خطای چاپ دورو | تنظیمات نرم افزار در پرینتر | استفاده از پرینتر های اچ پی اون هم با ویژگی های خاص  منحصر به فرد خود ، یکی از لذت بخش ترین کار ها در زمینه ی کاری اداری ، خانگی ، سازمانی و در حوزه ی چاپ می باشد. یکی از قابلیت هایی که می توان با استفاده از آن ، از چاپ و چاپگر خود لذت ببریم ، گزینه ی Duplex ( D )  یا همان چاپ به صورت دورو می باشد. این قابلیت درون پرینتر های تک کاره ، سه کاره و چهار کاره ی اچ پی به این این امکان را می دهد. تا اسنادمان را به صورت دورو چاپ کنیم.

عموما از این قابلیت در ادارت و سازمانها استفاده ی بسیاری می شود. نحوه ی کار کرد این ویژگی به این صورت است که دستگاه به صورت اتوماتیک چاپ اول را انجام داده سپس باز مجدد با کشیدن کاغذ درون خود چاپ برگه ی دوم را به رسانه منتقل می کند. از این قابلیت می توان در چاپ سالنامه ، کاربرگ ، بروشور ، اسناد و … استفاده ی مفیدی کرد. حال ما در این بخش همراه شما هستیم. تا با بررسی این قابلیت و البته ایراد خطای چاپ دورو ، بررسی هالی لازم را انجام داده. تا بتوانیم این خطا چاپگر را برای شما برطرف سازیم. با ما در تعمیرگاه مجاز اچ پی همراه شوید .

 

خطای چاپ دورو | رفع ایراد در نمایندگی مرکزی اچ پی

تنظیمات چاپ درون پرینتر های اچ پی دارای یک منو و یکسری مراحل می باشد. که کاربران می توانند با فعال نمودن آن ، از یک سری از امکانات درون پرینتر های خود بهره مند شوند. ابتدا ما در این بخش تصمیم داریم تا خطای چاپ دورو را در پرینتر های اچ پی با گذراندن چند مرحله بر طرف سازیم. در قدم اول لازم هنگامی که ارور خطای چاپ ( در بخش دورو ) را مشاهده کردید. ابتدا چاپ خود را متوقف کرده و سپس دستگاه چاپگر را خاموش کنید.

پس از گذشته چند ثانیه شما می توانید با روشن کردن دستگاه خود ، چاپ را به صورت دورو انجام دهید. در بسیاری از مواقع حافظه ی پرینتر پس از خاموش کردن دستگاه پاک شده ، و کاربران با روشن نمودن مجدد دستگاه خود می توانند ارور های سطحی را بر طرف سازند. در نظر داشته باشید ، اگر دستگاه شما پس از انجام این مراحل آماده به کار شد.  این به این معنی می باشد. که دستگاه ، بنا به دلایل مختلف یک باگ کوچک در بخش چاپ  Duplex به شما داده. و شما می توانید از سر چاپ خود را انجام دهید. اما اگر مجدد Error Duplex Print  را مشاهده کردید به بخش بعدی بروید.

 

خطای چاپ دورو

 

 

Duplex Printing error

در بخش پیش در ارتباط با مراحل خاموش و روشن کردن دستگاه موضوعاتی را بیان کردیم. حال در این بخش تصمیم داریم تا با ریست کردن دستگاه ارور Duplex Printing error را خاموش نماییم. در بسیاری از مواقع یک باگ نرم افزاری باعث می شود تا دستگاه ما دچار ایراد شود. همچنین در نظر داشته باشید. که این مرحله در قالب دو بخش ریست نرم افزار و ریست سخت افزاری قرار گرفته است. در بسیاری از مواقع با بروزرسانی سخت افزار ها ، ما شاهد ارور هایی Random درون دستگاه می شویم. برای بر طرف ساختن این ارور ها ابتدا لازم است. تا درایور موجود درون دستگاه خود را پاک کرده و مجدد با توجه به آخرین بروزرسانی OS mac یا OS windows ، درایور را مجددا نصب کنیم. با انجام این مراحل ممکن است ایرادات دستگاه بر طرف شوید.

 

 

Duplex Printing error

 

 

همچنین ریست نمودن حافظه و پرینتر ؛ نیز می تواند تاثیر مستقیمی بروی ارور هایی همچون Duplex Printing error داشته باشد. برای این کار باید از طریق پنل پرینتر و یا پنل درایور خود وارد افزونه و تنظیمات دستگاه شده. و سپس گزینه ی Reset Printer  را انتخاب کنید. دستگاه با کمی پردازش ریست را برای شما انجام داده و مجددا دستگاه شما را در حالت Ready قرار می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.

 

بر طرف کردن ارور پرینت

در این پست تصمیم گرفتیم تا در ارتباط با راه های نرم افزاری در ارتباط با ریست نمودن دستگاه ، بررسی های لازم را انجام دهیم. در برخی از مواقع ممکن است. ایراد دستگاه پس از طی نمودن مراحل گفته شده ، همچنان پا بر جا باقی بماند. از این رو آسان ترین راه برای برطرف ساختن این ایراد ، مراجعه به نمایندگی رسمی می باشد. شما نیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خدمات شرکتی و نمایندگی رسمی خدمات ماشین های اداری و رایانه ای شارپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کارگاه مرکزی HP نمایندگی پرینتر در ادامه همراه ما باشید.

 

 

بر طرف کردن ارور پرینت

 

برای بازدید و بررسی دیگر نوشته ها در دسته بندی نمایندگی مرکزی اچ پی روی لینک کلیک کنید.

 

 

توان چاپ پرینترهای اچ پی

این مورد ارتباطی با تعداد چاپ کارتریج ندارد. توان چاپ پرینتر به معنی تعداد پرینتی است که چاپگر در طول یکماه میتواند کار کند که اصطلاحا توان چاپ ماهیانه هم به آن گفته میشود. لذا کاربران نباید توان چاپ پرینتر را به معنی تعداد چاپ کارتریج قلمداد کنند. لازم به ذکر است کاربری مغایر با تعداد توصیه شده در ماه موجب آسیب های شدید به بخش های مختلف بالاخص فیوزینگ و کاغذکش خواهد شد.