رفع ایرادات فکس در hp 179fnw | در این بخش تصمیم داریم. تا در ارتباط با سری پرینتر های Multifunction اچ پی 179 بررسی های لازم را انجام داده و سپس با توجه به قابلیت های آن در زمینه ی چاپ ، مشخصات فکس آن را بررسی نماییم. با ما در ادامه همراه شوید. همانطور که می دانید اچ پی 179 از سری پرینتر های لیزری رنگی اچ پی با قابلیت چهار کاره در بازار می باشد. این سری از ماشین های اداری اچ پی بنا به قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه ای که دارند. مورد توجه بسیاری از افراد در زمینه ی چاپ و امورات اداری قرار گرفته اند. لذا با توجه به چنین مشخصاتی ما در نظر داریم تا در ارتباط با بخش فکس این دستگاه ها بررسی بیشتری را انجام دهیم.

 

رفع ایرادات فکس

فکس به عنوان چهارمین قابلیت در دستگاه های چاپگر به حساب می آید. اهمیت و کاربرد بالای فکس در ادارات ، سازمان ها و سایر ارگان های دیگر باعث شده تا اچ پی بخشی از قابلیت Multifunction های خود را به فکس اختصاص دهد. در همین راستا کاربران برای صرفه جویی در هزینه ها و فضای خود از ماشین های اداری مولتی استفاده می نمایند. با بررسی گزارشات کاربران ماشین های اداری Multifunction متوجه شدیم که بسیاری از افراد در راه اندازی و استفاده از این قابلیت دچار مشکل می باشند. اولین و مهمترین موضوع در هنگام راه اندازی فکس پرینتر های اچ پی ، آشنایی و استفاده از کابل و خطوط سالم می باشد. دستگاه های چهارکاره به صورت مجزا دارای سوکت و راه های ارتباطی جداگانه ای می باشند.

در ابتدا شما باید جهت راه اندازی فکس پرینتر HP Multifunction M179fnw باید با توجه به ورژن سیستم ویندوز / مکینتاش خود ، نرم افزار سازگار با سیستم خود را نصب نمایید.* توجه داشته باشید. که نرم افزار نصب شده توسط کاربران حتما باید به صورت فول پکیج باشد.* پس از نصب نرم افزار دستگاه تنها کافیست سوکت مجزای تلفن را وارد درگاه پشت دستگاه نموده و سپس بگذارید. تا دستگاه شناسایی های لازم را انجام دهد. چنانچه پس از انجام هر یک از این مراحل با مشکلاتی رو به رو بودید با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید.

 

 

رفع ایرادات فکس

 

چهار کاره ی اچ پی رنگی

در ارتباط با پرینتر اچ پی 179 بررسی های بسیاری وجود دارد. قابلیت و کاربرد بالای این سری از دستگاه های اداری چهار کاره ی رنگی باعث شده. تا کاربران از این دسته از پرینتر ها استقبال زیادی را به عمل  بیاورند. همانطور که طبق توضیحات خدمت شما کاربران گرامی اعلام شد. سری پرینتر های HP 179 به عنوان یک چاپگر چهار کاره ی رنگی از کوالیتی و متریال بسیار بالایی برخوردار می باشند. نوع کاربری این سری از محصولات اچ پی به صورت اداری – سازمانی طراحی و به بازار عرضه شده است. از این رو کاربرد 179 کاربرد خانگی ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعمیرات فکس لیزری HP با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید.

 

 

 

چهار کاره ی اچ پی رنگی

 

 

در بررسی اولیه با یک دستگاه چهارکاره ی تقریبا سنگین با وزنی حدود به 15 کیلوگرمی رو به رو هستیم. در ادامه ی این سری از پرینتر های اچ پی دارای رزولوشن فکس 300 * 300 و کیفیت چاپ 1200 Dpi می باشد. از نظر کیفیت خروجی اسناد و کیفیت ارسال و دریافت فکس می توان بروی قابلیت و کاربرد بالای این دستگاه حساب ویژه ای باز نمود. دستگاه HP 179 در راستای ارسال و دریافت فکس دارای پنل شماره ای فیزیکی بروی دستگاه می باشد. با توجه به این موضوع کاربران می توانند بدون استفاده از صفحه ی LCD به راحتی با فشردن گزینه ی FAX و شماره ی گیرنده ، اسناد مورد نظر خود را ارسال و دریافت نمایند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید قطعات اورجینال چهار کاره های اچ پی وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

ایراد اصلی فکس در پرینتر های HP

اصلی ترین ایراد در زمینه ی فکس ماشین های اداری چهار کاره بحث قطعی خطوط و عدم اتصال صحیح دستگاه به فکس می باشد. در بسیاری از مواقع چنین ایراداتی نرم افزاری بوده و تنها با آپدیت نمودن نرم افزار مبحث قطعی بر طرف می شود. اگر پس از آپدیت نمودن نرم افزار همچنین ایراد قطعی مشاهده شد چه باید کرد؟ یکی از اصلی ترین ایرادات در راستای عدم ارسال و دریافت فکس مربوط به بحث خطوط می شود. در بسیاری از مواقع مشاهده شده که ایراد از خطوط مرکزی بوده و دستگاه و سیستم هیچ مشکلی ندارند. البته استفاده از کابل سالم دو زوج و سازگار با نوع پرینتر نیز خالی از لطف نبوده و کاربران می توانند. در راستای فکس بی عیب و نقص از قطعات جانبی سازگار و اورجینال اچ پی استفاده نمایند.

 

 

ایراد اصلی فکس در پرینتر های HP
رفع ایرادات فکس