ارسال جوهر پلاتر های HP به تمام ایران | جوهر پلاتر های اچ پی ، دسته ای از قطعات مصرفی مهم برای پلاتر ها ، می باشند. بنا به حساسیت بالای این قطعات لازم است که شما کاربران گرامی شناسه و مدل جوهر سازگار با دستگاه خود را بشناسید. لذا استفاده از جوهر و کارتریج های بی کیفیت موجب بروز خرابی های ناشی در خروجی اسناد و قطعات مصرفی پلاتر می شود. در نظر داشته باشید که جوهر پلاتر های اچ پی یکی از ابزارهای مهم در دنیای چاپ و چاپگر ها می باشد. از این دستگاه و قطعات مصرفی آن در ادارات، سازمان ها، و محیط‌های کاری با حجم چاپ بالا استفاده می‌شود. این دستگاه‌های پرکاربرد با استفاده از جوهر یا مواد رنگی مشابه، تصاویر و متون را بر روی رسانه ی کاغذی یا سطوح دیگر چاپ می‌کنند. با توانایی چاپ به صورت سریع و با کیفیت، جوهر پلاتر ها جزو ابزارهای ضروری در زمینه‌های مختلف مانند چاپ مستندات، عکس و بنر های گرافیکی، نقشه ها و …. محسوب می‌شوند.لذا با توجه به مقادیر ذکر شده برای هر سازمان و یا اداره ها با حجم کاری بالا ، کیفیت خروجی اسناد امری مهم و قابل اهمیت می باشد. لذا در نظر داشته باشید که شما می توانید بدون هیچگونه مشکل و دردسری تنها با به باید آوردن شناسه ی کارتریج و یا مدل جوهر ، قطعات مصرفی اورجینال خود را از نمایندگی رسمی دریافت نمایید. در نظر داشته باشید که در بخش های بعدی در ارتباط با این موضوع بررسی های بیشتری را انجام خواهیم داد.  

ارسال جوهر پلاتر

ارسال جوهر پلاتر ، شاید خرید یک جوهر برای دستگاه های پلاتر ، موضوعی ساده و پیش پا افتاده ای به نظر برسد. اما در نظر داشته باشید که این کار ، مستلزم آشنایی کاربران با نوع دستگاه ، هد و سایر قطعات مصرفی خود می باشد. چنانچه شما کاربران گرامی از جوهر غیر شرکتی و یا حتی جوهر مصرفی ناسازگار استفاده کنید ، دچار ایرادات بسیاری در زمینه ی تعمیرات پلاتر خواهد شد. جوهر پلاتر رابطه ی مستقیمی با هد دارد. عموما این جوهر سازگار با این هد ها در دو دسته ی پیگمنت و دای تقسیم بندی می شوند. جوهر دای پلاتر : جوهر دای ، نوعی جوهر مخصوص چاپ می باشد. این جوهر برای استفاده در دستگاه‌های چاپ پلاتر از سوی کمپانی طراحی و به بازار عرضه شده است این جوهرها معمولاً دارای ویژگی‌هایی مانند رنگ‌های متنوع، کیفیت بالا و قابلیت چاپ بر روی سطوح بزرگتر به کار می رود. از سری قابلیت های جوهرهای دای پلاتر می توان به چاپ نقشه‌ها، نمودارها، یا طرح‌های مهندسی و معماری اشاره نمود. هدف اصلی این جوهرها ارائه کیفیت و دقت بالا در چاپ‌های بزرگ و دقیق است. از خصلت این جوهر نیز می توان به رنگ شفاف تر و کیفیت بالای آن اشاره نمود. جوهر پیگمنت : جوهر پیگمنت ، نوعی از جوهر پلاتر های HP می باشد. این جوهرها دارای ذرات پیگمنتی هستند که به عنوان رنگ‌دهنده در فرآیند چاپ مورد استفاده قرار می‌گیرند. جوهر پیگمنت پلاتر معمولاً برای چاپ نقشه‌های مهندسی، طرح‌های فنی، نمودارها و تصاویر با دوام و مقاومت بالا در برابر عوامل خارجی مانند آب و اشعه UV مورد استفاده قرار می‌گیرند. از ویژگی منحصر به فرد این جوهر ها می توان به رنگ تیره و مات مقاوم در برابر نور و آب اشاره نمود.    
ارسال جوهر پلاتر
ارسال جوهر پلاتر
     

