تعمیر دیزاین جت های شش رنگ اچ پی در محل | دیزاین جت های اچ پی ، این نسل از دستگاه های چاپگر پر طرفدار. دیزاین جت های شش رنگ را می توان به عنوان یکی از پر فروش ترین پلاتر های بازار معرفی نمود. زیرا که این دستگاه ها بنا به محبوبیت خود در بازار و همچنین چاپ بی عیب و نقص بروی رسانه ها ، این امکان را به کاربران می دهند تا خروجی چاپ بی نظیری را ارائه نمایند. پلاتر های دیزاین جت شش رنگ عموما از کارتریج های مشکی ، زرد ، آبی ، قرمز ، مشکی مات و خاکستری  تشکیل شده اند. این بازه ی رنگی کامل به کاربران این امکان را می دهد. تا بتوانند چاپ خود را با جزئیاتی کامل همراه با کیفیت خاص و مناسبی بروی رسانه ایجاد نمایند.

به طور کلی عموما مجموعه های بزرگ ، چاپخانه ها ، مراکز ترسیم نقشه و … از سری خریداران دیزاین جت های اچ پی می باشند. چرا باید دیزاین جت اچ پی را خریداری کنیم؟ یکی از اصلی  ترین موضوعاتی که ما را ترغیب به خرید این دسته از پلاتر ها می کند. قطعات و خدمات پس از فروش مناسب ان می باشد. به طور کلی کمپانی اچ پی با آموزش تکنسین ها و ارسال قطعات در راستای خدمات پس از فروش ، این امکان را به کاربران می دهد. تا با خیالی آسوده نسبت به تعمیر و سرویس ها دوره ای دستگاه اقدامات لازم را به عمل بی آورند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مرکز خدمات پلاتر HP وارد لینک قرار گرفته شده شوید | تعمیر دیزاین جت

 

تعمیر دیزاین جت

انتهای بخش قبلی اشاره ی جزئی در ارتباط با تعمیرات ، سرویس های دوره ای و خدمات پس از فروش پلاتر های اچ پی نمودیم. در این بخش تصمیم داریم تا با کامل کردن این موضوع ، اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران و مصرف کنندگان این سری از دستگاه ها قرار دهیم. همانطور که می دانید تعمیر دیزاین جت ها تعمیرات دستگاه های پلاتر 6 رنگ یکی از مهمترین بخش های نیاز کاربران می باشد. بسیاری از کاربران پیش از خرید این دستگاه ها ، تحقیقات بسیاری در زمینه ی تعمیرات ، قطعات و خدمات پس از فروش پلاتر ها نموده و سپس دستگاه مد نظر خود را تهیه می نمایند. همانطور که از ظاهر هویدا می باشد. جا به جا نمودن و ارسال این دستگاه به نمایندگی کاری بسیار سخت و دشوار می باشد. پس با این اوصاف آیتم ارسال دستگاه جهت تعمیر از لیست ما حذف می شود. اما چگونه می توانیم از خدمات دستگاه خود استفاده نمایم!؟

 

 

 

تعمیر دیزاین جت

 

 

در پاسخ این سوال باید بگوییم که مصرف کنندگان پلاتر های اچ پی می توانند به راحتی پس از ارتباط با کارشناسان واحد تعمیرات نمایندگی رسمی ، مدل ، ایراد و آدرس خود را ثبت نموده. و از خدمات سرویس و تعمیر پلاتر ها در محل بهره مند شوند. در نظر داشته باشید که تمامی خدمات مربوط به سرویس ، تعمیر سخت افزاری ، تعمیرات نرم افزاری و … توسط تکنسین های آموزش دیده در محل انجام می شود. از سری مزایای ای خدمات نیز می توان به صرفه جویی در هزینه ها و سرعت بالای تعمیرات اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی پلاترهای اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید.

 

HP T795

در نهایت و در بخش آخر تصمیم داریم. تا یکی از پر فروش ترین پلاتر های شش رنگ اچ پی را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم. HP DesignJet T795 ، این دسته از پلاتر های اچ پی زیر مجموعه ی دیزاین جت های 44 اینچ می باشند. نوع کاربری این دستگاه شش رنگ سازمانی – اداری توسط کمپانی معرفی شده است. رزولوشن چاپ این دستگاه نیز به شما این امکان را می دهد تا اسنادتان را با کیفیت 2400*1200 نقطه در اینچ به چاپ برسانید. ( در نظر داشته باشید که این پلاتر با این سطح از رزولوشن این امکان را به شما می دهد. تا بتوانید اسناد مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت به چاپ برسانید.)

همانطور که می دانید این دستگاه جز پلاتتر های شش رنگ می باشد. با این اوصاف DesignJet T79 از رنگ های cyan- gray- magenta- matte black- photo black- yellow تشکیل شده است. در نهایت لازم است بدانید که HP DesignJet T795 در راستای چاپ بی عیب و نقص خود از کارتریج های HP 72 استفاده می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی کار و سایر مشخصات این دستگاه با کارشناسان ما در واحد فروشگاهی همراه شوید | تعمیر دیزاین جت | آنچه برای تعمیرات پلاترهای اچ پی باید در این سایت سرچ کنید | تعمیر دیزاین جت 4 رنگ / تعمیر دیزاین جت 6 رنگ / تعمیر دیزاین جت 8 رنگ / تعمیر دیزاین جت 24 اینچ / تعمیر دیزاین جت 36 اینچ / تعمیر دیزاین جت 42 اینچ / تعمیر دیزاین جت 44 اینچ / تعمیر دیزاین جت 60 اینچ

 

 

 

HP T795