معرفی پرینتر جوهری 8020E | نمایندگی فروش پرینترHP . پس از مدت ها تصمیم گرفته شد تا در ارتباط با نسل جدید پرینتر های چندکاره اچ پی به شماره سری OfficeJet pro 8025E نسل چند کاره توضیحات لازم را خدمت شما مصرف کنندگان و دوستداران این برند بدهیم. در نظر داشته باشید که شما می توانید برای کسب اطللاعات بیشتر با کارشناسان بخش فروش و خدمات پس از فروش اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما دراین بخش در حوزه ی ماشین های اداری و رایانه ایی در تلاش اند تا در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان باشند.

 

 

معرفی پرینتر جوهری 8020E

 

با استفاده از پرینتر جوهر افشان OfficeJet Pro 8025E All-in-One با قابلیت اتصال بی سیم ، فضا ، زمان و منابع خود را ذخیره کنید. شما می تنوانید بدون هیچ دغدغه ایی از قابلیت چاپ به صورت وایرلس پرینتر های جوهری اچ پی 8025 استفاده نمایید. این فضا به شما کمک میکند تا اسناد خود را بدون اتصالات اضافه در سریع ترین حالت ممکن چاپ کنید و شما کاربران را از هر اتصالاتی چون کابل ها و سیم های مخصوص بی نیاز می کند.

همانطور که می دانید پرینتر جوهرافشان اچ پی در دسته ی پرینتر های چهار کاره ی کاربردی جوهرافشان به شماره ی 8025E قرار گرفته است. این دستگاه توانایی انجام اموراتی چون چاپ ، کپی ، اسکن  و پرینت را انجام می دهد و شما را از خرید سایر ماشین های اداری و رایانه ایی بی نیاز می سازد. 5025 در دسته چاپگر جوهری اداری کمپانی اچ پی جای ویژه ایی دارد. اچ پی 5025  دارای یک سینی کاغذ 225 صفحه ای برای انجام کارهای سنگین می باشد.

 

معرفی پرینتر جوهری HP 8020  
معرفی پرینتر جوهری 8020E

 

پرینتر جوهری چهارکاره ی HP

یکی از مسائلی که پرینتر های جوهرافشان HP را از سایر پرینتر های هم رده با تکنولوژی چاپ متفاوت ، فیلتر می نماید. توانایی به رخ کشیدن رنگ ها با وضوح خروجی بسیار بالا می باشد. شما می توانید اسناد خود را در هر زمینه با استفاده از پرینتر های جوهرافشان با بالاترین کیفیت موجود به چاپ برسانید.  5025 اچ پی یک چاپگر عالی با حداکثر وضوح چاپ 4800 در 1200 نقطه در اینچ و سرعت چاپ ISO با کیفیت بسیار بالا است.

یکی از قابلیت های مهم برای افرادی که به دنبال یک چاپگر جدید می باشند. توانایی سرعت عمل و چاپ دستگاه می باشد. در ارتباط با این موضوع در زمینه ی ماشین های اداری چون پرینتر جوهرافشان باید اضافه کنیم که OfficeJet Pro 8025E All-in-One با حداقل سرعت 20 ppm در سیاه و 10 ppm در سایر رنگ ها و حداکثر  29 ppm در سیاه و 25 برگ در دقیقه در رنگ های دیگر قادر به چاپ اسناد می باشد.

 

پرینتر جوهری چهارکاره ی HP
معرفی پرینتر جوهری 8020E

 

معرفی پرینتر جوهری HP 8025E

 

همانطور که می دانید اچ پی 8025 سری E مجهز به اتصال Wi-Fi و اترنت داخلی می باشد ، با استفاده از office jet 8025E می توانید به راحتی به یک شبکه موجود را اضافه کرده و از طریق صفحه لمسی رنگی 2.7 اینچی در پنل جلویی به تمامی تنظیمات و حالت های دستگاه دسترسی داشته باشید. همچنین این سیستم از نظر بصری طرح و شمایل جذابی به دستگاه هدیه کرده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشنسان ما در نمایندگی رسمی اچپی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در تیم تخصصی اچ پی مفتخراند تا در زمینه ی معرفی پرینتر های اچ پی همراه شما باشیند.

