بهترین آل این وان های اچ پی . در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با ال این وان های اچ پی بررسی های لازم را انجام داده. و تمامی مشخصات این دستگاه ها را با کمک تکنسین ها خود مورد تست قرار دهیم. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در واحد فنی نمایندگی HP تماس حاصل فرموده و از تمامی خدمات شرکتی بهرمند شوید. پیش از این که به سراغ معرفی کامپیوتر های همه کاره برویم بهتر است پیش از خرید این دستگاه ها ، تحقیقات مفیدی در زمینه ی ماشین های رایانه ایی داشته باشید. برای این کار تنها کافیست با مشاوران واحد فروش نمایندگی همراه شوید.

 

 

بهترین آل این وان

مطمئنا تا به امروز در ارتباط با کامپیوتر های همه کار توضیحات بسیاری را شنیده ایم و در ارتباط با این دستگاه ها اطلاعات کافی را  داریم.  ال این وان های اچ پی ، تنوع بسیاری در زمینه ی ماشین های رایانه ایی دارند. همین موضوع باعث شده تا کاربرانی که نیاز رایانه شخصی دارند. قدرت انتخاب بسیار بالایی پیدا کنند. آل این وان های اچ پی همانند لپ تاپ های این برند در دسته بندی های متفاوتی همچون ، پاویلیون ، گیمینگ و … طراحی و به بازار عرضه می شود.

 

بهترین آل این وان
بهترین آل این وان

 

آل این وان اچ پی دارای قابلیت های بسیار زیادی در حوزه ی ماشین های رایانه ایی می باشند. این دستگاه ها با مشخصاتی چون طراحی پیشرفته و پردازنده ایی مناسب که دارند  می توانند بدون هیچ دغدغه ایی تمامی دستورات کاربران را در سریعترین زمان به سرانجام برسانند. آل این وان های اچ پی تنوع بسیار بالایی در زمینه ی کامپیوترهای چندکاره دارند. از این رو شما می توانید آل این وان ها را در ابعاد متفاوت تهیه نموده و از آن استفاده نمایید. همچنین شما می توانید جهت ایرادیابی لپتاپ با دستگاه BGA  ، در نمایندگی مرکزی اچ پی حاظر شوید.

 

All in one

در ارتباط با آل این وان ها بهتر است بدانید که این دستگاه ها یک کامپیوتر مجزا ،  کیس و سایر اجزا را در یک مجموعه ادغام می کند به طوری که کل رایانه شخصی در یک واحد قرار می گیرد. این بدان معنی است که شما نیازی به داشتن کیس ، مانیتور و کامپیوتر جداگانه ندارید. این عمل و اینگونه طراحی کامپیوتربه شما این مکان را می دهد تا مقداری فضای زیادی را ذخیره کنید.

 

All in one
بهترین آل این وان

 

آل این وان ها زمانی طراحی شدند که کامپیوتر های عظیم همچنان در صنعت ماشین های رایانه ایی پشرو بودند. طراحی کامپیوتر های همه کاره باعث شد تا این دستگاه در زمانی کوتاه محبوبیت بسیار بالایی را کسب نماید. با گذشت زمان آل این وان ها باریک تر، سبک تر و مقرون به صرفه تر شدند. سطح پردازنده و کیفیت سخت افزاری این دستگاه ها به مرور افزایش پیدا کرد. همین امر باعث شد تا با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی این دستگاه ها مناسب هر سبک ، سلیقه و فضاهای کاری متفاوتی شد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش وخدمات پس از فروش ماشین های اداری و رایانه ایی اچ پی در ارتباط باشید.

 

مقایسه All in one و لپتاپ HP

از منظر عملکرد، یک کامپیوتر همه کاره ی اچ پی  را باید به راحتی با یک لپ تاپ به جای PC مقایسه کرد. این موضوع به این دلیل است که علیرغم اینکه آل این وان  ، از اجزای مشابه لپ‌تاپ استفاده می‌کنند و کارت‌های گرافیکی و قدرت پردازشی مشابه به لپ تاپ ها دارد. از این نظر کامپیوتر های برند اچ پی با لپ تاپ های این برند مقایسه می شوند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با All in one  و لپ تاپ های اچ پی شبکه ها اجتماعی نمایندگی را دنبال نمایید.

