خدمات وب HP | خدمات اینترنتی اچ پی در نمایندگی مجاز  ، اتصال به خدمات وب اچ پی امکان پذیر نیست. در این پست سعی داریم تا با کمک شما راه های رفع خطای no service در برنامه های خدماتی اچ پی را برطرف نمایید. با ما همراه باشید . همچنین شما می توانید با استفاده از شماره تماس پنج رقمی شرکت 89392 با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی مفتخراند تا تمامی ایرادات شما را در این حوزه برطرف نمایند.

 

 

خدمات وب HP

برخی از چاپگر های HP از خدمات چاپ متصل به وب مانند خدمات تحویل HP smart و HP instant ink پشتیابانی می کنند. اگر دستگاه های اچ پی شما در دسترسی به این خدمات با مشکل مواجه اند ، مراحل زیر را با ما دنبال کنید تا بتوانیم با هم این ایرادات را برطرف نماییم . برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

 

خدمات وب HP
خدمات وب HP

 

توجه داشته باشید ه این مراحل عیب یابی در مورد همه ی چاپگر های HP ، به غیر از مدلهایی با شماره E در شماره محصول خریداری شده در سال 2020 یا بعد اعمال می شود. مطمئن شوید که چاپگر شما از خدمات وب پشتیبانی می کند. در صفحه کنترل چاپگر به دنبال لوگو یا گزینه ی HP ePrint باشید. مدلهای قدیمی که از خدمات پشتیبانی می کنند. ممکن است دارای نشان یا برچسب مشکی باشند.

 

 

رفع ایراد اتصال به پنل اینترنتی HP

ابتدا مطمئن شوید که چاپگر شما دارای اینترنت فعال و بی سیم است و با کابل USB متصل نیست. برای اصتال به خدمات وب ، چاپگر اچ پی شما باید به شبکه ی بی سیم متصل باشد. اگر چاپگر اچ پی شما با کابل USB به رایانه متصل شده است. کابل را جدا کرده و از wireless setup wizard در کنترل پنل چاپگر برای اتصال اینترنت استفاده کنید.

 

رفع ایراد اتصال به پنل اینترنتی HP
خدمات وب HP

 

وضیعت اتصال شبکه و چاپگر را بررسی کنید. اگر از روتر بی سیم استفاده می کنید . مدارک مربوط به روتر را بررسی کنید تا مطمئن شوید که الزامات را برآورده می کند. بسیاری از روتر ها می توانند دردو باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز و 5.0 گیگاهرتز کار کنند. و برخی از چاپگر های اچ پی از هر دو باند پشتیبانی می کنند. مطمئن شوید که باند روتز 2.4 در حال پخش است. و چاپگر را به ایسیگنال Wifi متصل کنید.

 

 

تتنظیمات پیکربندی در چاپگر های HP

در چاپگر ، منوی Wireless network یا منوی Settings را باز کنید. تا مطمئن شوید که ویژگی بی سیم دستگاه شما روشن است. سپس مطمئن شوید که چراغ آبی رنگ نماد Wireless جامد است. اطمینان حاصل کنید که مستقیما به یک شبکه متصل شده اید. مانند شبکه بی سیم خانه یا محل کار خود. اگر به شبکه مهمان یا میزبان متصل شده اید. مانند شبکه های موجود در مدارس ، هتل ها یا ورود مهمان در شبکه خانگی  نمی توانید به خدماتن وب HP متصل شوید.

 

تتنظیمات پیکربندی در چاپگر های HP 
خدمات وب HP

 

برای حل بسیاری از مشکلات اتصال ، رایانه ، چاپگر و روتر را راه اندازی مجدد کنید. پس از خاموش کردن همه دستگاه ها ف روتر را راه اندازی کنید. وقتی چراغهای فعالیت اینترنت روتر وضعیت متصل معمولی را نشان می دهند. حال برای راه اندازی مجدد چاپگر و سپس رایانه را روشن نمایید. در نظر داشته باشید که طی سالهای گذاشته کمپانی HP عنوان سازنده ی برترین پرینتر اچ پی در حوزه ی ماشین های اداری و رایانه ایی را از آن خود کرده . برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما همراه شوید.