 

پرینتر جوهری اچ پی 8025E دارای یک قابلیت بسیار محبوب و کاربردی می باشد. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا بدون هیچ واسطه ایی تمامی اسناد خود را در تلفن همراه هوشمند خود ، ویرایش کرده و سپس از رفع تمامی فیلتر ها آنها را چاپ نمایید. همچنین این  ویژگی ها به کاربران امکان می دهد مستقیماً از سیستم عامل های متفاوت  برای نیازهای فوری چاپ، در کوتاه ترین زمان به دستگاه متصل شوند .

 

معرفی پرینتر جوهری HP 8025E
معرفی پرینتر جوهری 8020E

 

مشخصات فنی پرینتر جوهری HP officejet 8025E

  • سرعت چاپ ، با کیفیت بالا تا 20 برگ در دقیقه به صورت مشکی و 10 صفحه در دقیقه به صورت رنگی
  • چاپ اسناد تا 29 برگ در دقیقه در سیاه و 25 صفحه در دقیقه در رنگ
  • سرعت کپی اسناد تا 29 برگ به رنگ سیاه و 23 برگ به صورت رنگی
  • چاپ خودکار دو طرفه ( کاربرد قابلیت دابلکس در پرینتر جوهری اچ پی )
  • حداکثر وضوح چاپ در اسناد های رنگی و سیاه و سفید 4800 در 1200 نقطه در اینچ بر روی کاغذ عکاسی پیشرفته HP
  • کیفیت چاپ بالا در هر نوع کاغذ مصرفی سازگار با پرینتر جوهری اچ پی HP 8025E
  • امکان چاپ آسان از طریق اتصال چاپگر جوهری به وایرلس و قابلیت اصتال چاپگر به گوشی های هوشمند با سیستم عامل های متفاوت و رایج بازار
  • اسکن با کیفیت بالا برای به اشتراک گذاشتن در Dropbox ، Google Drive ، ایمیل و… . شما می توانید خروجی اسناد خود را با هر کیفیت مد نظر در پیکربندی های تفاوت تحویل بگیرید. همچنین از سوی دستگاه قابلیت انتشار آنها به زمین های متفاوت را خواهید داشت.
  • چاپ از دستگاه های تلفن همراه با Apple AirPrint ، Mopria Print Service و Wi-Fi Direct
  • سینی ورودی 225 برگ ، ADF 35 صفحه ای و سینی خروجی 60 برگ
  • صفحه لمسی 2.7 اینچی برای چاپ ، اسکن ، کپی و کارهای فکس

 

مشخصات فنی پرینتر جوهری HP officejet 8025E
معرفی پرینتر جوهری 8020E

 

نمایندگی فروش پرینتر جوهری اچ پی HP Officejet

تا بدین جای کار تلاش کردیم تا به صورت منصفانه قابلیت های پرینتر جوهرافشان اچ پی را به شما کابران عزیز ارائه دهیم. اما در نظر داشته باشید که بسیار از مراکز غیر متفرقه با سو استفاده از کاربران  و ارائه دستگاه های نامناسب . افکار عموم را در ارتباط با تهیه و استفاده از پرینتر های جوهرافشان خدشه دار می نمایند. در نظر داشته باشید که شما می توانید پرینتر های جوهرافشان را با قیمتی مناسب ، گارانتی معتبر و کارتریج اورجینال از مراکز معتبر اچ پی در ایران تهیه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نماینذدگی رسمی اچپی با شماره ی 89392 تماس حاصل فرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعمیرات پرینتر جوهری HP کلیک کنید.

 

نمایندگی فروش پرینتر جوهری اچ پی HP Officejet
معرفی پرینتر جوهری 8020E