پرینتر اچ پی | مطمئنا تمامی شما با پرینتر های اچ پی در زمینه ی ماشین های اداری و رایانه ای آشنا می باشید. این سری از دستگاه ها با توجه به عملکرد خاص خودشان باعث شدند تا بسیاری از مجموعه ها اعم از اداره جات ، ارگانها ، سازمان ها و … نیازمند این نوع کالا در روند کاری خود باشند. مطمئنا داشتن یک تا چند دستگاه پرینتر برای هر فضای اداری و سازمانی به عنوان اولویت به حساب می آید.

در همین راستا می بایست شما با توجه به نوع کار خود از این نوع محصولات استفاده نمایید. به طور کلی پرینتر یکی از تجهیزات جانبی کامپیوتر است که قادر به چاپ محتویات متن و عکس بر روی کاغذ است. پرینترهای اچ پی داری انواع مختلفی بر اساس امکانات خود می باشد. که در ادامه به آن خواهیم پرداخت . انتخاب فناوری چاپ تأثیر زیادی در هزینه پرینتر و هزینه بهره برداری ، سرعت ، کیفیت و ماندگاری اسناد و نویز دارد.

 

پرینتر اچ پی

همانطور که در بخش قبلی به آن اشاره نمودیم. پرینتر ها دارای تنوع بسیار زیادی در بازار می باشند. همین موضوع باعث شده. تا کاربران با توجه به نوع نیاز خود تحقیق و سپس نسبت به خرید چاپگر مورد نظر خود اقدامات لازم را مبذول نمایند. در نظر داشته باشید که چاپگر های اچ پی در دو دسته ی لیزری و جوهرافشان تقسیم شده اند. سپس کاربران می توانند با انتخاب هر یک از اقلام در این دو دسته نسبت به نوع و تکنولوژی چاپ خود تصمیمات لازم را بگیرند.

به طور مثال شما می توانید در پیشبرد اهداف خود در چاپ از دستگاه های رنگی و یا سیاه و سفید استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که مهمترین تفاوت مابین پرینتر ها ، تکنولوژی چاپ آنها می باشد. تکنولوژی چاپ به صورت تخصصی می تواند تعیین کننده ی هدف شخص در چاپ شخصی و یا اداری آن باشد. لذا پیشنهاد می شود تا به این موضوع اهمیت بیشتری از سوی کاربران داده شود.

پرینتر اچ پی

 

 

فناوری پرینتر اچ پی

  • جنبه دوم فناوری پرینتر که غالبا فراموش می شود مقاومت پرینتر ها می باشد. پرینتر های اچ پی دارای قدرت بالا و استحکام مناسبی بوده. و همچنین امنیت بالایی در برابر بد افزار ها دارند.
  • شما می توانید از پرینتر های جوهری هم به صورت تانک و هم به صورت کارتریج های مجزا استفاده نمایید.
  • اسناد چاپ شه توسط پرینتر های جوهرافشان دارای کیفیت بسیار بالایی در زمینه ی چاپ اسناد می باشند.
  • قابلیت چاپ لیزری قدرت بالایی و سرعت بسیار مطلوبی در زمینه ی چاپ دارند.
  •  پرینتر لیزری مشکی،پرینتر لیزری رنگی، پرینتر لیزری چند کاربره، پرینتر جوهر چند کاربره ،پرینتر جوهر تک کاربره ،پرینتر جوهری مخصوص عکس.
  • پرینترها با توجه به کاربردی که دارند یکی از تجهیزات مورد نیاز هر شرکت و اداره ای و حتی خانگی محسوب می‌شوند.
  • با توجه به نوع کاربری این تجهیزات پرینترهای اچ پی انواع متفاوتی از نظر رنگ چاپی و مکانیسم چاپ طراحی و تولید شده‌اند.
  • منبع تأمین رنگ در پرینترها، بسته به نوع پرینتر، تونر یا کارتریج نامیده می‌شود.

 

فناوری پرینتر اچ پی

 

 

پرینترهای شخصی اچ پی

دسته ای در پرینت رهای اچ پی به نام پرینت رهای شخصی وجود دارد. این دسته با توجه به نوع نیاز کاربران این قابلیت را به شما می دهد تا بتوانید دستگاهی مناسب خود و اسنادتان تهیه نمایید. از سری مزایای این دستگاه های می توان به شخصی سازی شدن آنها در زمینه ی چاپ اشاره نمود. از طرفی دیگر در نظر داشته باشید که شما می توانید با توجه به عملکرد روزانه ی خود از برنامه های پشتیبانی اچ پی نیز استفاده نمایید. در اصل این برنامه ها هستند که قابلیت شخصی سازی یک چاپ را به ما می دهند. لذا با استاده از این افزونه ها شما می توانید تمامی عملکرد های لازم بروی دستگاه خود را کنترل نموده و از آنها استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی فروش پرینتر های اچ پی با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

 

 

پرینترهای شخصی اچ پی

 

 

تکنولوژی در پرینتر اچ پی

قطعا پیشرفت تکنولوژی در راستای عملکرد چاپگر های اچ پی نیز بی تاثیر نبوده. اچ پی خود به عنوان یک کمپانی پیشرو در این زمینه همواره به دنبال ساخت چاپگر با تکنولوژی چاپ جدید می باشد. با استفاده از پرینتر های HP Smart plus شما می توانید این موضوع را به صورت کامل احساس نمایید. به طور کلی قابلیت های Network share ، چاپ به صورت بی سیم ، سیستم ارتباطی آیفون و اندروید در این دستگاه ها و خیلی از موضوعات دیگر را می توان به عنوان رزومه ی تکمیل بودن این سری از ماشین های اداری به حساب آورد. شما کاربران گرامی می توانید در راستای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی پرینتر های اچ پی در ارتباط باشید.

 

 اسمارت اینستالرها

نسل جدید از پرینترهای اچ پی که نیازی به نصب و راه اندازی از طریق درایور ندارند. این نسل به ما کمک میکند تا با اتصال ساده usb و شناسایی سریع دستگاه نیازی به دانلود و نصب درایور نداشته باشیم. شناسایی هوشمند ویندوز برای تطابق آیتم های ران کننئه و اجرای دستورات به چاپگر این امکان را میدهد تا کاربر از استفاده درایور بی نیاز شود. غالب دستگاههای جدید اینگونه عمل میکنند. اگر خریدار دستگاههای اچ پی به تازگی هستید نگران نصب اسمارت نباشید چون این امکان در همه پرینترهای اچ پی فراهم شده است.