تونر اصلی اچ پی لیزری رنگی | تونر ها نقش بسیار تاثیر گذار ؛ و مستقیمی را در فرایند چاپ دستگاه پرینتر، با تکنولوژی چاپ لیزری ایفا می کنند . تونر اصلی اچ پی مخلوط پودری است .  که در پرینتر های لیزری ؛ و دستگاه فتوکپی برای تشکیل متن .  و تصاویر چاپ شده روی کاغذ ؛ استفاده می شود . و انواع مختلفی تخت عنوان تونر های مشکی و رنگی را شامل می شوند. از آنجایی که نوع تونر استفاده شده . در کارتریج های لیزری و کیفیت آنها . نقش بسیار حايز اهمیتی در کیفیت چاپ و خروجی دستگاه پرینتر دارد . انتخاب تونر کاربردی و مناسب با دستگاه چاپگر ، ضروری می باشد   اگر قصد دارید تا کارتریج دستگاه پرینتر لیزر جت خود را شارژ کنید ؛ در ادامه این مقاله را به خوبی مطالعه کنید . البته به طور معمول توصیه می شود تا برای شارژ کارتریج پرینتر خود به نمایندگی و یا مراکز معتبر مراجعه کنید .

تونر اصلی اچ پی

همانطور که میدانید ؛ تونر ها و همچنین کارتریج های لیزری ؛ از مهم ترین قطعاتی می باشند . که در انواع دستگاه های پرینتر با تکنولوژی چاپ لیزری به کار می روند . و در کیفیت چاپ و خروجی دستگاه ؛ نقش اساسی دارند .

تونر ها در انواع مشکی و نیز سایر رنگ ها ؛ ارایه می شوند . و مواردی  از انواع اصل و غیر اصل آن در بازار موجود است . که قطع به یقین نوع اصلی آن ؛ از لحاظ جنس پودر ؛ انسجام و تراکم نقطه زنی آن در چاپ (DPl) و به طور کلی کیفیت و وضوح چاپ بالا ؛ برتری دارد . و از همه مهم تر بر خلاف نوع غیر اصل آن ؛ هیچ گونه آسیب و خسارتی به دستگاه وارد نمی کند . و لذا تهیه آن اقتصادی و مقرون به صرفه تر از انواع غیر اصل موجود می باشد . پیشنهاد می شود تا برای خرید و دریافت  تونر اصلی اچ پی ؛ به مراکز معتبر و نمایندگی مرکزی اچ پی ، مراجعه فرمایید .

تونر اصلی اچ پی  فارغ از ویژگی هایی همچون رنگ و اصل یا فیک بودن . در انواع مختلفی . از بسته بندی ها . با بازدهی . مقدار های متفاوتی عرضه می شوند. و انتخاب شما . وابسته به . میزان استفاده از دستگاه پرینتر . و تعداد دفعات شارژ کارتریج بوده . که برای مصارف اداری و خانگی متفاوت است . به طور مثال میانگین صفحاتی که یک کارتریج تونر می تواند چاپ کند ؛ از ۲۵۰۰ الی ۴۰۰۰ به بالاتر متغییر است .

 

 

تونر اصلی اچ پی

hp toner | تونر اصلی اچ پی

تونر چاپگر یک محیط پودری است . که از پلاستیک دانه بندی شده . تشکیل شده .است. که دقت و کنترل بیشتری را امکان پذیر می کند. پودر تونر به صورت .(IR ). جمع آوری .شده.  و سپس درام چاپ شارژشده به کاغذ منتقل می شود .

همانطور که هر کارتریج تونر HP . به طور خاصی طراحی شده است .  هر تونر اصلی اچ پی به طور خاص برای پرینتر HP Laserjet که با آن کار می کند . فرموله شده .است.  و در انتخاب آن باید ویژگی های دستگاه چاپگر ازجمله اندازه آن . سرعت چاپگر و.. . در نظر گرفته . شود. البته می توان تونر های عمومی را برای پرینترهای جت لیزری اچ پی  با قیمت پایین تری تهیه کرد . و همزمان امنیت و اطمینان و پایداری خوبی را تجربه نمود .

تونر اصلی اچ پی