جستجو کردن
Close this search box.

پلاترهای اچ پی مدل T795

صدور فاکتور رسمی

صدور فاکتور رسمی با کداقتصادی و شناسه ملی اچ پی

ثبت درخواست تعمیر

ثبت درخواست تعمیر محصول بصورت آنلاین و تلفنی

ثبت درخواست قطعه

ثبت درخواست دریافت قطعه جدید بصورت آنلاین و تلفنی

ثبت ارسال کارتریج

ثبت درخواست ارسال کارتریج بصورت آنلاین و تلفنی

دیگر خدمات نمایندگی اچ پی

خرید پرینتر اچ پی
شارژ کارتریج اچ پی
خرید کارتریج اچ پی

Free Shipping Within Tehran

Back to the production cycle

one year warranty only for printers

پلاترهای اچ پی مدل T795 ، از سری پرینتر های مجبوب و پر استفاده در بازار ایران می باشد. شما می تاوانید با استفاده از این پلاتر بروز ، عملیات چاپ خود را بدون هیچ ایرادی با بالاترین کیفیت ممکن چاپ نمایید.

 

پلاترهای اچ پی مدل T795

همچین شما می توانید بدون صرف هیچ هزینه ایی با ارتباط با شرکت ما با کارشناسان ما در رابطه با این سری از پلاتر های اچ پی مشاوره ی رایگان دریافت نمایید.

 

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش پلاتر اچ پی

 

این سری از پلاتر های اچ پی دارا 6 کارتریج به رنگ های متفاوت می باشند. همچنین 3 عدد هد در این دستگاه ها موجود می باشد که شما می توانید از طریق آنها عملیات چاپ خود را در بالاترین سطح کیفیت انجام دهید. در رابطه با خرید این پلاتر ها نیز لازم است . اضافه نماییم که شما می توانید با ارتباط با نمایندگی فروش ما ، در کم ترین زمان ممکن با نازل ترین قیمت . پلاتر اچ پی  را دریافت نمایید.

 

سرویس دوره ایی پلاتر HP T795

شما می توانید با ارتباط با بخش مشتریان ما ، از تاریخ تمامی سرویس های دوره ایی پلاتر خود با خبر بشوید. همچنین نمایندگی مرکزی پلاتر اچ پی این امکان را به شما می دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن . با ارسال کارشناسان مجرب خود. تمامی سرویس های لازم پلاتر رنگی اچ پی شما را انجام دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید.

درخواست پیش فاکتور

درخواست تعمیر

درخواست قطعه

درخواست ارسال کارتریج