ویندوز 11 برای لپتاپ های اچ پی در نمایندگی تهران ،در این پست صد داریم تا در رابطه با ، ویندوز 11 بروی لپ تاپ های اچ پی توضیحاتی را برای شما علاقه مندان و طرفداران سیستم عامل ویندوز بدهیم. همانطور که می دانید سیستم عامل ویندوز یکی از پر طرفدا ترین سیستم عاملهای موجود در بازار می باشد. همچنین باید به شما ان مژده را بدهیم ، که پس از سالها انتظار بالاخره یک نسخه از سیستم عامل 11 برای کاربران به بازار عرضه شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد نرم افزار ما در تماس باشید.

 

ویندوز 11

پیش از اینکه مطلب خود را در رابطه با معرفی ویندوز eleven شروع کنیم ، می خواهیم به دوستانی که در گزارش های ما به ایرادات بردی لپتاپ HP برخوردا کرده اند ، صفحه ایی را معرفی نماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید. بالاخره پس از کش مکش های زیادی که شرکت ماکروسافت با کاربران خود بر سر ویندوز 11 داشت ، این سیستم عامل را به بازار عرضه کرد. مطمئنا تمامی ما ، انتظار داریم که این نسخه کامل تر و متفاوت تر از فضای ویندوز 10 داشته باشد. تا بتواند به کاربران خود ، امکاناتی کامل تر از پیش ارائه کند.

 

ویندوز 11
ویندوز 11

 

پیش از اینکه به سراغ بررسی این سری از سیستم عامل ماکروسافت برویم ، باید بگویم که ویندوز 11 در همان ابتدا تغییراتی زیادی را از نظر بصری به فضای سیستم عامل خود داده است. طراحی قالب و نوع پردازنده ی این سیستم عامل بسیار حرفه ایی تر از پیش شده است. این موضوع باعث شده تا ویندوز 11 در هفته ی اول انتشار خود امتیاز های بالایی را از سوی کاربران دریافت کند و همچنین فضای کاربردی این سیستم بسیاری را تحت تاثیر خود قرار داده است.

 

نصب و راه اندازی

لازم به ذکر است که نسخه ی اولیه این ویندوز برای کاربران ویندوز 10 به صورت بروزرسانی رایگان در دسترس بود. تا الزمات اولیه برای پخش به صورت عمومی فراهم شود. البته لازم به ذکر است که پیش از عرضه ی آن در وب سایت رسمی ماکروسافت ، کاربران بسیار از این عمل ناراضی بودند. حال که این ویندوز در نسخه ی بتای خود منتشر شده ، می توانیم بررسی های بیشتری را از آن در لپ تاپ های اچ پی ، فراهم نمایید.

 

نصب و راه اندازی 
ویندوز 11

 

همچنین ما قصد داریم تا در این پست در رابطه با ، مشخصات اولیه ی ویندوز 11 ، تغییر و تحولات آن نسبت به نسخه های پیشین ، حداقل سیستم مورد نیاز جهت نصب آن و …  بپردازیم. پس در ادامه همراه ما باشید. همچنین شما میتوانید برای نصب ویندوز 11 با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب ویندوز eleven در لپ تاپ اچ پی

 

پیش از اینکه به سراغ امکانات و قابلیت های جدید ویندوز 11 برویم ، ترجیح می دهیم که در رابطه با حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب ویندوز 11 در لپ تاپ اچ پی شروع کنیم. برای دوستاران این سیستم عامل باید اضافه کنیم . که حداقل سیستم عامل مناسب برای نصب ویندوز 11 به شرح زیر می باشد.

Windows 11 Requirements

  • 1 Ghz or text faster
  • 4GB RAM
  • 64GB Strong
  • Secure Boot
  • TPM 2.0
  • DirectX 12 compatible graphic

حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب ویندوز eleven در لپ تاپ اچ پی

 

از الزمات نصب این ویندوز بروی لپ تاپ خود ، یک پردازنده ی 1 گیگاهرتز یا پر سرعت تر می باشد. همچنین چهار گیگابایت حافظه ی رم و 64 گیگابایت فضای خالی برای نصب ویندوز 11 در پارتیشن لپ تاپ شما احتیاج می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در بخش نرم افزار تماس حاصل فرمایید.

