تعویض فن Pavilion 15DK 1095 | در این بخش با یکی از لپ تاپ های سری پاویلیون اچ پی همراه هستیم . این دستگاه در دسته لپتاپ های سری Pavilion توسط کمپانی اچ پی تولید شده است. ما سعی داریم ، در ارتباط با مشخصات فنی این دستگاه و البته تعویض فن آن نیز نکات مهم و کلیدی را به شما کاربران گرامی ارائه دهیم. از این رو اگر شما هم جزء دوستداران برند اچ پی و دنبال کنندگان لپ تاپ های این برند هستید می توانید با ما در ادامه همراه شوید. همچنین لازم به ذکر است که نمایندگی مجاز اچ پی در نظر دارد تا با ایجاد بستری مطمئن ، تمامی خدمات مربوط به لپ تاپ های پاویلیون را در مرکز ساپورت نماید. از این رو شما می توانید پس از مشاهده ی هرگونه ایراد در دستگاه های خود با ما در نمایندگی رسمی در ارتباط باشید.

 

تعویض فن

عملکرد قطعه ی فن در لپ تاپ های اچ پی بسیار مهم و کلیدی می باشد. اما چه مواردی ما را به این فکر می اندازد تا فن لپ تاپ خود را تعویض نماییم .؟ عموما بسیاری از افراد هنگام استفاده از لپ تاپ های شخصی خود متوجه ی صدای بیش از حد چرخش فن و داغ شدن بیش از حد دستگاه می شوند. گاه ممکن است صدای فن شنیده نشود اما دمای دستگاه به صورت غیر عادی بالا رود. در بسیاری از مواقع ما شاهد صدا های ناهنجار از توی سیستم خود می باشیم که ممکن است ایراد آن از فن ها باشد.

 

تعویض فن

 

هدف اصلی فن ها درون لپ تاپ های HP چیست.؟ اصلی ترین هدف فن در لپ تاپ های اچ پی ، خنک نمودن اجزای برد می باشد . به طور کلی یک لپ تاپ به وجود فن خیلی نیاز دارد زیرا که اگر این قطعات درون لپ تاپ ها قرار نگیرند ممکن است. دمای پردازش دستگاه به تمامی قطعات بردی آسیب بزند. فن نیز برای پایین آوردن دمای برد یک سیستم تهویه نیز بین برد و چیپست ها برقرار نموده است که با توجه به انتقال گرما ، این دما توسط فن به صورت کنترل شده پایین می آید.

عموما لپ تاپ های HP از یک فن روی مادربرد استفاده می کنند و تعداد لپ تاپ های دو فن HP کمتر می باشد. البته لازم به ذکر است که بسیاری از افراد برای کاهش بیشتر دمای تولیدی برد خود از کول پد ها استفاده می کنند. که این قطعات جانبی نیز کمک زیادی به خنک شدن لپتاپ های HP می کند.

 

نمایندگی پاویلیون اچ پی

بسیاری از کاربران در ارتباط با علت خرابی فن ، سوالاتی را مطرح نموده اند .! در راستای پاسخ به سوالات کاربران گرامی مبنی بر خرابی فن ها، جواب های بسیاری وجود دارد. اما همانطور که می دانید فن ها یک قطعه ی اسیب پذیر و حساسی درون لپ تاپ های پر قدرت همانند Pavilion 15DK 1095 می باشند. از این رو ممکن است مواردی چون :

  • نوسان برق و قطع و وصل شدن آن
  • ورود هرگونه شی غیر مجاز همانند اشیای تیز و … به درون دستگاه
  • ورود هر گونه گرد و غبار به درون دستگاه
  • ضربه خوردن دستگاه و…

 

نمایندگی پاویلیون اچ پی

 

لپ تاپ اچ پی Pavilion 15DK 1095 از سری محصولات گمینگ کمپانی اچ پی می باشد. که طرفداران بسیاری در زمینه ی ماشین های رایانه ای گیمینگ دارد. این دستگاه علیرغم داشتن پردازنده ی قوی خود ، ممکن است اگر به صورت استاندارد از این دستگاه استفاده نشود. قطعاتی چون فن و سینک این دستگاه دچار ایراد شود. شما نیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خدمات پس از فرش پرینتر های اچ پی با ما همراه شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با معرفی پاویلیون HP وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

تصویر مرتبط با تعویض فن Pavilion 15DK 1095 - HP fan service 1

 

تعویض فن HP 1095

همانطور که گفته شد اچ‌پی 1095 از سری لپ تاپ های پاویلیون گیمینگ اچ‌پی می باشد که عملکرد و پردازنده ی پیچیده ای نسبت. به سایر دستگاه های پاویلیون دارد. این دستگاه بنا به نوع کاربری خود همواره در حال پردازش بوده و  در بسیاری از اوقات ممکن است. تا کاربران شاهد ایجاد ایراداتی در پلتفرم آن باشند. حال ما در این بخش به بخش فن این دستگاه اشاره نموده ایم. در نظر داشته باشید. که شما کاربران گرامی می توانید. در جهت تعمیر و یا تعویض فن Pavilion 15DK 109 با کارشناسان ما در بخش امورات فنی لپ تاپ های HP همراه شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پردازنده لپ تاپ HP با کارشناسان ما همراه شوید.

 

 

تعویض فن HP 1095