معرفی پرینتر لیزری HP تک کاره در نمایندگی مجاز ، در این بخش قصد داریم تا کمی بیشتر با پرینتر های لیزری تک کاره اچ پی آشنا شویم ، در این پست قصد داریم تا در رابطه با ویژگی های پرینتر های لیزری و خصوصیات آن اشاره کنیم و بپردازیم .همانطور که می دانید پرینتر های لیزری به دلیل سرعت و کیفیت چاپ بالا ، اهمیت بسیاری در سراسر دنیا دارند. و البته در رابطه با سرعت این چاپگر ها باید اضافه کنیم که ، این چاپگر ها به عملکرد سریعشان بسیار محبوب می باشند.

 

معرفی پرینتر

برای معرفی این دستگاه ها ابتدا باید ، به نوع کاربری و نحوه ی عملکردشان اشاره کنیم. دقت داشته باشید که ما در این پست قصد داریم ،به صورت عمومی اشاره ایی به پرینتر های تک کاره ی اچ پی بی اندازیم. پس در نظر داشته باشید که نمی شود به صورت کلی این پرینتر ها را تفسیر کرد. ابتدا بهتر است نحوه ی کارایی این دستگاه ها را توضیح دهیم. همانطور که می دانید ، پرینتر های تک کاره تنها قادر به انجام عمیات پرینت می باشد.

 

معرفی پرینتر
معرفی پرینتر

 

طرفداران پر و پا قرص پرینتر های تک کاره افرادی هستند. که به ندرت از قابلیت های پرینتر های چند کاره استفاده می نمایند. . به طور مثال اگر شما از سری کاربرانی هستید. که تنها به یک پرینتر نیاز دارید و به هیچ عنوان از سایر قابلیت های ماشین های اداری مانند. فاکس ، کپی و اسکن استفاده نمی کتید. پس نیازی به خرید پرینتر های چند کاره ی اچ پی ندارید. شما می توانید با صرفه جویی در هزینه های خود و خرید یک پرینتر تک کاره اچ پی ، به اهداف خود در چاپ اسناد برسید.

 

معرفی پرینتر لیزری رنگی HP تک کاره | معرفی پرینتر

 

در این بخش قصد داریم که به پرینتر های تک کاره ، رنگی اچ پی اشاره کنیم. همانطور که از اسم این دستگاه ها مشخص می باشد. لیزری رنگی تک کاره اچ پی تنها قابلیت چاپ اسناد به صورت رنگی را دارد. به طور مثال می توانیم به پرینتر لیزری رنگی اچ پی 1215 اشاره کنیم. HP 1215 یکی از محبوب ترین پرینتر های لیزی رنگی در دنیا می باشد.

 

لیزری رنگی HP تک کاره
معرفی پرینتر

 

دلیل محبوبیت پرینتر لیزری رنگی اچ پی 1215 چیست ؟ اولین موردی که کاربران به آن توجه می کنند کیفیت چاپ دستگاه های تک کاره ی اچ پی می باشد. کیفیت پرینتر های اچ پی همیشه ثابت شده بوده ، اما در برخی از این پرینتر ها ، نوع ساخت و کیفیت کار به حدی قوی می باشد. که کاربران از نوع عملکرد و کیفیت شگفت زده می شوند و کاملا احساس رضایت می کنند.

 

اهمیت پرینتر های تک کاره HP

 

همانطور که در ابتدا گفتیم. یکی از دلایل محبوبیت پرینتر های لیزری تک کاره ، سرعت و کیفیت خروجی آن ها می باشد. دلایل زیادی برای خرید پرینتر های تک کاره اچ پی وجود دارد. اما در آخر خرید صحیح و اصولی آن است که پیش از انتخاب ، تحقیقی ،کوتاه در رابطه با نوع دستگاه و نوع نیاز کاربر نسبت به پرینتر انجام شود. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پرینتر های لیزری تک کاره با کارشناسان ما در نمایندگی اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

اهمیت پرینتر های تک کاره HP
معرفی پرینتر

 

فاکتور های مهم برای خرید پرینتر لیزری تک کاره ، چه نکاتی را باید هنگام خرید پرینتر تک کاره رعایت کنیم. یک ابتدا برای خرید یک پرینتر لیزری تک کاره ، به قطعات مصرفی مانند کارتریج توجه نمایید. به طور مثال حتما توجه نمایید که کارتریج لیزری شما پس از اتمام تونر ، مجدد شارژ می شود یا خیر؟ برای مشاوره و خرید پرینتر لیزری تک کاره با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. ما در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما خواهیم بود.

 

چاپ دورو و چاپ بیسیم در پرینتر های تک کاره HP

یکی از نکاتی که می توانید به آن بپردازید قابلیت و ویژگی ها خاص ، تک کاره های اچ پی می باشد.  شاید بسیاری از کاربران نیاز به پرینتر هایی داشته باشند. که بتوانند با استفاده از آن اسناد خودشان را به صورت دورو چاپ کنند. خوب بدیهی است که باید از نسل پرینتر های D به معنی دابلکس یا دورو استفاده کنند. اگر بخواهیم یکی از مدلهای پر طرفدار اچ پی را مثال بزنیم ، می توانیم به 402D ،403D و 607 اشاره کنیم. این پرینتر ها در دسته ی لیزری مشکی تک کاره اچ پی قرار می گیرند.

 

 

 

تعداد چاپ در پرینتر های تک کاره ی HP

همانطور که می دانید تعداد چاپ در هر یک از پرینتر های لیزری تک کاره متفاوت می باشد. همچنین باید اضافه کرد که تعداد برگ چاپ در پرینتر های تک کاره ی اچ پی به صورت ماهیانه محاسبه می شود.البته یکی از ویژگی هایی که کاربران هنگام چاپ باید به آن توجه کنند . مقدار چاپ در دقیقه و در ماه می باشد. با محاسبه ی این دو گزینه ، متوجه می شوید که سرعت پرینتر تک کاره ی اچ پی ، در چه حدی می باشد.

 

تعداد چاپ در پرینتر های تک کاره ی HP
معرفی پرینتر

 

لازم به ذکر است که ، هر کدام از این پرینتر ها ، عددی مبنی بر توان کار ماهیانه و روزانه دارند. اما توجه کنید که این تعداد عدد و ارقام توانایی چاپ در تک کاره های اچ پی به شخص مصرف کنده نیز بستگی دارد. به طور مثال مقدار چاپ پرینتر در کاغذ های A4 و A5 متفاوت می باشد. به همین منظور ممکن است تعداد برگه های چاپ شده ی شما از تعداد پیشنهادی دستگاه کمتر یا بیشتر باشد.

 

کارتریج اورجینال پرینتر تک کاره HP

همانطور که می دانید اهمیت کارتریج ها در کیفیت خروجی پرینتر های اچ پی بسیار مهم و حائذ اهمیت می باشد. سعی کنید در انجام عملیات چاپ از کارتریج های اورجینال و شرکتی استفاده نمایید. زیرا که کارتریج های متفرقه علاوه بر کیفیت نا مناسب ، توانایی آسیب رساندن به پرینتر تک کاره اچ پی را دارند. همچنین برای صرفه جویی در هزینه های خود می توانید کارتریج پرینتر تک کاره را مجددا شارژ نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. ما در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما خواهیم بود. همچنین  اگر ساکن شرق تهران می باشید و نیاز به تعمیر پرینتر خود دارید ، می توانید با مراجعه به نمایندگی مجاز اچ پی در تهرانپارس ، ایرادات پرینتر لیزری خود را رفع نمایید.

 

کارتریج اورجینال پرینتر تک کاره HP
معرفی پرینتر