تکنسین دیزاین جت های هشت رنگ اچ پی در محل | در اینب خش شاهد حضور پلاتری هستیم. که شاید کمتر از سایر دیزاین جت های دیگر شناخته ، دیده و شنیده شده است. پلاتر های حرفه ای اچ پی هشت رنگ. این دسته از پلاتر های اچ پی به عنوان یکی از با کیفیت ترین و البته حرفه ای ترین چاپگر ها در بازار شناخته می شوند. ابتدا دلیل اول در راستای اهمیت بالای این دستگاه ها ، توانایی چاپ به صورت فول رزولوشن می باشد. در نظر داشته باشید که شما می توانید. با خرید از این دسته از پلاتر های اچ پی کیفیت و جزئیات چاپ خود را تا مقدار قابل توجه ای بالا برده و خروجی مناسبی را از این دستگاه دریافت نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در راستای اعزام تکنسین پلاتر در محل وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

همچنین مدل پلاتر های هشت رنگ عموما در دسته ی Wide قرار گرفته است. با توجه به این موضوع کاربران و مصرف کنندگان پلاتر های هشت رنگ باید فضای مناسبی را برای قرار دهی این دستگاه ها محیا نمایند. چرا دسته پلاتر هشت رنگ اچ پی نسبت به پلاتر های شش رنگ مصرف کنندگان کمتری دارد؟ در ابتدای این بخش اشاره ی کوچکی به این موضوع کردیم. به طور کلی پلاتر های 8 رنگ به عنوان پلاتر های بزرگ و Wide به حساب می آیند. از این رو جا به جایی و محیا نمودن فضای استاندارد برای چنین دستگاهی کمی سخت می شود. البته دلایلی چون هزینه ی مصرفی بالا و حساسیت های بیشتر این دستگاه ، نسبت به نسل های کوچکتر خود نیز دلایل ارائه شده توسط کاربران می باشد.

 

تکنسین دیزاین جت

تعمیرات دیزاین جت های هشت رنگ همواره از سری چالش های بزرگ کاربران به حساب می آید. سنگینی بیش از حد این دستگاه ها و عدم توانایی جا به جایی این دستگاه باعث شده تا علاوه بر کاربران ، نمایندگی هم در راستای انجام تعمیر و سرویس های دوره ای این دستگاه ، تکنسین های خود را در نحل اعزام نماید. البته لازم به ذکر است که شما کاربران گرامی می توانید این خدمات را در سریعترین زمان از سوی نمایندگی رسمی دریافت نمایید. همچنین این موضوع ، باعث شده تا کاربران با پرداخت هزینه ای کمتر ، خدماتی مناسب را دریافت نموده. و بی نیاز از ارسال دستگاه هاس سنگین خود در محل شوند.

به طور کلی پلاتر های هشت رنگ هم در بخش سخت افزاری ، نرم افزاری و مصرفی پیچیدگی بیشتری نسبت به نسل شش رنگ و چهار رنگ دارند. از این رو مصرف کنندگان این دسته از پلاتر ها باید بدانند. که توجه به سرویس های دوره ای و تامین قطعات مصرفی اورجینال این دستگاه ، دارای اهمیت بسیاری می باشد. شایان به ذکر است. که شما می توانید با خرید این دسته از پلاتر های اچ پی ، از سرعت بالا در چاپ و کیفیت مطلوب در رسانه های خود بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی ثبت سفارش تعمیر پلاتر های هشت رنگ اچ پی. با کارشناسان ما در واحد فنی و بخش تکنسین های HP DesignJet همراه شوید.

 

 

 

تکنسین دیزاین جت

 

 

HP Z6100

پلاتر Z6100 از سری پلاتر های هشت رنگ کمپانی اچ پی می باشد که در این بخش تصمیم به بررسی آن داریم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعمیرات پلاتر HP Z6100 با کارشناسان ما در واحد تعمیرات و اعزام تکنسین در محل همراه شوید. در نظر داشته باشید که دیزاین جت HP Z6100 از سری پلاتر های محبوب هشت رنگ می باشد. این دستگاه 60 اینچی در دسته چاپگر های Wide format قرار دارد. نوع کاربری این دستگاه توسط اچ پی سازمانی – ارگانی معرفی شده است. فناوری چاپ این دستگاه این قابلیت را به ما می دهد تا بتوانیم ، عکس ، پوستر ، نقشه ، طرح های گرافیکی و هر آنچه که نیاز داریم. را با بالاترین کیفیت به همراه بهترین جزئیات ترسیم نماییم.

 

 

HP Z6100
تکنسین دیزاین جت

 

 

همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم این دستگاه از سری چاپگر های هشت رنگ می باشد. فیروزه‌ای، سرخابی، مشکی مات، مشکی، زرد، فیروزه‌ای روشن، خاکستری روشن، قرمز روشن از سری کارتریج های این دستگاه می باشد. در آخر نیز لازم است بدانید که HP Z6100 با کارتریج HP 775 ، کیفیت 2400*1200 و سرعت 105 متر مربع در ساعت به عنوان یکی از محبوب ترین پلاتر های هشت رنگ کمپانی اچ پی به حساب می آید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی مجوز دار اچ پی با ما همراه شوید.