیجه کار برای خرید یک لپ تاپ نسبتا دشوارتر از چیزی است .که در ظاهر به نظر می رسد.

پس اگر اهل بازی و ساخت انیمشن و ساخت طرح سه بعدیکه نیاز به یک کارت گرافیک قوی دارند نیستید پول خود را الکی صرف این لپ تاپ ها نکنیدو لپ تاپ مورد نیاز خود را با دقت انتخاب کنید

درخواست پیش فاکتور

درخواست تعمیر

درخواست قطعه

درخواست ارسال کارتریج