معرفی اسکنر HP | نحوه ی کارایی اسکنر های اچ پی  ، مطمئنا همه ی ما تا حدودی با اسکنر های اچ پی در بازار چاپ و اسکن آشنا هستیم. اسکنر ها یکی از محصولات مهم در مجموعه ی ماشین های اداری و رایانه ایی می باشند که شما می توانید از آن استفاده نمایید. امروز و در این پست قصد داریم تا با نحوه ی عملکرد این دستگاه ها آشنا شویم و ببینیم چگونه اسکنر های اچ پی عملیات اسکن اسناد را برای ما انجام می دهند. همچنین شما می توانید برای مشاوره و خرید اسکنر های اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی HP تماس حاصل فرمایید.

 

 

معرفی اسکنر HP

اسکنر ها در بازار امروزی کالا های اداری و رایانه ایی جز دستگاه های مهم و کاربردی به حساب می آیند. شما می توانید با استفاده از این دستگاه ها و قابلیت ها آنها در حوزه ی چاپ ، بدون هیچ اتلاف وقت ، اسناد خود را در کوتاه ترین زمان اسکن نمایید. اما آیا تا به حال به این فکر کردید که اسکنر های اچ پی چگونه کار می کنند؟

 

معرفی اسکنر HP
معرفی اسکنر HP

 

شاید برای شما جالب باشد که بدانید. امروزه با پیشرفت تکنوولوژی و روی کار آمدن تلفن های هوشمند، چرا باید از اسکنر ها استفاده نماییم. همانطور که می دانید با استفاده از دوربین گوشی و ثبت تصاویر شما می توانید تصاویر ثبتی و یا اسنادتان را برای دفاتر ، دوستان ، محل کار و یا … ارسال نمایید. اما آیا به وضوح و کیفیت اسکن آنها می باشد. جواب قطعا منفیست. زیرا که اسکن اسناد می تواند خروجی مناسب تری از اسناد را به شما تحویل دهد.

 

تفاوت اسکنرهای CCD و CIS اچ پی | معرفی اسکنر HP

هنگامی که یک برگ را در دستگاه های اسکنر می گذارید، به صدای مکانیزم اسکن گوش بدید. به نظر شما اسکنر های اچ پی چگونه عمیات اسکن را انجام می دهند. بسیاری از اسکنر ها از تکنولوژی CCD استفاده می نمایند. CCD مخفف charge – coupled device  می باشد.

 

تفاوت اسکنرهای CCD و CIS اچ پی | معرفی اسکنر HP
معرفی اسکنر HP

 

ایده ی اصلی CCD اسنجاست که این ، تکنولوژی می تواند نور را به بار الکتریکی تبدیل کند و سپس به عنوان داده های دیجیتالی به رایانه ی شما انتقال می دهد. نوری که هنگام اسکن اسناد از درون اسکنر های اچ پی دیده می شود. معمولا از لامپ زنون یا کاتد سرد اسکن می کند. همانطور که می دانید این نور همانند نوریست که در بسیاری از کیس های کامپیوتر اچ پی در سالیان متفاوت دیده می شود.

 

نمایندگی فروش اسکر های HP

مجموعه ای از شیشه های آینه مانند در زیر سطح شیشه توسط یک لنز روی مجموعه ای از سنسور های CCD متمرکز می شوند. زیرا مناطق تیره تر صفحه که حاوی موارد مانند متن و کلیپارت هستند . نور کمتری را در نواحی خالی اسناد منعکس می کند. که در آرایه ی CCD این تفاوت ها را مشاهده می کند. برای ب اطلاع بیشتر در رابطه با نصب اسکنر HP در ویندوز ، کلیک کنید.

 

نمایندگی فروش اسکر های HP
معرفی اسکنر HP

 

آیا تا به حال خواسته اید که اجسام بزرگ تری را در اسکنر های اچ پی چاپ نمایید. و مجبور شدید که درب اسکنر را کمی باز بگذارید. به عنوان مثال از خروجی این کار می توان به یک تصویر دقیق از سند شما روی صفحه ی کامپیوتر نشان داده می شود. و شما متوجه می شوید که اسکن در مناطقی سیاه نیست. این امر تحت پوشش هر نور تصاویر را اسکن می نمایید. اما در این شرایط بازتاب نوری وجود ندارد. هر چند نرم افزار های مدرن اغلب به اندازه ی کافی هوشمند هستند تا بتوانند این مناطق را برای شما پوشش بدهند. و از طریق این پوشش اسناد شما را برش دهند.

 

رزولوشن اسکنر های اچ پی

کیفیت CCD نیز همان چیزی است که اسکنر ها را با وضوح واقعی بیشتر تعیین می کند. سنسور های موجود در آرایه هر چه نقاط بیشتری از نور را بتوانند ضبط کنند، پیکسل های بیشتری را به رایانه ی شما ارسال می کنند. اگر قصد خرید اسکنر های اچ پی را دارید می توانید بدون هیچ هزینه ایی از مشاوره ی کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش اچ پی بهرمند شوید. کارشناسان ما مفتخراند تا در این راه یاری رسان شما باشند. برای آشنایی با اسکنر HP با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

رزولوشن اسکنر های اچ پی
معرفی اسکنر HP

 

رزولوشن اسکن ، اسکنر های اچ پی یکی از اصلی ترین نکاتیست که هنگام خرید اسکنر باید به آن توجه نمود. در رابطه با اسکن ها رنگی می توان گفت که لنز های اضافه و فیلتر های رنگی داخلی برای جدا ککردن اسکن استفاده می شود. به رنگ های قرمز ، آبی و سبز که سپس برای تعیین رنگ واقعی سند اصلی شما پردازش می شوند. اگرر چه که این عمل تنها با یک بار اسکنر انجام می شود. برخی از مدلهای قدیمی فاقد این تکنولوژی می باشند.

 

نحوه ی کار اسکنر های اچ پی در پرینتر چندکاره

بسیاری از اسکنر های اچ پی از تکنولوژی CIS استفاده می نماییند. واژه ی CIS مخفف contact image sensor می باشد. این دستگاه ها برای اسکن اسناد از طیف ساده تری استفاده می نمایند. این دستگاه ها از طیف LED برای تاباندن نور به سند استفاده می نمایند.بنابراین این سنسور ها می توانند یک تصویر فوری تهیه نمایند. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اسکنر های cis اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

نحوه ی کار اسکنر های اچ پی در پرینتر چندکاره
معرفی اسکنر HP

 

فناوری اسکنرهای CIS اچ پی

همچنین در نظر داشته باشید که اسکنر های CIS از اسکنر های CCD کیفیت پایین تری دارند و همچنین از این سری اسکنر ها ارزا تر می باشند. اما در کل Cis ها یک فناوری ارزان ، سبک و کارآمد در بازار به حساب می آیند. این سری از اسکنر های اچ پی فضای کمتری را اشغال می نمایند و از آنها می توانید به عن.ان یک اسکنر همراه استفاده نمایید. هموراه تنوع محصولات اچ پی در حوزه ی ماشین های اداری و رایانه ایی بسیار زیاد می باشد. از همین رو شما می توانید بدون هیچ دغدغه ایی محصول مورد نظر با کار خود را انتخاب کرده و سپس خریداری کنید. همچنین شما می توانید با ما در نمایندگی رسمی تسکنر های اچ پی در تماس باشید . کارشناسان ما مفتخراند تا در این راه یاری رسان شما باشند.

 

فناوری اسکنرهای CIS اچ پی
معرفی اسکنر HP