کارگاه مرکزی HP نمایندگی پرینتر | مطمئنا تمامی شما با پرینتر های اچ پی آشنا هستید. کیفیت ، سرعت و حس بی نظیری که این دستگاه ها هنگام چاپ ارائه می دهند. بدون شک نمی توان در دستگاه های دیگری مشاهده و یا احساس کرد. از این رو، و با توجه به این موضوع مهم، ما در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با کارگاه مرکزی ، قطعات و نحوه ی تعمیرات صحیح چاپگر های اچ پی بررسی های لازم را انجام دهیم. در نظر داشته باشید که یکی از اصلی ترین موضوعات در زمینه ی ماشین های اداری ، زمان سرویس ، تعمیر و استفاده از قطعات سازگار و اورجینال در صورت نیاز به قطعات آنها می باشد. لذا در همین راستا ما تصمیم داریم تا در این بخش به تمامی این موضوعات اشاره داشته باشیم.

 

کارگاه مرکزی HP

نمایندگی مرکزی اچ پی چیست و چه خدماتی را به کاربران این کمپانی ارائه می دهد.؟ کارگاه مرکزی ماشین های اداری اچ پی به عنوان مرجع و مرکزی قابل اعتماد و تایید شده از سوی مراجع رسمی ، کمپانی مبدا و کاربران می باشند. عموما کارگاه های مرکزی باید امکانات اولیه و مهم را در بخش خدمات ماشین های اداری به کاربران خود ارائه دهند. در همین راستا شما می توانید بدون هیچگونه دغدغه سرویس و تمامی خدمات شرکتی دستگاه های خود را در کارگاه HP به دست آورده و از خدمات مربوط به چاپگر استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با HP در مرکز تهران با ما همراه باشید

خدمات سخت افزاری و نرم افزاری HP Printer در کارگاه مرکزی. در بسیاری از مواقع دستگاه های چاپگر با ایراداتی کوچک و بزرگی رو به رو می شوند. در همین راستا کاربران می بایست برای برای رفع این ایرادات در ابتدا و در صورت امکان ایراد دستگاه را بررسی نمایند. به طور مثال اگر یک چاپگر پس از مدتی با چاپ کمرنگ رو به رو شود ، کاربران متوجه ی ایراد بخش مصری آن می شوند و می توانند سرعت تعمیر و بر طرف ساختن ایراد خود را بیشتر کنند. اما در بسیاری از مواقع ایراد برای کاربران قابل شناسایی نبوده و کاربران باید برای شناسایی و برطرف نمودن ایراد به مرکز خدمات HP مراجعه نمایند.

 

 

 

کارگاه مرکزی HP

 

قطعات اصلی اچ پی

همانطور که می دانید پرینتر ها ، به عنوان یک محصول مصرفی در حوزه ی ماشین های اداری به حساب می آیند. بدیهی است که هر دستگاه مصرفی پس از مدتی نیاز به سرویس و انجان خدمات اولیه داشته باشد. از این رو کاربران و مصرف کنندگان ماشین های چاپگر می توانند جهت سرویس دستگاه در زمان های مشخص به نمایندگی مراجعه نمایند. در نظر داشته باشید که عدم انجام سرویس های دوره ای باعث می شود تا به یک باره دستگاه شما با مشکلات جدی رو به رو شود. مواجه شن با چنین ایرادات احتمالی قطعا شما با مخارج زیادی رو به رو می شوید.

 

سرویس و تعویض قطعات چاپگر HP

به هر حال اگر شما هم دارای یک چاپگر می باشید. که دچار ایراد شده و به طور کلی نمی تواند عملیات چاپ را به خوبی انجام دهد. به شما پیشنهاد می شکنیم که با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید. و پس از اتمام مراحل پاسخگویی دستگاه خود را برای تعمیر و رفع ایراد به نمایندگی رسمی ارسال نمایید. در همین راستا  افرادی که از دستگاه های چاپگر به صورت گروهی در ادارت ، مجموعه های شخصی یا دولتی استفاده می کنند. نیز می توانند از خدمات کارگاه مرکزی در محل نیز بهره مند شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مبحث قطعات همواره مبحث مهم و قابل اهمیت در حوزه ی ماشین های اداری به حساب می آید. از این رو شما می توانید بدون هیچگونه دغدغه ای نسبت به تعوضی قطعات خود می توانید چاپگر ها را در دست تعمیر قرار دهید. همواره قطعات بکار رفته در بخش تعمیرات تخصصی به صورت شرکتی و اورجینال بوده. و پس از تعمیر مجددا کیفیت لازم و اولیه را به شما کاربران گرامی ارائه می دهد. در صورت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با خدمات کارگاه مرکزی و نمایندگی رسمی HP با کارشناسان ما در همراه شوید.

 

سرویس و تعویض قطعات چاپگر HP 

 

کارگاه های مرکزی آسیا در شهر دبی

Dubai, UAB (DIC)
Dubai Internet City

Building 14, 3rd floor (DIC04)

Dubai, United Arab Emirates

PO Box 500553

Tel: +971 4 2792799

Fax: +971 4 4434831

Saturday – Wednesday 9:00 AM – 6:00 PM

کارگاه های مرکزی آسیا در شهر دبی با مشخصات فوق در دسترس عموم کاربران جهت ارتباط و گارانتی دستگاههایی که در داخل و خارج از ایران تهیه شده اند. ارسال تیکت پشتیبانی و تماس تلفنی با دبی برای سفارش قطعات و محصولات گلوبال HP که در سایت رسمی اچ پی معرفی شده. برای اطلاع از آخرین تغییرات و بروزرسانی ها با کارشناسان ما در ارتباط باشید.