هزینه تعمیر پرینتر لیزری اچ پی در تهران | آیا تا بحال شده که هنگام استفاده از پرینتر های خود ، دچار ایراداتی نظیر ، عدم برقراری دستور چاپ ، کم رنگی صفحات ، ارور های متفاوت ، عدم کشش کاغذ و خیلی دیگر از این موارد شوید. به طور کلی پرینتر های لیزری به عنوان یک ماشین اداری وظایف بسیاری در زمینه ی چاپ دارند. اما با توجه به نوع استفاده ی کاربران ممکن است این دستگاه ها با مشکلاتی رو به رو شوند. البته در نظر داشته باشید که این مشکلات به راحتی و تنها با مراجعه به نمایندگی رسمی اچ پی قابل رفع می باشد. از این رو شما می توانید به راحتی تنها  برقراری تماس با کارشناسان ما ایرادات خود را بر طرف سازید.

در بخش های پیش رو ، تصمیم داریم تا در ارتباط با مواردی چون ، ایرادات متداول پرینتر های لیزری ، ارور های مهم ، تعمیرات سخت افزار و سایر موضوعات مشابه در این زمینه بررسی های خود را ادامه دهیم. لذا پیشنهاد می شود شما نیز به عنوان یک کاربر و یک مصرف کننده در زمینه ی ماشین های اداری در ادامه همراه ما بوده و از توضیحات کارشناسان ما  در بخش تعمیر پرینتر در نمایندگی اچ پی استفاده نمایید.

 

هزینه تعمیر پرینتر

هزینه تعمیر پرینتر به طور کلی رابطه ی مستقیمی با نوع ایراد شما کاربران گرامی دارد. البته از این موضوع غافل نشویم که این ایرادات گاه در دسته ی نرم افزاری و گاه در دسته ی سخت افزاری می باشند. به طور کلی ایرادات نرم افزاری با هزینه ی پایین تری نسبت به ایرادات سخت افزاری قابل حل بوده و کاربران می توانند پس از بر طرف شدن این مشکلات از دستگاه های خود استفاده نمایند. همچنان شایان به ذکر است که ایراداتی از قبیل تعمیرات تخصصی هزینه ی بالاتری را برای کاربران به همراه دارد. پیشنهاد می شود تا در صورت امکان جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نوع تعمیرات ، هزینه و سایر موارد مشابه با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید.

 

هزینه تعمیر پرینتر

 

 

به طور کلی لازم است بدانید که هزینه ی تعمیرات پرینتر های لیزری بست به نوع ایراد و مدل دستگاه متفاوت می باشد. همچنین در بخش پرینتر های لیزری ما شاهد تفاوت قیمت در  دسته بندی ماشین های اداری لیزری سیاه و سفید و رنگی می باشیم. البته بهتر است بدانید که قطعات مصرفی اصلی این دستگاه ها همانند کارتریج ها قیمت مشخص داشته و شما می توانید با استعلام این قطعات از کارشناسان بخش فروشگاهی ، قیمت آن را بدست آورید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید.

 

HP تهران

به طور کلی خدمات مراکز پرینتر HP در تهران شامل موارد چون :

  1. عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات مصرفی پرینتر های لیزری
  2. فروش قطعات مصرفی اصلی ( کارتریج ، قطعات مربوط به فیوزینگ ، قطعات کاغذ کش و … )
  3. شارژ کارتریج های لیزری سیاه و سفید و رنگی
  4. نصب و راه اندازی پرینتر ، شبکه ، وایرلس و …
  5. انجام تمامی خدمات پس از فروش HP به صورت رسمی

و سایر موارد مشابه می شود. در نظر داشته باشید که تمامی خدمات نامبرده شده تماما به صورت رسمی و با نظارت تکنسین و متخصصین با تجربه در این زمینه خدمت شما کاربران گرامی ارائه داده می شود. لازم به ذکر است که شما کاربران گرامی می توانید با برقراری تماس و یا مراجعه به شعبات نمایندگی رسمی خدمات چاپگر های لیزری HP در تهران ، از تمامی خدمات شرکتی بهره مند شوید.

نمایندگی رسمی اچ پی در تهران در راستای کسب رضایت شما کاربران گرامی با راه اندازی شعبات جدید در مناطق متفاوت تهران ، سبب شده تا شما کاربران گرامی در کوتاه ترین زمان به مرکز نزدیک به محل کار و یا منزل خود دسترسی داشته باشدی . البته شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز از خدمات تعمیرات در محل نیز بهره مند شوید. خدمات اچ پی در در محل باعث می شود تا کاربارن در سریعترین زمان ممکن نسبت به راه اندازی مجدد دستگاه های خود اقدامات لازم را انجام داده و سپس بتوانند مجددا چاپ خود را از سر گیرند. با ما در ادامه همراه شوید تا در ارتباط با ایرادات متداول در پرینتر های لیزری مشکی و رنگی و همچنین نمایندگی پرینتر اچ پی بررسی های لازم را انجام دهیم.