نمایندگی پلاتر اچ پی

چگونه می توانیم ، قطعات سازگار با دستگاه خود را از نمایندگی پلاتر اچ پی خریداری نماییم؟ در نظر داشته باشید که شما کاربران گرامی می توانید به راحتی از طریق سرویس آنلاین ، وب سایت و یا تماس مستقیم با کارشناسان بخش فروشگاهی ما ارتباط برقرار نمایید. در صورت لزوم شما می توانید از خدمات در محل نمایندگی نیز بهره مند شوید. به طور کلی با بررسی درخواست های ارسال شده توسط کاربران ، نمایندگی با توجه به اولویت های بوجود آمده ، پاسخ شما مصرف کنندگان گرامی را می دهد. در نظر داشته باشید که نمایندگی رسمی در راستای کسب رضایت بیشتر مصرف کنندگان خود این امکان را فراهم ساخته تا کاربران بتوانند از خدمات و ارسال در محل قطعات مورد نیاز نیز در سریعترین زمان ممکن بهره مند شوند. از این رو شما می توانید قطعات مورد نیاز خود را سفارش داده و در سریعترین بازه ی زمانی درب محل تحویل بگیرید. همچنین با خرید جوهر های پلاتر اورجینال ، شرکتی اچ پی می توانید از سایر تخفیفات ، جشنواره و فروش ویژه ی نمایندگی نیز برخوردار شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی پلاتر اچ پی ، با ما در لینک قرار گرفته شده همراه شوید.  

هزینه ی خرید جوهر پلاتر HP | ارسال جوهر پلاتر

جوهر پلاتر های اچ پی ممکن است بسته به نوع مدل ، حجم ، کیفیت و قابلیت های مشخص ، قیمت متفاوتی داشته باشد. از این رو شما می توانید به راحتی پس از برقراری ارتباط با کارشناسان ما از هزینه های قطعات مصرفی پلاتر های خود با خبر شوید. در نظر داشته باشید که هر جوهر دارای ، DPI  و کیفیت چاپ خاصی می باشد. از این رو پیشنهاد می شود تا به هیچ عنوان از جوهر های غیر شرکتی و نا سازگار استفاده نکنید . زیرا که در مرحله ی اول این جوهر ها باعث بسته شدن روزنه های هد ، آسیب به قطعات پردازنده و در آخر موجب خرابی پر هزینه و بزرگی در دستگاه ها می شوند. مصرف کنندگان گرامی در نظر داشته باشید که اگر DesignJet شما دارای تانک مخصوص جوهر بود ، می توانید از جوهر های سازگار با پلاتر را خریداری کنید. در غیر این صورت یا باید از کارتریج های اورجینال استفاده نمایید. یا مراحل لازم را جهت تانکی کردن دستگاه خود انجام دهید. در نظر داشته باشید که یک سری از پلاتر های اچ پی قابلیت تانکی شدن را به شما می دهند. تانک کردن پلاتر می تواند در هزینه های شما را تا حد قابل توجه ای کاهش دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعمیر پلاتر در نمایندگی اچ پی همراه ما باشید.  

