رفع ایراد چاپ پرینتر های جوهرافشان HP . در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط ا اخطار ها و ایرادات چاپ در پرینتر های جوهرافشان . توضیحات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه کنیم . همچنین تیم کارشناسی نمایندگی رسمی اچ پی در نظر دارد تا با توضیحات لازم تمامی ایرادات چاپ در پرینتر های جوهرافشان را رفع نمایند.در ادامه با ما همراه شود تا با بررسی های لازم پرینتر های جوهرافشان بتوانیم ایرادات کیفیتی این چاپگر های پر طرفدار را برطرف نماییم. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی به شماره ی 02189392 در ارتباط باشید.

 

 

رفع ایراد چاپ

طی گزارشات اخیر مبنی بر ایرادات چاپ پرینتر های جوهر افشان.نمایندگی رسمی اچ پی در همین زمینه تصمیم دارد. تا با کمک کارشناسان خود ایرادات چاپ را بر طرف نماید. پیشنهاد می شود در ادامه با ما همراه شوید تا جواب تمامی ایرادات چاپ خود را بگیرید. همانطور که میدانید یکی از اصلی ترین مشخصه های پرینتر جوهری کیفیت منحصر به فرد چاپشان می باشد. بسیاری از کاربران تنها به دلیل کیفیت بالا این دستگاه ها ، را تهیه می کنند. با استفاده از پرینترهای جوهرافشان می توان تمامی اسناد را در بالاترین کیفیت به چاپ رساند و از خدمات این دستگاه ها بهرمند شد. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با درباره درایور های اچ پی بروی لینک  مورد نظر کلیک نمایید.

 

رفع ایراد چاپ
رفع ایراد چاپ

 

عیب یابی پرینتر های جوهری اچ پی

 

در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با نحوه ی عیب یابی مشکلات کیفیت چاپ در پرینتر های جوهر افشان توضیحات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه کنیم. در ادامه با ما همراه باشید. همانطور که میدانید اچ پی چاپگرهای متفاوتی در زمینه ی ماشین های اداری و رایانه ای تولید می‌کند. یکی از مهمترین محصولات این کمپانی پرینترهای جوهری می باشند. مراحل و عیب یابی این دستگاه ها ممکن است بسته به مدل چاپگر متفاوت باشد‌. برای کسب جزئیات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید.

 

عیب یابی پرینتر های جوهری اچ پی
رفع ایراد چاپ

 

در بیشتر موارد، مراحل اولیه معمولا برای همه پرینتر های جوهر افشان HP یکسان است. ابتدا توجه داشته باشید که چاپگرهای اچ پی تنها مختص کارتریج های جوهر افشان هستند و تنها برای این مدل بهینه شده اند. همچنین پیشنهاد اچ پی در جهت ثبات کیفیت چاپ استفاده از کارتریج های اصلی می باشد. در نظر داشته باشید که نمایندگی رسمی hp در ایران هیچ مسئولیتی در قبال کارتریج های غیر متفرقه ندارد. شما می توانید در جهت ثبات کیفیت چاپ از کارتریج های شرکتی نمایندگی رسمی استفاده نمایید.

 

تنظیمات کیفیت پرینتر جوهرافشان

در قدم اول بهتر است به نوع کاغذ خود توجه ویژه ایی داشته باشید. نوع کاغذی که بروی آن چاپ میکنید تأثیر زیادی بر روی کیفیت چاپ می گذارد . برای چاپ با کیفیت بالا حتما از کاغذ های مرغوب و یا کاغذ عکس استفاده نمایید. اگر از کاغذ معمولی استفاده می کنید حتما مقدار کیفیت دستگاه را بروی normal کم کنید تا کاغذ با جوهر خیس نشود‌. برای تغییر کیفیت چاپ در ویندوز تنها کافیست در قسمت سرچ عبارت Device and print را تایپ نموده و بروی نتیجه ی آن کلیک کنید.

 

تنظیمات کیفیت پرینتر جوهرافشان
رفع ایراد چاپ

 

پس از انتخاب این آیتم بروی چاپگر خود کلیک راست کرده و سپس printing and preferences را بزنید.در این بخش شما می توانید تمامی امورات مربوط به Quality چاپ را در پرینتر خود تغییر دهید. در نظر داشته باشید که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ایرادات نرم افزاری با کارشناس های ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی به شماره ی 02189392 در ارتباط باشید. سپس حتما چک کنید تا در ارتباط با کم شدن کیفیت اطمینان حاصل نمایید.