 

HP تهران

 

ایرادات متداول پرینتر های لیزری

پرینتر های لیزری در دسته ماشین های اداری حرارتی بوده که با استفاده از تونر و حرارت لازم اسناد مورد نیاز کاربران را به چاپ می رسانند و این دسته از دستگاه ها به طور کلی سریعتر ، دقیق تر و البته ارزان تر از سایر دسته بندی پرینتر ها همچون جوهرافشان در بازار می باشند.اما به هر حال ممکن است پس از مدتی همچون سایر دستگاه های اداری دیگر درون بازار با ایراداتی رو به رو شوند. از سری ایرادات متداول این دستگاه ها می توان به :

  • ایراد چاپ : از سری ایرادات چاپ می توان به کم رنگ ، پر رنگ بودن خروجی اسناد به همراه خطوط نا منظم ، صاف ، مورب ، آسیب دیده و … اشاره نمود. همچنین این ایراد می تواند مربوط به دستگاه و یا کارتریج ها شود. عموما در بخش کارتریج ها شما با تعویض درام ، مگنت و یا سایر قطعات این چنینی می توانید ایراد چاپ خود را برطرف سازید.
  • گیر کردن کاغذ : گیر کردن کاغذ درون پرینتر های لیزری ، به عنوان یکی از ایرادت متداول و همیشگی این دستگاه ها به حساب می آید. در برخی از این مواقع کاربران می توانند کاغذ را از دورن دستگاه به سادگی و آرامی خارج نمایند.
  • عدم برقراری ارتباط با سیستم : عدم برقراری ارتباط و قطع شدن تمامی کانکشن های دستگاه به سیستم نیز ، مورد مشابه و مشاهده شده می باشد. ابلته در نظر داشته باشید که منشا اصلی این ایراد می تواند PC و یا لپ تاپ های شما باشد.
  • فرمتر : فرمتر برد اصلی این دستگاه ها می باشد. ضربه ، آبخوردگی ، استفاده ی غیر استاندارد و سایر موارد این چنینی باعث از کار افتادن این قطعه می شود. *پیشنهاد می شود تا از دستگاه های خود به صورت استاندارد استفاده نمایید.

 

ارور های متداول پرینتر های لیزری اچ پی

کمپانی اچ پی همواره به دنبال هوشمند سازی ماشین های اداری خود می باشد . در همین راستا و با استفاده از تراشه های هوشمند ، توانسته تا بعد تکنولوژی جدیدی را به دستگاه های خود بی افزاید. همچنین در نظر داشته باشید که با استفاده از هوش های موجود در سیستم و در پنل دستگاه شما می توانید ارور های لازمه را شناسایی نمایید. اما از سری ارور های متداول این دستگاه های می توان به ارور :

  • Supply memory error : به طور کلی این ارور مربوط به کارتریج می شود و کاربران می تواند با تعویض کارتریج این ارور را برطرف سازند.
  • ارور کد 2 : ارور های با شروع کد 2 به ما یادآوری می کنند که دمای دستگاه از حالت استاندارد بالاتر رفته و می بایست دستگاه کمی استراحت کند. البته برخی از کد 2 نیز مربوط به سیستم و درایور ها می شود.
  • ارور 10 : این ارور مربوط به چیپست کارتریج ها می شود. به طور کلی با تعویض چیپ و یا کارتریج این ارور بر طرف می شود.
  • ارور کد 11 :  این ارور شما را از نبودن کاغذ درون سینی آگاه می سازد. سینی های کاغذی دارای سنسور های متعدد جهت شناسایی کارتریج ها می باشند.

ارور های زیادی توسط پرینتر شناسایی شده است. ما در این بخش تنها رایج ترین آنها را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نمودیم. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با سایر ایرادات متداول دستگاه های خود ، و راه حل آن جهت تعمیر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی همراه شوید. هزینه تعمیر پرینتر را در دسته بندی های مختلف از کارشناسان ما استعلام کنید در نمایندگی اچ پی در تهران | هزینه تعمیر پرینترهای لیزری مشکی | هزینه تعمیر پرینترهای لیزری رنگی | هزینه تعمیر پرینترهای چندکاره اچ پی در نمایندگی اچ پی در تهران | خدمات مرکزی پرینتر hp هزینه تعمیر پرینتر های خانگی / هزینه تعمیر پرینتر های اداری یا سازمانی / هزینه تعمیر پرینتر های میان رده / هزینه تعمیر پرینتر های اینترپرایس /

 

ارور های متداول پرینتر های لیزری اچ پی