ارسال قطعات مصرفی پلاتر | ارسال جوهر پلاتر

در نهایت لازم است تا ذکر کنیم که ، قطعات مصرفی پلاتر بسیار مهم و قابل اهمیت برای دستگاه و کاربران می باشند. در نظر داشته باشید که استفاده از قطعات مصرفی مناسب و با کیفیت می تواند اهداف شما را در زمینه ی چاپ به حداکثر برساند. در نهایت استفاده از قطعات فیک و یا غیر شرکتی علاوه بر خروجی نامناسب ، کیفیت دستگاه و بخش های اصلی ما را دچار ایراد می سازد. در نظر داشته باشید که شما می توانید قطعات مورد نیاز خود را به سادگی تنها با چند کلیک از نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فرش اچ پی دریافت نمایید. لذا پیش از سفارش لازم است تا در ارتباط با دستگاه خود ، جوهر ، شناسه ی کارتریج ، مدل قطعات مصرفی و … اطلاعات لازم را داشته باشید.    
ارسال قطعات مصرفی پلاتر | ارسال جوهر پلاتر
ارسال جوهر پلاتر
  برای ارسال جوهر پلاتر های اچ پی در تمام ایران میتوانید از فرم درخواست صفحه اصلی و از طریق ارسال درخواست به کارتابل واحد فنی جوهر مورد نیاز چاپگر خودرا در تمام ایران بدون هزینه پست دریافت کنید. آنچه در ارتباط با ارسال جوهر پلاتر میبایست در پنل توضیحات فرم درخواست خود ثبت کنید | ارسال جوهر پلاتر های رومیزی 24 اینچ یا همان دسک تاپ های اچ پی / ارسال جوهر پلاتر های 36 اینچ میان رده که چهاررنگ هستند / ارسال جوهر پلاتر های 42 اینچ مخصوص دفاتر فنی و چاپ عریض / ارسال جوهر پلاتر های 44 ایچ 6 رنگ با سه عدد هد مجزار / ارسال جوهر پلاتر های 60 اینچ عریض یا همان دیزاین جت های HP با ذکر مدل و شماره فنی یا همان مدل کارتریج موجود در دستگاه اگرچه مشخصات پلاترهای موجود در بخش آرشیو HP موجود است اما برای پردازش دقیق تر و عدم مغایرت های احتمالی درج این موارد در بخش توضیحات به ما کمک میکند تا ارسال دقیق و بدون اشکالی را برای تمامی کاربران عزیز در سرسر ایران داشته باشیم.  

نمایندگی پلاتر اچ پی

نمایندگی پلاتر اچ پی در تهران شامل زیر مجموعه های سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه های دیزاین جت و بخش ریموت انی دسک برای رفع ایرادات بصورت آنلاین و بدون حضور کارشناس پلاتر است. همچنین در نمایندگی پلاتر اچ پی امکان اعزام نکنسین انواع دیزاین جت های اچ پی به تمام ایران برای نصب و راه اندازی و یا رفع ایرادات سخت افزاری به تمام ایران حتی برای پلاترهایی که از شرکت خریداری نشده اند فراهم شده است ،، در این مجموعه امکان بهره مندی از خدمات پلاس اچ پی ارسال کاغذ و جوهر لیتری رایگان برای کاربرانی که پشتیبانی یکساله پلاتر های خودرا درخواست کنند فراهم شده. این مورد از طریق ارسال تیکت به واحد پردازش امکان استفاده در تمام ایران برای تمامی کاربران پلاترهای اچ پی را داراست. ( جهت اطلاعات دقیق تر با کارشناسان در بخش تماس با ما ) تماس حاصل فرمایید.  

اکانت اچ پی پلاس برای کاربران در نمایندگی پلاتر اچ پی

اکانت اچ پی پلاس برای پلاتر های اچ پی | این مکان را فراهم میکند تا کاربران با تانک دار کردن پلاتر خود و پرداخت هزینه سالیانه یک میلیون تومان از این امکان بهره مند شوند | با ما در بخش پرسش و پاسخ همراه شوید.

       

فرم درخواست را در صفحه اصلی پر کنید ودر قسمت توضیحات بنویسید ایجاد اکانت دیجی پلاس

با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست تانک دار کردن پلاتر خودرا ثبت کنید کارشناسان ما در اسرع و قت به محل شما اعزام میشوند 

نصب تانک و کارکرد صحیح متعلقات آن شامل یکماه مهلت تست خواهد شد مام هد و ملزومات مصرفی که روی دستگاه شماست و ارتباطی با این پروسه ندارد شامل گارانتی نمیشود

از زمان نصب تانک به مدت یکسال

ارسال جوهر لیتری برای هر رنگ 1 لیتر و یک کاغذ رولی متناسب با عرض پلاتر فقط برای یک بار