برخی از کارتریج‌ ها طوری طراحی شده اند که پیش از خشک شدن کامل هد چاپ را متوقف می کنند. تا از چاپ بدون جوهر محافظت کنند. اگر شما هم از سری کاربران پرینتر های جوهر افشان هستید. و چاپگر شما جوهر مصرفی اش به پایان رسیده.می توانید برای ادامه دادن عملیات چاپ خود حتما کارتریج های لیزری خود را تعویض نمایند. اکنون که نکاتی برای چاپ بیان کردیم. میتوانیم چند مرحله ی اساسی عیب یابی را با کمک هم طی کنیم.

 

رفع ایراد چاپ جوهرافشان HP

در مرحله ی اول یک صفحه را به صورت آزمایشی به شما کمک می کند. تا مشکلات چاپگر خود را بر طرف نمایید.

برای چاپ یک صفحه ی آزمایشی در پرینتر های اچ پی مطمئن شوید که کاغذ شما معمولی و استاندارد می باشد. در پنل دستگاه خود گزینه ی تنظیمات را فشار دهید. سپس گزینه ی tools را بزنید. در این بخش شما باید گزینه ی printer quality report را فشار دهید.برای بعضی از دستگاه های چاپ این مراحل ممکن است به گونه ی دیگری باشد. انواع مختلفی از صفحات تشخیص کیفیت در پرینترهای اچ پی وجود دارد که شما می توانید از آنها استفاده نمایید. اکثر این صفحات ویژگیهای مشترکی مانند بلوک های رنگی و الگوهای تراز گرافیکی برای تشخیص مشکلات چاپ دارند.

 

رفع ایراد چاپ جوهرافشان HP  
رفع ایراد چاپ

 

در مرحله ی دوم هنگامی که یک صفحه به صورت آزمایشی چاپ کردید . مهم است که نتایج را بررسی کنید تا ببینید آیا اقدامات بیشتری مانند تمیز کردن مورد نیاز است یا خیر. با نگاه به بلوک های رنگی در صفحه ی آزمایشی شروع کنید. این صفحات نشان دهنده ی هر یک از رنگ های جوهر در چاپگر شما هستند. شما میتوانید تمیز کردن این بخش را بر عهده ی خود پرینتر قرار دهید و از خدمات آن استفاده کنید.

برای این کار باید وارد گزینه ی setup شده و سپس وارد صفحه ب  tools شوید. پس از وارد شدن به این صفحه گزینه ی clean print head را پیدا کرده و بروی آن کلیک کنید. برخی از چاپگر های جوهری دارای سه سطح تمیز کردن می باشند. پس از هر تمیز کردن یم صفحه چاپ می شود. اگر پس از چاپ صفحه ایراد کیفیت شما برطرف نشد با ما در مرحله ی آخر همراه شوید.

 

تراز پرینتر های جوهری اچ پی

اگر کارتریج جوهر افشان شما دارای هواکش است . بررسی کنید که آیا کارتریج مربوطه به درستی تهیه شده است یا خیر. اگر باقی مانده ای از وجود دارد که باعث مسدود سازی شکاف جوهر شده . از یک پین برای جدا کردن آن استفاده کنید.

 

تراز پرینتر های جوهری اچ پی
رفع ایراد چاپ

 

یکی از مشکلات رایج در صفحه ی تشخیص کیفیت چاپ، مجموعه ای از خطوط به نام الگوی تراز می باشد. همانطور که میدانید این خطوط باید مستقیما روی کاغذ ظاهر شوند.اگر آنها کج هستند. ممکن است لازم باشد چاپگر را تراز کنید. برای تراز کردن مدل های جدید چاپگر HP ، دکمه ی setup را بزنید و سپس وارد منوی tools شوید. سپس از طریق منوی Align printer چاپگر خود را به طور خودکار تراز نمایید.این عملیات ممکن است کمی طول بکشد. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی تعمیر و نگهداری پرینترهای جوهر افشان اچ پی با کارشناس های ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش همراه شوید. کارشناس های ما در مرکز اصلی اچ پی در ایران  مفتخراند تا با ارائه خدمات مرتبط با نوع نیاز ، همیار شما در زمینه ی ماشین های اداری و رایانه ای باشند.