 

فضای ویندوز 11 در HP Laptop | ویندوز 11

طرحی ویندوز 11 تحت نظر مهندسان ماکروسافت به گونه ایست، که می تواند فضای آرام و آرامش بخشی را به کاربران منتقل کند. شلوغ نبودن فضای پردازنده و استارتر ، می تواند برای بسیاری از کاربران نکته ایی مثبت به نظر بیاید. یکی از تغییرات اساسی این ویندوز ، منتقل شدن منوی استارت از گوشه ، به وسط منوی اصلی می باشد. این تغییر کوچیک باعث شده تا ما در این فضا بیش از پیش احساس تغییر و تحول کنیم. توجه داشته باشید که شما میتوانید از طریق تنظیمات منوی personalize منوی استارت را به شکل قدیمی خود بر گردانید.

 

فضای ویندوز 11 در HP Laptop | ویندوز 11

 

شاید برای بسیاری از شما سوال باشد که چگونه می توانیم ویندوز eleven  را در لپ تاپ های HP خود نصب کنیم؟ همانطور که می دانید تا اینجای کار ، ما در رابطه با نسخه ی اولیه ی این ویندوز بحث و گفت و گو می کنیم. در رابطه با نصب این سری از ویندوز های ماکروسافت باید اضفه کنیم که دو روش پیش روی ما می باشد

 

روش نصب ویندوز eleven در لپتاپ HP

 

  • روش اول برای نصب نسخه ی بتای ویندوز eleven : اگر شما از کاربرانی هستید که پیش از ویندوز 11 از ویندوز 10 ، رایگان استفاده می نمایید باید به شما بگویم که ، شما می توانید از طریق بخش ویندوز Update به سراغ منوی windows insider program رفته و سپس از طریق وارد کردن ایمیل و یوزر پس ، بتوانید بتا های موجود را نصب کنید.
  • روش دوم در رابطه با افرادی است که قصد دارند این سیستم را بروی لپ تاپ خود اعمال بکنند. در این صورت شما م یتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی نرم افزار اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

قالبندی این سری از سیستم عاملهای ویندوز کمی نسبت به ویندوز 8 و 10 تغییرات مثبتی کرده است. آیکون ها نیز شکل و شمایل بروزتری نسبت به پیش گرفته است. طراحی پس زمینه ی جدید ویندوز eleven بسیار زیبا و دقیق ساخته شدهاست که شما میتوانید از آن استفاده نمایید.

 

"روش

 

وضعیت امنیتی ویندوز 11

در ابتدای توضیحات از اصطلاحی به نام TPM 2.0 استفاده شد. در اینجا سوال پیش می آید که TPM چیست؟  واژه ی  TPM مخفف شده ی کلمه ی Trusted Platform Module می باشد. حال کار این سیستم در لپ تاپ ما چیست ؟ TPM در واقع یک میکرو چیپ در لپ تاپ های نسل نو می باشد. که وظیفه ی آن فراهم کردن امنیت سیستمی مادربرد ، سی ی یو و اطلاعات لپ تاپ می باشد. TPMباعث می شود. که احتمال حمله قرار گرفتن سیستم ما کاهش پیدا کند. اصطلاحا می توان TPM را به عنوان یک فایروال دانست.توجه داشته باشید که حتما TPM لپ تاپ اچ پی خود را فعال کنید.

 

کارشناسان ما در بخش نرم افزار HP

با پیشرفت روز افزون گجت ها و بروی کار آمدن سیستم عامل های فراوان ، سیستمی مورد اعتماد قرار می گیرد. که امنیت بیشتری را برای کاربران خود فراهم می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سیستم های امنیتی لپ تاپ اچ پی ، به وب سایت رسمی ما مراجعه فرمایید. همچنین شما میتونید از طریق این صفحه نحوه ی بازیابی اطلاعات لپتاپ HP را آموزش ببنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

 

کارشناسان ما در بخش نرم افزار HP
ویندوز 11

 

در کل برای نتیجه گیری ویندوز باید بگویم که . این سیستم به طور اولیه به بازار عرضه شده. در کل از نظر ظاهری این ویندوز بسیار نسبت به نسخه های پیشین خود تغییرات اساسی داشته . بروز شدن آیکون ها ، اعلانات ، اضافه کردن افکت ، تم و سایر تنظیمات ظاهری ، خبری جدید در ویندوز ما این بود که ماکروسافت بروی سیستم خود استفاده کرد. هم چنین بیشتر ویجت های این ویندوز قابل شخصی سازی می باشد و شما می توانید. به طوری که می پسندید فضای خود را شخصی سازی کنید.