تنظیم فکس در چهارکاره HP 225dw | بسیاری از کاربران بنا به نوع فعالیت و یا حوزه ی کاری خود ، به صورت روزمره نیاز به ارسال و دریافت فکس دارند. در همین راستا و برای پیشبرد اهداف خود در زمینه ی ماشین های اداری تصمیم به خریداری پرینتر های Multifunction می کنند. یکی از قابلیت چاپگر های چهار کاره ی اچ پی فکس می باشد. در همین راستا در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با این دستگاه و نحوه ی تنظیم آن اطلاعات بیشتری را خدمت شما کاربران و مصرف کنندگان ارائه دهیم. با ما همراه باشید. سرویس و خدمات بسیاری در جهت تعمیر و تنظیم دستگاه های فکس پرینتر های چهارکاره وجود دارد. در همین راستا کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش تصمیم دارند تا از موثر ترین روش ها استفاده نمایند.

 

تنظیم فکس

بسیاری از افراد معتقدند که ارسال و دریافت فکس راهی امن تر و بهتر از ارسال و دریافت ایمیل می باشد. اگر از پرینتر های چندکاره ی اچ پی استفاده می کنید لازم است بدانید که شما می توانید با تنظیمات و پیکربندی بخش های مربوط به این دستگاه از طریق تنظیمات ، اسناد خود را با سبک و سیاق مد نظر خود ارسال و دریافت کنید. همچنین لازم به ذکر است که شما می توانید اسناد خود را به صورت سیاه و سفید ، رنگی ، تک رو ، دورو و … هر آنچه که مد نظرتان است تنظیم نموده و فایلی از مخاطب های ویژه ی خود باز نمایید. در ادامه با ما همراه شوید.

 

 

 

تنظیم فکس

 

 

 

پس از خرید پرینتر های چندکاره ی اچ پی شما ، نیازمند یک درایور و یا یک دیسک از فول ورژن Software این دستگاه ها می باشید. پس از دریافت نرم افزار می توانید در سریعترین زمان ، چاپگر خود را نصب نموده و عملیات فکس را با آن آغاز نمایید. در نظر داشته باشید که برای نصب فکس شما نیاز به یک خط ثابت بو یک کابل دو زوج دارید. پس از نصب آن دیگر بدون هیچ مشکلی می توانید در سریعترین زمان فکس های خود را ارسال کنید. در نظر داشته باشید که اگر ، هنگام نصب و یا اتصال بین تلفن و چاپگر با ایراداتی مواجه شدید، می توانید با تماس به بخش فنی نمایندگی HP ، ایرادات خود را در زمینه های متفاوت بر طرف نمایید.

 

نمایندگی لیزری مشکی اچ پی

پس از انجام تمامی مراحل بالا ، وقت آن رسیده که دستگاه خود را تست کنیم. در مرحله ی اول باید مقداری کاغذ بروی سینی پرینتر خود قرار دهیم. پس از قرار گیری صحیح کاغذ بروی کاست دستگاه ، باید زبانه های مرتبط با دستگاه را بروی کاغذ خود فیکس کرده و آن را به شکلی صحیح درون دستگاه قرار دهیم. در نظر داشته باشید که اگر زبانه ها به صورت صحیح قرار نگیرند ممکن است دستگاه کاغذ را به صورت کج به درون خود بکشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مشکلات رایج پرینتر های HP با ما همراه شوید.

پس از فیکس نمودن کاغذ می توانید از بخش کنترل یا ال سی دی دستگاه خود مراحل مربوط به فکس را انجام دهید. پس از وارد نمودن اطلاعات دستگاه هر آن طور که کاربر به آن دستور داده اسناد را به دستگاه دیگری ارسال می کند. در نظر داشته باشید که اگر دستگاه شما دارای پنل و ال سی دی نمی باشد ، می توانید تنظیمات مربوط به فکس را درون سیستم خود انجام دهید. جهت آشنایی با مراحل ویرایش سیستمی تنها کافیست افزونه یا درایور نصب شده را باز کنید و از تب ها مورد نظر گزینه ی Fax را انتخاب نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

 

 

نمایندگی لیزری مشکی اچ پی

 

اچ پی HP 225dw | تنظیم فکس

اچ پی 225 سری دورو وایرلس از سری پرینتر های چهارکاره ی لیزری مشکی کمپانی اچ پی می باشد.. این دستگاه نوع کاربری اداری – سازمانی داشته و در همین راستا توانایی های ارزشمندی در زمینه ی ماشین های اداری و رایانه ای دارد. در نظر داشته باشید که رزولوشن فکس این دستگاه 600 نقطه در اینچ به صورت استاندارد توسط کمپانی اندازه گیری شده است. در همین راستا شما می توانید اسنادتان را با کیفیت قابل قبول برای هر گیرنده ای ارسال و دریافت نمایید.

همچنین لازم است بدانید که سری HP 225DW از سری پرینتر های دارای پنل و صفحه نمایش می باشد. در همین راستا تنظیمات فکس در این سری از پرینتر های اچ پی هم به صورت سیستمی و هم به صورت دستگاهی قابل انجام می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ارسال و دریافت فکس در چهارکاره های اچ پی وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

 

 

اچ پی HP 225dw