تعویض فیدر HP 426fdw | اگر از کاربران ماشین های اداری اچ پی باشید. می دانید که اهمیت قطعات در این سری از چاپگر ها بسیار بالا می باشد. در پرینتر سری HP 426 نیز همچین موضوعی پا برجاست. یکی از قطعات اصلی این سری از دستگاه ها Feeder آنها می باشد که نقش اساسی در مراحل اولیه ی چاپ ایفا می کند. به طور کلی قطعه ی فیدر یا همان ADF را ما در دستگاه های سه و چهار کاره ی مشکی و رنگی می بینیم.

 

تعویض فیدر HP 426fdw

 

ADF در این سری از دستگاه ها مخفف (Automatic document Feeder) می باشد. فیدر یا همان تغذیه کننده ی خودکار کاغذ در قسمت بالایی پرینتر های چند کاره قرار می گیرند. نقش اساسی آنها کشیدن کاغذ از بخش بالایی در دستگاه بوده و همچنین می توان. این قطعه را به عنوان درگاهی مهم در تولید اسناد به حساب آورد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تفاوت HP Flatbed و HP Feeder وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

 

تعویض فیدر

پیش از اینکه بخواهیم توضیحات مربوطه به تعویض قطعه ی FEEDER را بدهیم ؛ لازم است. تا با نقش این قطعه بیشتر آشنا شویم. به طور کلی معنی لغوی فیدر در دستگاه های اچ پی ، تغذیه خودکار اسناد می باشد. از این رو ADF یک ویژگی در ، دستگاه‌های فتوکپی، دستگاه‌های فکس یا اسکنرها است. که در آن یک یا تعداد مشخصی از کاغذها در دستگاه قرار می‌گیرند. سپس به طور خودکار از طریق قطعه ی ADF به داخل دستگاه تغذیه می‌شوند. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به قرار دادن دستی کاغذها. چاپ، اسکن یا کپی خود را در سریعترین زمان انجام دهد. | نمایندگی پرینتر اچ پی

اگر به ساختار ADF به صورت سطحی نگاه کنیم ، هیچ پیچیدگی خاصی را در روند عملکرد و سخت افزاری آن مشاهده نمی کنیم. اما اگر بخواهیم این قطعه را به صورت تخصصی و موشکافانه بررسی کنیم متوجه خواهیم شد. که مکانیک و عملکرد برد ، قطعات کاغذ کش ، پد و پیکاب. چرخ دنده های رابط و سایر قطعات این دستگاه بسیار حساس در زمینه ی چاپ عمل می کند. لذا ممکن است تا با کوچکترین سهل انگاری توسط کاربران این قطعات در معرض آسیب دیدگی قرار گیرند. از این رو پیشنهاد می شود تا به صورت استاندارد از این قطعه استفاده نمایید.

تعویض فیدر پرینتر لیزری HP 426FDW به چه صورت می باشد. همانطور که می دانید پرینتر لیزری HP 426 نیز بنا به قابلیت چندکاره ی. خود توانایی تغذیه ی خودکار اسناد را به کاربران ارائه می دهد. از این رو پیشنهاد می شود تا در صورت مشاهده ی هر گونه آسیب در فیدر multifunction HP 426FDW به نمایندگان معتبر اچ پی در سطح شهر جهت تعمیر دستگاه خود مراجعه نمایید. فیدر به دلیل پیچیدگی خاصی که در بخش مکانیکی خود دارد قابلیت تعمیر و تعویض ، توسط کاربر ندارد.

 

تعویض فیدر

 

نمایندگی قطعات اورجینال اچ پی

امروزه خرید قطعات با اصالت و معتبر برای دستگاه های اچ پی کمی با مشکلات و سختی هایی رو به رو شده است. بسیاری از قطعات با گرید های متفاوتی در بازار موجود و عرضه شده اند. همین موضوع باعث می شود تا کاربران نسبت به خرید قطعاتی مهم و اساسی همچون فیدر ، کمی با مشکل رو به رو شوند. از این رو شما می توانید. جهت خرید قطعات اورجینال اچ پی به مراکز معتبر و مارکت های مجاز اچ پی در سراسر کشور مراجعه داشته باشید. به طور کلی فیدر ها نیز به چند دسته تقسیم شده اند. در این بخش دو نوع ADF وجود دارد که قادر به اسکن دورو هستند. فیدرهای خودکار معکوس سند که به نام RADF در بازار موجود می باشند. این سری از فیدر ها  یک طرف صفحه را اسکن می کنند و سپس کاغذ را برعکس می کنند تا طرف دیگر اسکن شود.

دسته ی دوم فیدر های اچ پی به نام فیدرهای خودکار دورو طراحی و در ماشین های اداری اجرایی شده است. این سری از فیدر ها معرفی به DADF می باشند . نوع عملکرد آنها به گونه ایست که دو طرف اسناد یا صفحه را اسکن می کنند. و سپس به صورت خودکار خروجی دورو را تحویل کاربران می دهند. لازم به ذکر است که بدانید ADF یک ویژگی استاندارد برای اکثر پرینترها، دستگاه‌های فکس و دستگاه‌های فتوکپی بزرگ می باشد. اما با این حال ما در بسیاری از پرینتر و یا  اسکنرها معمولاً این قابلیت را نمی بینیم. از این رو پیشنهاد می شود تا پیش از خرید به چنین ویژگی هایی در سری ماشین های اداری و اچ پی دقت نمایید.

نمایندگی قطعات اورجینال اچ پی