آل این وان  ها نسبت به لپ تاپ های با قیمت مشابه ایی طراحی و به بازار عرضه می شوند. با این تفاوت که عموما All in one  اچ پی فضای ذخیره سازی بیشتری دارند و بسیاری از گزینه های ما از 500 گیگابایت تا 1 ترابایت حافظه HDD استفاده می نمایند. آل این وان ها همواره تمایل دارند تا نمایشگرهای بزرگتری داشته باشند که وضوح کامل (FHD) یا وضوح بهتر را در صفحه نمایش های 21 اینچی یا بزرگتر ارائه کنند. همچنین شما می توانید برا آشنایی بیشتر با اچ پی 32-a1027c  بروی لینک کلیک نمایید.

 

مقایسه All in one و لپتاپ HP
بهترین آل این وان

 

اجزای آل این وان های hp

 

عموما صفحه نمایش ها  در رایانه های همه کاره همچنین دارای قابلیت های متنوعی چون پشتیبانی از صفحه نمایش لمسی همراه با ورودی قلم هستند. این قابلیت آل این وان های اچ پی به کاربران اجازه می‌دهد تا برنامه‌های سیستم را راحت‌ تر ویرایش کنند و دستگاه را برای استفاده‌های خاص ، شخصی سازی تر سازند. شما نیز می توانید تمامی آل این وان های اچ پی را با قیمت شرکتی از نمایندگی رسمی تهیه کرده و از خدمات این دستگاه ها بهرمند شوید.

 

اجزای آل این وان های hp
بهترین آل این وان

 

در مقایسه با رایانه‌های رومیزی، رایانه‌های آل این وان باریک ‌تر بوده و انرژی مصرفی کمتری مصرف می‌کنند.  این قابلیت ها می ‌توانند هزینه‌های انرژی مرتبط با استفاده از رایانه شما را تا حد چشمگیری کاهش دهد. یک آل این وان طراحی بسیار شیک ‌تر و ساده‌ تری ارائه می‌دهد. به دلیل کاهش اندازه قطعات، انرژی کمتری مصرف می‌کند و گرمای کمتری تولید می‌کند، به این معنی که دیگر لازم نیست نگران وارد شدن بد افزار ها  به اجزای آل این وان خود باشید.

 

ابعاد آل این وان های اچ پی

جابجایی و راه‌اندازی رایانه‌های آل این وان ها بر عکس ابعادشان ، بسیار آسان‌تر می باشد. وزن اکثر آل این وان ها تقریبا بین  4 تا 15 کیلوگرم متغیر است. این ابعاد و فضای اشغالی توسط آل این وان ها می تواند در یک محیط اداری بسیار مفید باشد. ال این وان ها مشخصات زیادی نسبت به لپ تاپ ها دارند. اما در ارتباط با جابه جایی آنها هرگز در سبک لپ تاپ ها نمی باشند. البته جا به جایی این دستگاه ها راحت تر از دستگاه های PC می باشند.

 

ابعاد آل این وان های اچ پی
بهترین آل این وان

 

بسیاری از بهترین رایانه‌های آل این وان ها، وب‌کم‌های یکپارچه‌ای را نیز ارائه می‌کنند که برای کنفرانس ویدیویی، چه برای کسب و کار و چه برای حفظ ارتباط با دوستان، عالی هستند. این قابلیتی است که تقریباً هرگز در دسکتاپ های دیگر نخواهید یافت، اما یکی از ویژگی هایی است که اغلب در لپ تاپ ها گنجانده شده است.

 

تصویر مرتبط با بهترین آل این وان های اچ پی - 7
بهترین آل این وان

 

کامپیوترهای اچ پی تقریباً به اندازه یک کامپیوتر رومیزی می باشند . اما این دستگاه ها به اتصال کابلی نیاز ندارند. زیرا تقریباً همه اجزاء یکپارچه بوده و به صورت وایرلس انجان به کار می نمایند. این بدان معناست که برای مثال نیازی به بلندگو یا کابل مانیتور جداگانه نخواهید داشت. در عوض، کامپیوترهای آل این وان تنها به یک کابل برق به همراه هر کدام برای صفحه کلید و ماوس شما نیاز دارند. با این حال، اگر ماوس و صفحه کلید بی سیم را انتخاب کنید، می توانید آن را به یک کابل کاهش دهید.