معرفی دسته بندی جدید لپ تاپ ها ، در این بخش تصمیم داریم تا شما کاربران گرامی را با سری جدید لپ تاپ های کمپانی اچ پی آشنا کرده. و مشخصات این سری از لپ تاپ ها را بررسی و ارائه نماییم . جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در نمایندگی رسمی فروش لپ تاپ های اچ پی همراه باشید. همچنین لازم است بدانید که نمایندگی رسمی فروش HP در ایران مفتخر است تا تمامی محصولات را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهد. از این رو شما می توانید جهت خرید محصولات اداری و رایانه ایی اچ پی با کارشناس های ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

معرفی دسته بندی

اچ پی کمپانی شناخته شده ای در زمینه ی ماشین های رایانه ای به حساب می آید. این کمپانی تا کنون با کمک مهندسین خود موفق شده تا در زمینه ی ساخت لپ تاپ های متنوع به برتری بالایی دست پیدا کند. اچ پی با بررسی نیاز جامعه ، شروع به ساخت محصولات خود می کند. به طور مثال می توان به سری پر طرفدار اومن گیمنیگ و پاویلیون روزمره اشاره نمود. کیفیت در این سری از لپ تاپ های اچ پی به قدری مناسب بوده که کاربران با اعتماد خود باعث شدند تا این شرکت ، موفقیت زیادی در ساخت این دستگاه ها بدست آورد.

 

معرفی دسته بندی
معرفی دسته بندی

 

دسته بندی لپ تاپ های اچ پی همواره دارای قابلیت های مهیج و دوست داشتنی بوده که باعث شده تا همه ی کاربران که در حوزه های اداری ، خانگی ، گرافیکی، گیمینگ ، مدیریتی و …  مشغول به فعالیت هستند. بتوانند از قابلیت های تمامی این دستگاه ها نهایت بهره را ببرند. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با دسته بندی لپ تاپ های اچ‌پی در ادامه همراه ما باشید. ضمنا لازم به ذکر است که در بخش های بعدی در ارتباط با مشخصات فنی و ظاهری لپ تاپ‌های اچ‌پی توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم کرد.

 

سری HP creative pros

در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با دسته بندی لپ تاپ های خلاق اچ پی بررسی های لازم را انجام داده و سپس به سراغ اطلاعات قابلیت های کاربردی این سری از دستگاه های اچ پی  برویم. در نظر داشت باشید که سری لپ تاپ های خلاق اچ پی جز دستگاه های جدید و پر طرفدار کمپانی بوده و کاربران می توانند تمامی مشخصات این سری از ماشین های رایانه ایی اچ پی را در وب سایت رسمی دنبال کنند‌.

لپ تاپ های خلاق اچ پی راه جدیدی را به سوی تکنولوژی به روز و قابلیت های جدید زیادی را به ما ارائه می دهند. پرچمدار این سری از لپ تاپ های اچ پی سری zbook می باشند‌. سری زد بوک لپ تاپ های اچ پی با کمک کارشناسان خود باعث شده تا این دستگاه ها با کیفیت بسیار بالایی به بازار عرضه شده و در دسترس کاربران قرار بگیرند . شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید.

 

سری HP creative pros
معرفی دسته بندی

 

لپ تاپ های خلاق اچ پی

لپ تاپ های خلاق اچ پی مجموعه ای از سری قدرتمند و هوشمند زد بوک می باشد. زد بوک ها با توجه به این نوع مشخصات ظاهری و مشخصات فنی که دارند . محبوبیت بالایی در بین دسته بندی لپ تاپ های حاظر اچ پی دارند. در نظر داشته باشید که سری محبوب زد مدل های متنوعی دارد. البته در نظر داشته باشید که سری لپ تاپ های زد بوک دارای پردازنده و مشخصات فنی متفاوتی می باشند. همین امر باعث شده تا کاربران هنگام خرید بتوانند محصولات هر دسته را بررسی کرده و سپس به سبد خرید اضافه نمایند‌.

سری لپ تاپ های zbook به واسطه‌ی سیستم عامل و سخت افزار قدرتمند خود توانایی های بالایی در حوزه ماشین های رایانه ایی دارند. از این رو بسیاری از کاربران که نیاز به ساخت انیمیشن‌های سینمایی، ساخت تیزر، فوتوشاپ ، ساخت ویدیو های گرافیکی و سه بعدی و … دارند. از سری لپ تاپ های زد بوک استفاده می کنند. همچنین در ارتباط با مشخصات ظاهری این دستگاه ها در ادامه توضیح خواهیم داد .

کاربارن گرامی ، شما می توانید در این بخش در ارتباط با ابر گیمینگ های اچ پی تمامی جواب سوالات خود را دریافت نمایید. همانطور که می دانید لپ تاپ های گیمیینگ طرفداران بسیار زیادی دارند. همین محبوبیت بالا باعث شده تا کمپانی اچ پی با در نظر گرفتن نیاز های یک گیمر ، لپ تاپ های حرفه ایی را در بازار عرضه نماید. از این روش ما می توانید جهت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با گیمینگ های اچ پی و اومن های محبوب Omen  با کارشناسان ما همراه باشید.

 

لپ تاپ های خلاق اچ پی
معرفی دسته بندی

نمایندگی فروش لپتاپ HP Creative

همانطور که تا بدین جای کار توضیحات لازم را خدمت شما کاربران ارائه دادیم متوجه شدید . که لپ تاپ های سری خلاق اچ پی عموما HP Zbook می باشند. کیفیت بالای ساخت این دستگاه ها باعث می شود تا همه ی مصرف کنندگان مجذوب این دستگاه قدرتمند شوند. البته امروزه سفارش و خرید لپ تاپ های اچ پی کمی با دشواری رو به رو می باشد. اما نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی با در نظر گرفتن نوع درخواست کاربارن خود تصمیم دارد تا محصولات را به طور شرکتی در دسترس عموم قرار دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

نمایندگی فروش لپتاپ HP Creative
معرفی دسته بندی

 

در ارتباط با مشخصات ظاهری این لپ تاپ های اچ پی نیز باید اضافه کنیم که ، طراحی و پلتفرم Zbook ها  با سایر لپ تاپ ها اچ پی تفاوت های جزئی دارد. به طور مثال ما در سری زد بوک های نسل اول شاهد ضخامت بالایی  می باشیم . اما در نسل های آخر ظرافت و قدرت بیشتری را از این دستگاه ها شاهد هستیم. زد بوک ها دارای سخت افزاری قدرتمند می باشند که به ما این اجازه را می دهند در فضایی نامحدود به کار های خود بپردازیم.

 

pavilion hp لپ تاپ های محبوب

محبوب ، پرکاربرد با طیف گسترده ای از موجودی قطعات از صفحه نمایش تا مادربرد از درایو تا هارد بصورت شرکتی و امکان تعویض یا تعمیر در نمایندگی برای آن دسته از کاربران خاص پسند که موجودی قطعات را ملاک قبل از خرید دستگاه قرار میدهند. این دسته بندی به لحاظ کاربرد در رده پر مصرف ترین های HP قرار دارد چرا که به لحاظ تنوع در مدلها و توصیه های کاربری متفاوت از طیف گسترده تری برخوردار است. همچنین کانفیگ های مختلف از این نوع لپ تاپ ها باعث تنوع زیادی در انتخاب ،، سد کالای گسترده تری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. تعمیر و پشتیبانی این خانواده از لپ تاپ ها اما اقبال بیشتری در بین تکنسین ها به لحاظ استراکچر دستگاه دارد.