جستجو کردن
Close this search box.

کمپانی اچ پی

صدور فاکتور رسمی

صدور فاکتور رسمی با کداقتصادی و شناسه ملی اچ پی

ثبت درخواست تعمیر

ثبت درخواست تعمیر محصول بصورت آنلاین و تلفنی

ثبت درخواست قطعه

ثبت درخواست دریافت قطعه جدید بصورت آنلاین و تلفنی

ثبت ارسال کارتریج

ثبت درخواست ارسال کارتریج بصورت آنلاین و تلفنی

دیگر خدمات نمایندگی اچ پی

خرید پرینتر اچ پی
شارژ کارتریج اچ پی
خرید کارتریج اچ پی

Free Shipping Within Tehran

Back to the production cycle

one year warranty only for printers

کمپانی اچ پی هرچه تعریف کنیم یاز هم کم است! اچ پی از آن دسته کمپانی هایی است که تنها باید ساعت های متمادی زیادی را سپری کرد و از روز اول پیدایش آن یا بهتر است بگوییم تاریخچه برند HP شروع به مطالعه نقاط ضعف و قوت آن نمود تا متوجه شد که ابر غول آمریکایی ها در دره سیلیکون بی خود و بی جهت جهانی نشده است! پس در ادامه این بلاگ با اچ پی آفیس همراه باشید.

کمپانی اچ پی

اچ پی نام کمپانی است که توسط دو دانشجوی خارج شده از دانشگاه استنفورد در سال 1930 تاسیس شده است. این دو دانشجو که نام آن ها دیوید پاکارد و ویلیام هیولت است توانستند با همتی مثال زدنی موسس برندی در دنیای ناشناخته دیجیتال شوند که امروز بالغ بر 160 کشور مختلف دنیا مشتری پروپاقرص محصولات آن ها می باشند.

کیفیت، هزینه مناسب و از همه مهمتر وجود نمایندگی های مختلف اچ پی در هر 5 قاره سبب شده تا هر کسی که دلش خواست بتواند به این محصولات فوق العاده دست پیدا نماید.

 

تاریخچه ی کمپانی اچ پی در نمایندگی رسمی اچ پی

 

که البته ما نیز خرسند هستیم. که به عنوان یکی از اعضای کوچک حلقه اعتباری اچ پی در ایران فعالیت می کنیم.و توانسته ایم با به کارگیری روش های نوین تجاری و همچنین آموزش نیروهای متخصص به عنوان یکی از بهترین نمایندگی های رسمی و مجاز اچ پی در کشورمان خدمت کنیم.

اچ پی برندی است که یا وارد عرصه ای نمی شود ..یا اگر می شود تا حد اعلای آن پیش روی می کند. این موضوع را زمانی می توانید. درک کنید که تنها کاربر یکی از محصولات اچ پی در هر نقطه ای از این عالم خاکی شده باشید.

 

ویژگی های برند HP

ماشین های اداری اعم از:

پرینترها
اسکنرها
فاکس ها
و همچنین دستگاه های کپی

در کنار لپ تاپ های مختلف این برند که هر کدام برای هدف خاصی تدارک دیده شده اند. تنها بخش کوچکی از مجموعه محصولات بدون تاریخ انقضای اچ پی هستند. که می توان فقط یکبار برای آن ها هزینه کرد و سپس سالیان سال از قدرت و کیفیت آن ها در انجام امور محوله شان نهایت لذت را برد.

درخواست پیش فاکتور

درخواست تعمیر

درخواست قطعه

درخواست ارسال کارتریج