جستجو کردن
Close this search box.

پلاتر های اچ پی

صدور فاکتور رسمی

صدور فاکتور رسمی با کداقتصادی و شناسه ملی اچ پی

ثبت درخواست تعمیر

ثبت درخواست تعمیر محصول بصورت آنلاین و تلفنی

ثبت درخواست قطعه

ثبت درخواست دریافت قطعه جدید بصورت آنلاین و تلفنی

ثبت ارسال کارتریج

ثبت درخواست ارسال کارتریج بصورت آنلاین و تلفنی

دیگر خدمات نمایندگی اچ پی

خرید پرینتر اچ پی
شارژ کارتریج اچ پی
خرید کارتریج اچ پی

Free Shipping Within Tehran

Back to the production cycle

one year warranty only for printers

پلاتر های اچ پی | ارائه حرفه ای طراحی ترانسفورماتور مهاجرت در مهندسی معماری ایستگاه ساخت و ساز در دهه 1970 با استفاده از HPS در صنعت استاندارد hpgl hpgl2 استاندارد صنعت که از چاپگرهای پشتیبانی می کند.

 

پلاتر های اچ پی

چاپ بزرگ با چاپ سیاه و سفید آسان و سریع چاپگر ارزان قیمت ارزان قیمت HP در تصاویر و فایل های متنی با وضوح بالا اطلاعات.  در نقشه های معماری با اطمینان بیشتر از ارائه دهندگان خدمات Android برای ایجاد برنامه های کاربردی برای استفاده .در محیط داخلی و فضای باز چاپگر بزرگ HP چاپگر تصاویر HP تصاویر 3D تولید ویژگی های طراحی در اولین اسکن.

خدمات و پشتیبانی اچ پی ویژگی های پلاترهای نسل جدید.
و چاپ بزرگ چند منظوره. با استفاده از HP ePrint و به اشتراک گذاشتن. یک حرفه ای کامپیوتر درایور برای دسترسی. به نمایش و تحویل چاپ با کیفیت فوق العاده برای صنایع پرمصرف HP طراحی و تولید کننده. چشمه های زنده در تولیدی پرینتر از هر چاپگر بزرگ دیگر HP .به نوبه خود به ویژه در بازار HTC مانند سهام خروجی یکپارچه .در تجارت و تحقیق و توسعه صنعتی و تولید کننده .صنعت و تفکر که به آینده نگاه می کند 2 روش کامل برای کمک به حرفه ای شدن. بیشتر و بیشتر به دنبال کمک به نسل بعدی برای ایجاد سهم و ابراز وجود در فروش آینده با ما باشید.

 

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش پلاتر های اچ پی

نگاهی به فیلم بیندازید توضیحات زیر برای اطلاعات بیشتر و قیمت گذاری با HP designjet t520 با طراحی نسبتاً جمع و جور و اتصال Wi-Fi داخلی که هنوز T5 26 در جت را طراحی کرده است. تولید تصاویر با فرمت بزرگ در خانه یا محل کار شما آسان است . HP را به صورت اتوماتیک گرم می کنید. فناوری جوهر افشان برای تولید اسناد و مدارک دقیق گرافیکی با کیفیت مطلوب 2400 x 1200 DPI برای واحد رنگی ارائه داده است. که این مدل می تواند به خوبی کار کند. و تا 36 اینچ در یک کتابچه راهنمای کتاب یا یک سینی چند برگه برای اندازه سرعت 83 برابر است.

آشنایی بیشتر با دیزاین جت های اچ پی

همچنین کاملاً با توانایی تولید  در حدود 35 ثانیه برای عملکرد طبیعی صفحه جلویی بین صفحه نمایش لمسی رنگی برش دار اما سریع عملکرد تنظیمات تغییر شکل و تغییر به راحتی به یک رنگ اتوماتیک تبدیل می شود که به طور دقیق رسانه را نسبت به زندگی قبلی کنترل می کند. می توان آن را خاموش کرد.در صورت لزوم ، در مرحله بعدی ما HP designjet Z9 plus گرافیک فعال و دقیق را در مخلوطی از اندازه ها با طراحی مدیر دفتر دارید جرسی 9 + 2400 او از 9 کارتریج جوهر افشان حرارتی از جمله سبز قرمز و آبی رنگی

