سریال نامبر لپتاپ HP | دستیابی HP support Assistant | چگونه می توانیم نام ،شماره محصول یا شماره سریال لپ تاپ اچ پی خودمان را پیدا کنیم. در این پست تصمیم گرفتیم که کمی بیشتر با نرم افزار داخلی لپ تاپ hp آشنا شویم. همچنین شما میتوانید با استفاده از این پست information کامل لپ تاپ اچ پی خود را به دست آورید. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در رابطه با این موضوعات بحث و گفتگو کنیم. همچنین شما می توانید با ارتباط با تعمیرگاه سخت افزار لپتاپ HP ، تمامی ایرادات لپ تاپ خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

 

سریال نامبر لپتاپ HP

برای پیدا کردن اطلاعات لپ تاپ خود به صورت جامع چندین راه وجود دارد. شما می توانید از طریق برچسب ها در شکل بسته بندی اصلی لپ تاپ خود این کد را پیدا و بررسی کنید تا شماره های شناسایی لپ تاپ اچ پی خود را پیدا کنید.  اگر برایتان سوال پیش آمده که این کد ها در چه بخشی به کار ما می آیند. باید بگویم که شما می توانید با اطلاعات دقیقی که از لپ تاپ اچ پی خود دارید. در هنگام ارتباط با پشتیبانی HP برای راه ، اندازی ، و بررسی بیشتر لپ تاپ شما ، این کد ها ، راه را برای شما آسان تر می کنند.

 

سریال نامبر لپتاپ HP
سریال نامبر لپتاپ HP

 

تفاوت اصلی بین نام لپ تاپ ، شماره محصول و شماره ی سریال چیست؟ نام لپ تاپ شما ، اجزای مورد استفاده برای ساخت گروهی . لپ تاپ اچ پی را مشخص می کند.شماره محصول یا suk لپ تاپ اچ پی ، شما را در یک سری شماره مدل مشخص می کند. همچنین با استفاده از این کد می توانید مناطق فروش لپ تاپ را بررسی نمایید. در کنار کد های اختصاصی لپ تاپ شما ، شماره سریالی ، مختص لپ تاپ شخصی شما می باشد . که با استفاده از آن شما می توانید با اطلاعات تکمیلی و نوع گارانتی دستگاهتون چک نمایید. همچنین این کد نشان گر سرویس و سابقه ی سفارش شما می باشد.

 

کد اختصاصی لپ تاپ HP

 

به طور مثال ، تصور کنید که 10 هزار لپ تاپ HP ، با نام و مدل یکسان وجود داشته باشد. برای دسته بندی های این دستگاه ها ، هر لپ تاپ کد اختصاصی به خود می گیرد. چگونه می توانید این اطلاعات لپ تاپ خود را بدست آورید. مکان های زیر را بررسی کنید تا نام و شماره لپ تاپ خود را بیابید.

 

کد اختصاصی لپ تاپ HP
سریال نامبر لپتاپ HP

 

توجه داشته باشید که HP support Assistant از قبل بروی سیستم های جدید اچ پی نصب شده است. با این وجود شما می توانید با مراجعه به آدرس HPsupportassistant ، این برنامه را نصب نمایید. در لپ تاپ اچ پی خود HP support assistant را باز کنید. لپ تاپ خود را انتخاب کرده و اطلاعات لپ تاپ خود را در info مشاهده می نمایید.در این بخش نام محصول ، شماره سریال و شماره محصول موجود می باشد.

 

اطلاعات لپ تاپ HP در Bios

 

شما می توانید اطلاعات لپ تاپ HP در Bios سیستم خود در یابید. برای شروع به این کار ابتدا باید لپ تاپ خود را خاموش نمایید. لپ تاپ خود را روشن کنید و سپس بلافاصله کلید F1 را مکررا فشار دهید تا اطلاعات سیستم باز شود. در این صفحه جدید ، نام و شماره ی لپ تاپ شما نمایش داده می شود. مکانهای فیزیکی لپ تاپ را برای برچسب محصول ، که نام و شماره لپ تاپ را نمایش می دهد. بررسی کنید. برچسب لپ تاپ اچ پی ممکن است . در پشت لپ تاپ ، بر.ی قاب C قرار گرفته باشد. همچنین در لپ تاپ هایی که باتری آنها به صورت داخلی نیستو قابلیت جدا شدن دارند. می توانید با خارج کردن باتری تمامی مشخصات لپ تاپ خود را در زیر قاب باتری ببینید.

 

اطلاعات لپ تاپ HP در Bios
سریال نامبر لپتاپ HP

 

اگر همچنان موفق به پیدا کردن آدرس و سریال نامبر لپ تاپ HP نشده اید. می توانید از روی جعبه ی اصلی لپ تاپ ، این کد ها را پیدا کنید. تمامی اطلاعات بروی ، جعبه ی لپ تاپ شما توسط کمپانی اچ پی نوشته شده است. همچنین شما می توانید از طریق ابزار HP system information پیدا کنید. همچنین در ویندوز 10 ، ممکن است مجبور شوید. اطلاعات سیستم HP را از microsft store بارگیری کنید. اگر به یک ایستگاه متصل شده و از یک صفحه کلید خارجی استفاده کنید.

سریال نامبر لپ تاپ chromebook

 

کلید های function و Escape را روی صفحه کلید لپ تاپ دهید تا پنجره HP system information باز شود. اطلاعات شما در کنار نام محصول ، شماره محصول و شماره سریال ذکر شده است. همچنین در سری chromebooks از ، chromebook برای پیدا کردن ، نام و شماره خود استفاده نمایید. نسخه ی رایگان ابزار را chromebooks از فروشگاه وب chrome بارگیری و نصب کنید. برای پیدا کردن سریال نامبر در این دستگاه ، طبق درستور العملها در کروم پیش بروید.

 

سریال نامبر لپ تاپ chromebook 
سریال نامبر لپتاپ HP

 

سعی ما در این پست این بود. که شما را با شماره محصول یا شماره سریال لپ تاپ اچ پی خود آشنا نماییم. این کار به شما این امکان را می دهد تا در اطلاعات جامع و کامل تری نسبت به لپ تاپ hp  خود کسب کنید. همچنین با استفاده از این کد ها می توانید دسترسی بهتری در قسمت پشتیبانی لپتاپ HP داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. ما در نمایندگی اچ پی مفتخریم تا با راهنمایی شما به شکل صحیح تمامی ایرادات شما در بخش سخت افزارو نرم افزار لپ تاپ اچ پی را برطرف نماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید.در نظر داشته باشید با شماره سریال لپ تاپ خود می توانید اطلاعاتی جامع از قبیل ، سرویس ، کد گارانتی و … لپ تاپ اچ پی را پیدا و از آن استفاده کنید.