چاپ اسناد با گوشی اپل در پرینتر های وایرلس HP ، پرینت اسناد شما از طریق سیستم عامل اپل. امروزه بحث سیستم عامل ها بسیار داغ می باشد. تمامی شرکت های سازنده سعی دارند که بهترین و بالاترین عملکرد را در سیستم عامل خود برای کاربران فراهم کنند. همواره برطرف کردن نیازهای کاربران اصلی ترین هدف برای شرکت های سازنده می باشد. پرینت و کپی اسناد را میتوان یکی از مهمترین عملیات ها در زمینه فعالیت اداری و حتی خانگی به حساب آورد.

 

 

چاپ اسناد

بسیاری از افراد چاپ از طریق گوشی و سایر نرم افزار های مشابه را ترجیح می دهند. همانطور که می دانید برای انجام این کار باید از پرینتر های وایرلس اچ پی استفاده کنیم. زیرا که سعی داریم در رابطه با نحوه چاپ با گوشی و آیپد کمپانی اپل با پرینترهای وایرلس hp توضیحاتی را ارائه دهیم. چاپ دورو در پرینتر وایرلس HP ، چگونه می توانیم در پرینتر های اچ پی به صورت دابلکس عملیات چاپ را انجام دهیم؟ برای کسب اطلاعات بیشتر با ما هماره باشید.

 

چاپ اسناد
چاپ اسناد

 

ابتدا با سیستم عامل گوشی های اپل موضوع را شروع می کنیم. همانطور که میدانید سیستم عامل آی او اس از سری سیستم عامل های محبوب و پر استفاده در دنیا می باشد. سیستم عامل آی او اس با سایر سیستم عامل های دیگر تفاوتهای کلی و جزئی بسیاری دارد. و همواره بحث سر سیستم عامل برتر بین ios و اندروید شکل می گیرد. ما در این پست سعی داریم تا نحوه چاپ به صورت وایرلس را در سیستم ios آموزش دهیم. با ما همراه باشید در ادامه با این موضوع بیشتر آشنا شویم.

 

چاپ اسناد از سیستم عامل IOS در پرینتر HP

همچنین اگر است کاربران سیستم عامل ios می باشید نگرانی در رابطه با اتصال ناموفق بر روی پرینترهای وایرلس hp نداشته باشید. زیرا که کمپانی اچ پی نحوه دسترسی به محصولات خود را بر روی تمامی سیستم عامل ها ارائه کرده است. بدیهی است که برای همه افراد اتصال از طریق بیسیم مطلوب تر است. همین موضوع باعث شده تا صنعت تولید پرینترهای وایرلس hp کمی بیشتر از پیش توسعه پیدا کند.

 

چاپ اسناد از سیستم عامل IOS در پرینتر HP
چاپ اسناد

 

شما می توانید بدون هیچ مشکلی با انجام چندین مرحله کوچک اسناد خود را بدون استفاده از سیم و کابل های اتصال به ، پرینتر منتقل کرده و در کسری از ثانیه آنها را در نسخه فیزیکی دریافت کنید. همچنین اگر شما از کاربران سیستم عامل اندروید می باشید می توانید با مراجعه به این صفحه نحوه ی چاپ اندروید در پرینتر وایرلس HP  را مشاهده کنید .

 

نحوه ی اتصال ios به پرینتر اچ پی | چاپ اسناد

اما نحوه اتصال آی او اس به وایرلس پرینتر hp چگونه می باشد. ابتدا برای شروع به این کار مطمئن شوید که پرینتر وایرلس اچ پی شما روشن می باشد. همچنان اگر از مصرف کنندگان پرینترهای وایرلس اچ پی هستید. می‌دانید که پرینتر شما باید به یک شبکه بی سیم متصل باشد. چاپ اسناد از طریق چرخه اتصال شبکه بی سیم، دستور از طریق سیستم عامل آی او اس و سپس چاپ از طریق پرینتر اچ پی صورت می گیرد.

 

نحوه ی اتصال ios به پرینتر اچ پی | چاپ اسناد
چاپ اسناد

 

پس از اینکه از اتصال شبکه بی سیم به اینترنت وایرلس خود مطمئن شدید به سراغ گوشی اپل خود رفته و از طریق منوی تنظیمات وارد منوی وای فای شوید. در این منو به دنبال نام چاپگر وایرلس اچ پی خود بگردید. پس از اینکه پرینتر را پیدا کردید مراحل اتصال به آن را از طریق گوشی فراهم کنید. حال پس از اینکه پرینتر شما با گوشی اپل کانکت شد. به سراغ اسنادی که نیاز به چاپ آنها دارید بروید.

 

 

چاپ عکس در پرینتر های وایرلس HP

توجه داشته باشید که می‌توانید این اسناد را از طریق منوی فایل منیجر به صورت فایل در بیاورید. همچنین شما می توانید از طریق منوی عکس اسناد خود را چاپ کنید. برای چاپ این اسناد تنها کافیست بر روی نماد اشتراک ضربه بزنید. عموما نماد اشتراک در گوشی های اپل آخرین گزینه سمت چپ می باشد. در منوی اشتراک گوشی های اپل گزینه ای به نام print وجود دارد.

 

چاپ عکس در پرینتر های وایرلس HP
چاپ اسناد

 

این گزینه به ما کمک می کند تا بدون هیچ دردسری با انجام مراحل اولیه اتصال اسناد خود را به راحتی هر چه تمام تر چاپ کنیم. پس از اینکه بر روی نماد پرینت در گوشی های اپل کلیک کردید. منوی تحت عنوان print option برای شما به نمایش در می آید. همانگونه که از نام این منو معلوم می باشد. هدف از انتقال به این صفحه اعمال آخرین تنظیمات بر روی اسناد ما است.

 

مرکز سخت افزار پرینتر های بیسیم اچ پی در تهران

پس از اینکه تنظیمات خود را بر روی اسناد اعمال کردید. نوبت به آن رسیده تا بدون هیچ دردسری اسناد به صورت فیزیکی چاپ شوند. برای این کار تنها کافیست که بر روی نام پرینتر وایرلس اچ پی خود کلیک کنید.و سپس گزینه چاپ را بزنید. پس از گذشت چند ثانیه مطابق با درخواست شما اسناد از طریق پرینتر خارج می شوند. در این روش سعی شد که بدون استفاده از برنامه های جانبی بتوانیم با سیستم عامل آی او اس و گوشی های اپل عملیات چاپ خودمان را با راحت ترین روش پیش ببریم.

 

 

 

البته لازم به ذکر است که کمپانی بزرگ اچ پی برای ارائه خدمات بیشتر در رابطه با چاپ از طریق سیستم عامل ios ، اپلیکیشن های مرتبط با این عملیات طراحی و توزیع کرده است. در رابطه با این اپلیکیشن ها باید اضافه کنیم که کیفیت و ویژگی های بسیاری برای کاربران آی او اس در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید این اپلیکیشن را از طریق سایت های معتبر و فروشگاه های مجاز اپل دانلود کنید.

 

همچنین کارشناسان ما در نمایندگی رسمی hp در تلاش اند تا بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان به شما مصرف کنندگان عزیز ارائه کنند. برای ارتباط با کارشناسان ما در نمایندگی مجاز کافیست با ما تماس بگیرید.