تنظیمات گیربکس پرینتر HP 125nw | در این بخش همراه شما کاربران گرامی هستیم تا بتوانیم اطلاعات مفیدی در ارتباط با قطعه ی گیربکس ، دسته ی و عملکرد آن را خدمت شما ارائه دهیم. در نظر داشته باشید. که چرخ دنده ها یکی از پرکاربردترین قطعات مکانیکی درون پرینتر های لیزری از جمله HP 125NW هستند. این چرخ دنده ها کارایی بسیاری در گیربکس های مکانیکی داشته و همچنین به عنوان قطعه ای با ارزش در پرینتر های اچ پی به حساب می آیند . بخشی از گیربکس درون پرینتر ها از چرخ دنده های کوچک و چرخ دنده های بزرگ ساخته شده است که می توانند به طور قابل اعتماد نیرو را انتقال دهند.

عملکرد چرخ دنده : پرینتر ها با انتخاب ترکیبی از تعداد دندان های مختلف مربوط به بخش گیربکس می توانند نسبت سرعت دلخواه و صحیحی را برای چاپ به دست آورد. اگر به شکل فنی بخواهیم به آن نگاه کنیم باید بگوییم کخ گیربکس پرینتر های اچ پی با استفاده از افزایش یا کاهش تعداد ترکیب دنده های موجود ، می تواند موقعیت رابطه متقابل بین محورهای چرخشی را آزادانه تغییر دهد. همچنین پرینتر ها می توانند از آن برای انتقال بین محورهای مختلف مانند محورهای موازی، محورهای متقاطع و محورهای پلکانی استفاده نمایند. در نظر داشته باشید که تکنولوژی قرار گیری و عملکرد گیربکس در پرینتر های لیزری اچ پی با یکدیگر متفاوت می باشد.

 

تنظیمات گیربکس پرینتر

گیربکس پرینتر چیست؟ به طور کلی قطعه ی گیربکس پرینتر نوعی وسیله تغییر سرعت در پرینتر های لیزری مشکی و لیزری رنگی می باشد این قطعه از طریق دسته بندی دنده های بزرگ و کوچک خود این توانایی را به دستگاه می دهد. تا در هنگام چاپ بتواند به سرعت و کاملا هوشمندانه تغییر سرعت را درون دستگاه ایجاد کند. همچنین لازم است بدانید که دنده بزرگ روی شفت کم سرعت و دنده کوچک روی شفت سرعت بالا نصب می شود. در همین راستا پرینتر بنا به نوع دستور چاپ و بررسی آن حرکت گیربکس را به صورت Smart تنظیم نموده و در زمانی کوتاه اسناد چاپ شده را به کاربران ارائه می دهد.

از سری مزایا و معایب گیربکس پرینتر های اچ پی می توان به موضوعاتی چون کنترل و انتقال دهنده ی نیرو به صورت یکسان و متغیر درون موتور پرینتر ها اشاره داشت. همچنین در نظر داشته باشید که در صورت ایجاد هر گونه آسیب بروی قطعه ی گیربکس دستگاه شما ، چاپ را متوقف نموده و از حالت Ready خارج می شود. در صورت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با small business چاپگرهای اچ پی با ما همراه شوید.

 

 

 

تنظیمات گیربکس پرینتر

نمایندگی سه کاره های اچ پی

گیربکس در تمامی پرینتر های اچ پی دارای یک تایم می باشد. این موضوع هنگامی به حساسیت بالای خود می رسد که توسط تکنسین ها تعمیر شود. هنگامی که تکنسین تصمیم به باز نمودن و تعمیر این قطعه می گیرد. باید تماما به مشخصات و ویژگی این سری از قطعات پرینتر های Multifunction آگاه باشد. ضمنا پس از تعمیر و یا تعویض قطعه ی گیربکس حتما باید تایم آن به صورت دقیق نصب شود. تا این دستگاه در ادامه ی روند چاپ خود با هیچ مشکلی رو به رو نشود. همچنین  تعویض چرخ دنده های گیربکس عامل دیگری است که باید نهایت توجه را به این موضوع داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قطعات گیربکس با کارشناسان و متخصصین واحد فنی HP همراه شوید.

 

 

 

نمایندگی سه کاره های اچ پی

 

 

مشخصات HP 125NW | تنظیمات گیربکس پرینتر

در نظر داشته باشید که اچ پی 125 از سری دستگاه های HP Multifunction در دسته ماشین های اداری قرار گرفته است. این دستگاه سه کاره با تکنولوژی چاپ سیاه و سفید و نوع کاربری اداری – سازمانی را می توان. به عنوان یکی از محبوب ترین دستگاه ها در صنعت ماشین های اداری و چاپگر های اچ پی به حساب آورد. عملکرد صحیح و قطعات داخلی و خارجی درون این دستگاه باعث شده. تا سیستم و روند عملکرد اچ پی 125 بسیاری قوی و مستحکم واقع شده باشد. از این رو کاربران و مهندسین ، این دستگاه را به عنوان یک اداری همه کاره به بازار عرضه نموده اند. شما نیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی در ارتباط باشید.  جهت آشنایی بیشتر با چاپگر های چهارکاره ی ارزان اچ پی با ما همراه شوید.

 

 

مشخصات HP 125NW
تنظیمات گیربکس پرینتر