فکس لیزری اچ پی کاربری اداری | به طور کلی دستگاه فکس برای ارسال و دریافت تصویر به صورت الکتریکی به دستگاه دیگری از طریق خط تلفن طراحی شده اند. در این بخش کمپانی اچ پی در زمینه ی طراحی و توسعه ی ماشین های اداری و فکس نیز نقش پر رنگ و موثری را ایفا نموده است. تکنولوژی های بکار رفته در ویژگی جدید دستگاه های فکس اچ پی باعث شده تا کاربران بتوانند ارتباطابت خود را با کیفیت بیشتری برقرار نمایند. سوالی که در این بین پیش می آید ، نحوهی ارسال و دریافت اسناد توسط دستگاه های فکس اداری اچ پی می باشد..؟

لازم است بدانید که تمامی متون و یا تصاویر چاپ شده توسط دستگاه فکس یا پرینتر های اداری اچ پی در قدم اول اسکن می شوند..! در قدم دوم پس از اسکن از اسناد اصلی یا کاغذ قرار گرفته شده ، اطلاعات مورد نظر کاربران را به طور دقیق به دستگاه گیرنده منتقل می کند. جهت کسب اطلاعات بیشیتر در ارتباط با سایر قابلیت های فکس اداری اچ پی با ما همراه شوید.

 

فکس لیزری

دستگاه های فکس اچ پی به عنوان یکی از محصولات تخصصی و کار آمد کمپانی به حساب می آیند. پیش از اینکه شبکه های اجتماعی به گسترش کنونی برسند. افراد مجبور بودند تا برای ارسال هر گونه گواهی ، اسناد ، رزومه ، نقشه ، مدرک و … به سراغ پست بروند. این موضوع  عموما باعث آزار و اتلاف وقت بیش از حد کاربران می شد. پس از بهترین و سریعترین راه را برای ارسال اسناد خود انتخاب می کردند. تنها کافی بود با گذاشت اسناد بروی دستگاه و شماره گیری ، اسناد را به راحتی انتقال دهند.جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعمیرات فکس لیزری HP با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

به طور کلی به جای ارسال اسناد چاپ شده از طریق پست برای یک همکار یا یک مشتری، شما می توانید فوراً آنها را فکس کنید. شخص گیرنده در عرض چند دقیقه یک سند مشابه را طبق دستور شما دریافت می کند. در نظر داشته بشاید که امروزه نیز با پیشرفت تکنولوژی و پیام رسان های سریع ، همچنان دستگاه های فکس از رده خارج نشدند و طبق روال همیشگی خود در دفاتر ، ادارت ، سازمانها و بسیاری از ارگان های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. هنگام خرید دستگاه های فکس اچ پی چه نکاتی را باید رعایت نماییم.

 

فکس لیزری

 

HP Fax

در نظر داشته باشید که هنگام خرید دستگاه های فکس اچ پی ابتدا :

  • نوع کار و فضای خود را بسنجید تا دستگاهی مرتبط با کار خود تهیه نمایید.
  • فضای خالی ومناسبی را برای قرار دهی این دستگاه خالی نمایید و از وارد نمودن هرگونه فشار به دستگاه خودداری کنید.
  • خطوط مستقیم و بدون قطعی را برای این دستگاه فراهم سازید.
  • پودر تونر و کارتریج سازگاری با فکس های لیزری تهیه نمایید.

در نظر داشته باشید که کمپانی اچ پی برای افزایش میزان رضایت کاربران خود در دو دسته دستگاه های فکس را به بازار عرضه نموده است. دسته ی اول پرینتر های چند کاره که عموما قابلیت فکس را با کیفیت مناسب و کاربر پسند ارائه می دهند . و دسته ی دوم دستگاه های لیزری و جوهرافشان فکس به صورت تخصصی می باشد. جهت کسب اطاعات بیشتر در ارتباط با تازه های دنیای اچ پی  با ما در ادامه همراه باشید.

 

HP Fax

تفاوت HP Fax machine و HP Multifunction | فکس لیزری

ما در این بخش با دو دسته از محصولات کمپانی اچ پی در زمینه ی ماشین های اداری رو به رو هستیم. هر دوی این دسته ها مورد آشنا و محبوبی برای کاربران در نوع کاربری اداری و خانگی به حساب می اید. کمپانی اچ پی سالیانن زیادی است که در زمینه ی طراحی و تولید ماشین های اداری فعالیت دارد . این کمپانی ابتدا با طراحی laser fax machine  تحول قابل توجه ای در زمینه ی ارسال اسناد به وجود آورد . سپس این کمپانی با عرضه ی محصولات Multifunction خود طرح کاربرپسندی را به بازار عرضه نمود. از این رو کاربران می توانست همزمان با خرید یک دستگاه چاپگر از قابلیت هایی چون چاپ ، کپی ، اسکن و فکس نیز بهره مند شوند.

اما تفاوت اصلی عملیات فکس در همه کاره ها و دستگاه های فکس لیزری اچ پی در چیست؟ ما در دستگاه های Multifunction کیفیت مناسبی را در زمینه ی اراسل و دریافت اسناد مشاهده می کنیم . اما Multifunction  اچ پی به طور کلی برای افرادی که به صورت مرتب نیاز به استفاده از فکس دارند. گزینه ی مناسبی نمی باشد. زیرا این دستگاه ها توانایی کاملی را به کاربران ارائه نمی دهند. در آن سوی میدان طبیعی است که دستگاه های تخصصی مخصوصا در زمینه ی ماشین های اداری و فکس ها کیفیت و سرعت بالاتری را به کاربران ارائه دهند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با فکس های لیزری اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

تفاوت HP Fax machine و HP Multifunction