 

استفاده از خدمات وب اختصاصی شده چاپگر HP

ممکن است مشکلات ارتباطی با کنترل پنل چاپگر برطرف کند. برای شروع به این کار در این مرحله ، ابتدا یک صفحه پیکربندی شبکه را چاپ کنید. برای شروع به این کار در چاپگر هایی که دارای LCD یا صفحه نمایش  لمسی دارند. صفحه ی پیکربندی شبکه را از منوی تنظیمات شبکه بی سیم Setup چاپ کنید. در کنترل پنل خود ، نماد HP ePrint را فشار دهید. اگر کنترل پنل شما نماد HP eprint را ندارد برای راه اندازی وب سرویس . به شبکه یا تنظیمات م بروید تا منوی خدمات وب باز شود. اگر یک صفحه خلاصه نمایش داده شود. این بدین معنی است که خدمات وب از قبل روشن است. در صورت در خواست فعال کردن خدمات وب یا راه اندازی نمایشگر HP ePrint دستورات لازم را دنبال کنید.

 

استفاده از خدمات وب اختصاصی شده چاپگر HP
خدمات وب HP

 

چاپگر های  خانگی اچ پی در نمایندگی مجاز

حال برای چاپگر هایی که فاقد صفحه نمایشگر یا ال سی دی می باشند. شما می توانید صفحه ی پیکربندی شبکه را استفاده از ترکیب دکمه های مناسب در صفحه کنترل چاپگر چاپ کنید.برای اکثر چاپگر های غیر لمسی ، دکمه های Information و Wireless را همزمان فشار دهید . صفحه ایی که برای شما چاپ  می شود آدرس های وب سرور را نوشته است. حال در رایانه ی خود . مرورگز اینترنت را باز کنید و آدرس URL EWS را تایپ نمایید. سپس اینتر را بزنید.

اگر پس از Enter گواهی امنیت وب سایت در مرورگر اینترنت نمایش داده شد . بروی گزینه ی ادامه کلیک کنید. و سپس آدرس URL بروید. در صفحه ی وب EWS روی برگه خدمات وب کلیک کنید. روی گزینه ی ادامه ، روشن یا فعال کردن کلیک کنید.  سپ دستورالعملهای لازم و مربوطه را تکمیل کنید.

حال اگر چاپگر شما به خدمات وب جاسازی شده متصل می شود. کار شما تمام شده و می توانید از چاپگر استفاده نمایید.  اما اگر مشکل شما همچنان ادامه داشت با ما در مراحل بعدی همراه شوید.

 

ایراد پروکسی اچ پی در سیستم عامل Windows و mac

اگر از سرور پروکسی استفاده می نمایید. با وارد کردن اطلاعات پروکسی تنطیمات Web services را در EWS به روز کنید. اگر از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنید عبارت Internet  را حست و حو نمایید. سپس روی internet option کلیک کنید. پنجره ی internet properties ظاهر می شود. روی برگه  connections کلیک کرده و روی نام شبکه بی سیم کلیک کنید.

 

حال بروی پروکسی ، تنظیمات کلیک کنید. برای مشاهده اطلاعات سرور پروکسی شبکه خود را به پایین صفحه مراجعه کنید. آدرس IP و شماره پورت اتصال سرور پروکسی خود را بنوسید. اگر از سیستم عامل مک استفاده می کنید . باید System preferences ، اپل را باز کرده و سپس از روی Network کلیک کنید. سپس بروی گزینه ی Advanced کلیک کنید. سپس با استفاده از  سر برگ proxies  در صورت لزوم وضعیت پروکسیتان را انتخاب کنید.آدرس IP و شماره ی Port را برای اتصال سرور پروکسی خود بنویسید.مجدد به دامنه ی EWS بروید | نمایندگی اچ پی در تهران

 

روی زبانه ی web services تنظیمات پروکسی را کلیک کنید. آدرس IP و شماره پورت اتصال سرور پروکسی خورد را تایپ کرده و سپس Apply را کلیک کنید. سعی کنید خدمات وب را با کلیک روی دکمه ی ادامه روشن کنید.شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در نماییندگی رسمی اچ پی مفتخراند تا در این راه یاری رسان شما باشند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات کمپانی اچ پی می توانید با شماره ی پنج رقمی شرکت 89392 تماس حاصل فرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سایر ماشین های اداری و رایانه ایی اچ پی مانند پشتیبانی لپ تاپ HP ،  توصیه می شود که وارد لینک مربوطه شوید تا بتوانید از خدمات متمایز این شرکت بهرمند شوید.

ایراد پروکسی اچ پی در سیستم عامل Windows و mac 
خدمات وب HP