پلاتر T1700 اچ پی در نمایندگی تهران | دستگاه هایی کاربردی ، سنگین وزن و پر توان به نام پلاتر. این سری از دستگاه های چاپ به دلیل قابلیت و توان بالای خود در زمینه ی چاپ اداری و سازمانی دارای محبوبیت بسیار بالایی می باشند. پلاتر ها نیز همانند سایر چاپگر های اچ پی دارای یکسری نکات و موضوعاتی می باشند. که در هنگام خرید و استفاده از این دستگاه ها باید رعایت نمود. در این بهش همراه شما هستیم تا در ارتباط با موضوع چاپ ، کیفیت و کوالیتی پلاتر اچ پی T1700 بررسی های لازم را انجام دهیم. پیش از شروع توضیحات لازم به ذکر است که پلاتر HP DesignJet T1700 در دسته چاپگر های 44 اینچ جوهرافشان اچ پی قرار گرفته است.

 

پلاتر T1700

مطمئنا تا به امروز کیفیت و قدرت عملکرد پلاتر های سری T اچ پی ثابت شده است. کوالیتی و پرفورمنس بالای این دستگاه ها در زمینه ی چاپ باعث شده تا کاربران بتوانند بدون هیچ شکی ، بدون توقف به چاپ آثار خود ادامه دهند. کیفیت و چاپ بی نقص با استفاده از پلاتر های اچ پی : در نظر داشته باشید. که شما کاربران گرامی می توانید با HP Designjet T1700 کنترل بیشتری بر روی گردش کار چاپ خود به دست آورید.

این روند با بهره مندی از سیستم هوشمند دستگاه به همراه  درایورهای Smart داخلی ، به کاربران فضای سیر ، جست و جو و قدرت عملکرد بالایی را ارائه می دهد. در نظر داشته باشید که پردازش قدرتمند موجود در T1700 همراه با 128 گیگابایت حافظه SSD و یک هارد دیسک 500 گیگابایتی می‌تواند از پس سخت ترین موانع نیز بر بیاید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در راستای قطعات اصلی پلاتر های اچ پی در نمایندگی با ما همراه باشید.

 

 

پلاتر T1700

 

پک شرکتی

چاپ دقیق با رزولوشن واقعی : کارتریج یکی از مهمترین قطعات مصرفی درون پلاتر ها به حساب می آید. از این رو کمپانی های سازنده ی دستگاه های چاپگر Designjet  ، برای بالا بردن کیفیت کار خود از کارتریج های با کیفیت به همراه رزولوشن بالایی تری بهره می برند. سری کارتریج های سازگار با چاپگر T1700 از سوی کمپانی ، 730 انتخاب شده است. 730 با شش رنگ آبی ، قرمز ، زرد ، خاکستری ، مشکی مات و فوتو مشکی به همراه سه عدد هد سازگاری کامل با سری پلاتر های T1700 دارد. اما برای بالا بردن کیفیت اسناد راه های هوشمندانه ی دیگر نیز وجود دارد. نکته ی مهمی که در این بخش می خواهیم آن را معرفی کنیم Bring office inks  می باشد.!

در نظر داشته باشید که با استفاده از HP Bring Office Inks، به عنوان یک افزونه درون پلاتر های اچ پی این قابلیت را به شما می دهد. تا اسنادتان را با کیفیت خیلی بیشتری به چاپ برسانید.! از این رو و با استفاده از این قابلیت با افزایش کیفیت تصویر(حتی روی کاغذ ساده) از رنگ‌های روشن‌تر و زنده‌تری بهره مند خواهید شد. لازم به ذکر است که HP Designjet T1700 شفافیت‌ها، لایه‌ها، پالت‌های رنگی و گرادیان‌ها را با موتور چاپی Adobe  به صورت هوشمند در چند ثانیه پردازش و بازتولید می کند. و در آخرین مرحله  داده‌های نمایش داده شده. را با دقت بسیار بالا تری به رسانه اصلی منتقل کرده و سپس فرآیند چاپ را از سر می گیرد.

 

 

پک شرکتی

 

سایر قابلیت های HP T1700 | پلاتر T1700

همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم اچ پی Designjet T1700 از سری پلاتر های جوهرافشان می باشد. اندازه ی رسانه این دستگاه توسط کمپانی اچ پی 44 اینچ طراحی و به بازار عرضه شده است. از سری قابلیت های هوشمند T1700 می توان به افزونه های داخلی Smart ، تغذیه ی رول کاغذ خودکار ، برش خودکار و … اشاره نمود. همچنین T1700 دارای فضای امنیتی HP Secure Boot می باشد که از داده های شما در مقابل بسیاری از بد افزار ها محافظت می کند.

همچنین لازم به ذکر است که این دستگاه قابلیت های اتصال فراوانی در زمینه ی شبکه ، اترنت Bass ، پورت Type-A و … را داشته و مشکل خاصی در این بخش ندارد. در ارتباط با کارتریج و کوالیتی چاپ این دستگاه ، در بخش های قبلی نکاتی را ذکر نموده ایم. لذا در این بخش لازم است اضافه نماییم. که شما کاربران گرامی با خرید این دستگاه به صورت پک شرکتی یک چاپگر HP T1700 ، هد ، کارتریج ، دوک نخ ریسی ، رسانه ی اولیه ، پک کامل سیم و کابل و … را جهت راه اندازی دریافت خواهید نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی در ارتباط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی اصلی تعمیرات پلاتر در ایران با ما همراه باشید.

 

 

سایر قابلیت های HP T1700