چاپگر های چهارکاره ی ارزان اچ پی | در پی درخواست های مکرر کاربران و دنبال کنندگان. محصولات اچ پی در زمینه ی ماشین های اداری و سازمانی ، تصمیم گرفته شده. تا بررسی های لازم در در ارتباط با محصولات و ماشین های اداری در زمینه ی لیزری رنگی انجام شود. از این رو اگر شما نیز به دنبال خرید و استفاده از ماشین های اداری لیزری رنگی در محیط کار و یا منزل خود می باشید . می توانید در این بخش با همراهی کارشناسان ما ، به اطلاعات و محصولات مناسبی در دسته چاپگر های چهار کاره ی HP برسید. با ما در ادامه همراه شوید. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر بیزینسی کوچک وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

چاپگر های چهارکاره

همانطور که می دانید ریشه ی طراحی و ساخت ؛ چاپگر های چهارکاره توسط کمپانی اچ پی . راه اندازی و صرفه جویی در تهیه ی محصولات اداری – سازمانی و ارگانی می باشد. کمپانی اچ پی به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان ماشین های اداری در نظر دارد. تا با عرضه ی یک محصول همه کاره ، نقش اساسی در جهت  صرفه جویی مالی و محیطی برای کاربران داشته باشد. اما سوالی که در این بخش شکل میگیرد ، نحوه ی کارایی و نقش پرینتر های لیزری رنگی چهارکاره می باشد؟

 

 

چاپگر های چهارکاره

 

 

 

به طور کلی این دستگاه ها توانایی انجام پرینت ، کپی ، اسکن و فکس را دارند . همچنین با توجه به کارایی این دستگاه ها ، شما می توانید به صورت کاملا پیشرفته تمامی کارایی لازم را از هر عمل این دستگاه ها دریافت نمایید. عموما پرینتر های چهارکاره مورد مصرف ادارات و سازمان ها می باشند. تمامی افرادی که قصد راه اندازی یک مجموعه ی اداری را دارند در جهت صرفه جویی در هزینه و فضای خود به سراغ خرید این سری از دستگاه ها می آیند و در نظر داشته باشید. که پرینتر های لیزری چهار کاره ی اچ پی در دو دسته ی لیزری رنگی و لیزری سیاه و سفید موجود می باشد.

 

پرینتر لیزری رنگی

طبق درخواست شما کاربران گرامی ، در این بخش تصمیم داریم. تا در ارتباط با چند پرینتر لیزری رنگی اقتصادی و ارزان اچ پی ، بررسی های لازم را انجام داده. و سپس مزایا و معایب این دستگاه ها را خدمت شما عزیزان معرفی نماییم. در قدم اول ما با پرینتر لیزری HP color laser MFP 179fnw رو به رو هستیم. این دستگاه در دسته چاپگر های لیزری رنگی اچ پی در سایز A4 قرار گرفته است. امروزه شاهد فروش و استقبال زیادی از این دستگاه هستم. زیرا که HP 179 علاوه بر قیمت مناسب ، دارای کیفیت چاپ قابل توجه ای می باشد. چاپ این دستگاه از طریق تکنولوژی لیزری بوده و همچنین از ویژگی های این دستگاه می توان به قابلیت شبکه و وایرلس اشاره کرد.

 

 

پرینتر لیزری رنگی

 

ابتدا به ظاهر این دستگاه می پردازیم. اچ پی  179 دارای یک بدنه ی سفید رنگ پلاستیکی می باشد. که از جنس با کیفیت و مناسبی تهیه شده است. یکی از مزایای این دستگاه مربوط به بخش فیدر یا ADF آن می شود که در بهش اداری خیلی به کار می آید. طراحی ساده ی این دستگاه و کیفیت متوسطه ی دکمه ها و صفحه نمایش 2 خطی آن نیز دارای نکته ی خاصی در این رده ی قیمتی نمی باشد. اما در ارتباط با مشخصات فنی این دستگاه باید بگویم که 179 با احتساب کارتریج های خود وزنی حدود 15 کیلوگرم دارد. رزولوشن پرینت و اسکن 600 DPI نیز خبر از میان رده بودن این دستگاه می دهد. کارتریج مورد مصرف این سری از پرینتر های اچ پی نیز مربوط به کیت 116 و  117A می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در نمایندگی اچ پی همراه شوید.

 

چاپگر های میان رده ی HP

دومین محصولی که در دسته پرینتر های اقتصادی اچ پی قرار گرفته است. مدل HP color laser MFP 183FNW می باشد. این دستگاه از نظر کاربران و مصرف کنندگان به عنوان محصولی مناسب و اقتصادی در فضای اداری عنوان گرفته است. در ارتباط با بخش ظاهری آن می توانیم مدعی باشیم که حداقل بهتر و با کیفیت تر از سایر محصولات میان رده ی اچ پی می باشد. دستگاه به طور کلی به شکل سفید رنگ بوده و همچنین دارای یک پنل دو خطی برای برقراری ارتباط با بخش های مختلف پرینتر می باشد.

در نظر داشته باشید که پرینتر اچ پی 183 به عنوان یک چاپگر لیزری رنگی چهارکاره وزنی حدود 16 کیلوگرم دارد. این دستگاه با توانایی چاپ 30000 برگ در ماه ، به عنوان پرینتر میان رده و مناسب در فضای اداری بکار می آید. همچنین لازم به ذکر است که کیفیت چاپ این دستگاه توسط کمپانی اچ پی 600 DPI اعلام شده است. در ارتباط با قطعات مصرفی HP color laser MFP 183FNW نیز باید بگوییم که این دستگاه برای چاپ اسناد از کیت HP 215A بهره می برد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با اچ پی سرویس منوآل با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی HP در ارتباط باشید.

 

چاپگر های میان رده ی HP