برای تولید گزارش هایی با بالاترین وضوح 2400 در 1200 DPI و گزارش های افقی و اندام فوقانی یکپارچه برای انواع مختلف و پشتیبانی با دوام با سوئیچ الکتریکی استفاده می کند. توانایی های این طرح برای هارد دیسک 500 گیگابایتی امن و امن باعث می شود اطلاعات شما اترنت داخلی امن باشد. و اتصال USB باعث می شود چاپگر متصل به سیستم دفتر کار شما باشد.  همچنین می توان تنظیمات را از طریق صفحه لمسی LCD جلوی چشم نیز انجام داد از راه دور از طریق مهندس HP OS

چاپ سری جدید پلاترهای عریض HP

برای تشدید نحوه کار ، اما رنگ کفش 36 اینچ T5 174 چاپگر بی سیم خاموش نیست. چاپ سریع و قابل اعتماد سریع با یک تمیز و جمع و جور برای طراحی ایستاده با Wi-Fi برای اتصال شما قادر به چاپ یا تلفن های هوشمند قرص و سایر دستگاه های تلفن همراه هستید. همچنین می توانید از چاپ مستقیم Wi-Fi استفاده کنید. که دستگاه شما را قادر می سازد. بی سیم مستقیم ایجاد کند اتصال به چاپگر خود بدون ایجاد یک پیکربندی روتر.می توانید. گزینه های اتصال USB یا اترنت را نیز خریداری کنید و یک پرینتر .

 

کیفیت پلاتر های اچ پی

کیفیت را برای کنترل شفافیت قطره قطره ای دقیق برای فناوری تأیید. نازل ارائه می دهید .که برای توانایی من همراه با رنگدانه بایگانی ultrachrome xd2 در فناوری این ارائه شده است. رنگهای واضح و خطوط واضح و 2400 در 1200 DPI نیترو رسانه 236 در دور 10 نفره تا 11 در 17 اینچ در .زمان رسیدن به برنامه بعدی pro-2000 چاپ عکس های شگفت انگیزی را با جوهر افشان عکاسی. حرفه ای 24 تصویر تصویری چاپگر Cannock قادر به مدیریت Media با عرض 24 اینچ و با بالاترین وضوح 2400 در 1200 است کاربران DPI قادر خواهند بود اسناد. با کیفیت بالا و متن پیراهن گرافیکی با اندازه های استثنایی.

سرعت خروجی و مشخصات پردازش HP

برای تولید چاپ با سرعت و سازگاری تولید کنند. Pro 2000 دارای چندین ترفند در آستین است. از جمله اینکه نمی تواند فناوری را با یک سر پرینت کانال 1.2 اینچ 8 اینچی پیدا کند. جوهرهای رنگی Atwell color Lucia pro با بهینه سازی. یک پلت فرم اتوماتیک با دقت بالا و موتور پردازش تصویر پرسرعت تصویر Elders YO8 pro این طراحی همچنین نشان می دهد. که هنگام کار با مات مشکی یا جوهر سیاه و سفید عکس متراکم اندازه اضافی اندازه A3 است.

کارتریج پلاتر های اچ پی

LED LED و کندانسور زمین ATP عملکرد سیستم 2008 Pro مخزن برای فشار دادن. آخرین قطره از کارتریج شما ارائه صاف آنچه که حتی انجام یک فرانسوی .در کنار قرار دادن .و مخازن جوهر بزرگتر و 36 میلی لیتر 157٪ بیشتر طول می کشد. بیش از مخازن 40 میلی لیتری موجود. در اجدادشان دارای 12 خانواده مرکب رنگدانه ای در 12 کانال از جمله 5 نوع دامنه. رنگی در مناطق تاریک است که سیاه خاکستری و سفید است.

 

درخواست پیش فاکتور

درخواست تعمیر

درخواست قطعه

درخواست ارسال کارتریج