کارتریج های لیزری مشکی اچ پی یکی از جدیدترین کارتریج های موجود در بازار است.این کارتریج به دلیل استفاده از تونر، کیفیت مطلوبی ارائه می دهد. این کارتریج از نوع سیاه و سفید است و با کد فنی CF217A شناسایی می شود. برای تهیه کارتریج 17A M 130 به نمایندگی اچ پی مراجعه نمایید.

مشخصات کارتریج های لیزری مشکی اچ پی  

این کارتریج در میان کارتریج های اچ پی قرار دارد که از فناوری JetIntelligence استفاده می کنند. این فناوری مزیت های فراوانی دارد.به کمک این فناوری حدودا 53 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. زیرا در هنگام ذوب شدن تونر بر روی کاغذ، گرمای کمتری مصرف می شود. به جز کاهش مصرف انرژی، کارتریج های مجهز به این فناوری، چاپ با کیفیت بهتر و پربازده تر را ارائه می نمایند.

این کارتریج نیز مانند بسیاری از محصولات الکترونیکی دیگر، در دو نوع اصل یا طرح در بازار موجود است. کارتریج اصل توسط شرکت اصلی اچ پی ساخته شده و قیمت بالایی دارد. کارتریج طرح توسط کشورهایی همچون چین، سنگاپور و ایران ساخته می شود و قیمت بسیار کمتری دارد. از لحاظ کیفیت، کارتریج اصل کیفیت بسیار بالاتری دارد اما ازنظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است.

 

 

کارتریج های لیزری مشکی اچ پی
کارتریج های لیزری مشکی اچ پی hp 17A M 130

تعداد چاپ کیفیت چاپ کارتریج های لیزری مشکی اچ پی  

تونر این کارتریج رنگ مشکی را تولید می کند. استفاده از تونر اصلی برند برای این کارتریج، کیفیت چاپ عالی را حاصل می کند. ظرفیت چاپ این تونر کارتریج تا1600 برگ است. این میزان صفحات اعلام شده از سوی شرکت اچ پی برای چاپ متون در نظر گرفته شده است. در مورد چاپ تصاویر گرافیکی که معمولا حجم بیشتری را در بر می گیرند تعداد صفحات چاپ شده کمتر است. همانطور که می دانید، پرینترهای لیزری از تونر بجای جوهر در چاپ استفاده می کنند. عدم استفاده از قطعات اصلی و تونر اصلی، باعث افت کیفیت چاپ نهایی خواهد شد. همچنین در این حالت، احتمال صدمه دیدن پرینتر بسیار بیشتر است. بنابراین تلاش کنید از تونرهای اصلی که توسط شرکت سازنده پرینتر بصورت اختصاصی تولید شده استفاده نمایید.

پرینترهای سازگار با این کارتریج ها | کارتریج های لیزری مشکی اچ پی

کارتریج های لیزری مشکی اچ پی  17A در برخی پرینترهای سازگار استفاده می شوند. پرینترهای سازگار با این کارتریج عبارتند از:

  • HP Laserjet Pro M101
  • HP Laserjet Pro M102w
  • HP Laserjet Pro M130fw
  • HP Laserjet Pro M102a
  • HP Laserjet Pro M130a
  • HP Laserjet Pro M130fn
  • HP Laserjet Pro M130nw

در صورتی که قصد نصب یا تعویض کارتریج روی پرینتر را دارید، می توانید از نمایندگی اچ پی مشاوره دریافت نمایید.

همچنین برای انجام این خدمات یا خدمات مشابه به نمایندگی اچ پی مراجعه فرمایید.

شارژ کارتریج | کارتریج های لیزری مشکی اچ پی

پرینترهای لیزری دارای کارتریج لیزری و سرعت چاپ بالاتری هستند. اگرچه هنگام خرید پرینتر لیزری، مبلغ بیشتری باید بپردازید اما در طولانی مدت، هزینه شارژ و تعویض کارتریج برای شما مقرون به صرفه است.

برای شارژ کارتریج لیزری اچ پی می توانید به نمایندگی اچ پی مراجعه نمایید. تکنیسین های حرفه ای ما این کار را با بهترین کیفیت برای شما انجام می دهند. علاوه بر شارژ کارتریج، به بررسی تخصصی سلامت قطعات کارتریج نیز می پردازند.