در این که اچ پی یکی از برترین های دنیا است و کمتر ایرادی را می توان متوجه محصولات آن در هر رده تولیدی که هستند، گرفت هیچ شک و تردیدی وجود ندارد اما خوب نکته مهم این جا است که بطور مثال یک خریدار ایرانی چطوری می تواند به یک پرینتر یا لپ تاپ خوب و امتحان پس داده اچ پی در ایران دست پیدا کند

آن هم تحت شرایطی که هیچ نگرانی از بابت سوخت شدن پول خود در خرید این قبیل از محصولات خارجی نداشته باشد! این جا است که ارزش یک نمایندگی خوب اچ پی در کشورمان هویدا می شود و این نمایندگی چیزی نیست به جز اچ پی آفیس که در ادامه شما را بیشتر با آن آشنا خواهیم کرد.

 

آشنایی با نمایندگی خوب اچ پی

در ایران تعداد زیادی از نمایندگی های خوب اچ پی وجود دارد که تنها کافی است شما عاشقان HP موفق به پیدا کردن یک کدام از آن در شهر و محل زندگی خود شوید. البته این را هم باید بپذیریم که امروزه نمایندگی های فیک زیادی در سراسر کشورمان بوجود آمده است که همه آن ها ادعای ارائه خدمات و عرضه اورجینال ترین محصولات تولیدی یک برند خارجی را دارند که البته از ادعا تا اثبات آن خیلی باید راه رفت تا متوجه کیفیت این قبیل از نمایندگی ها شد.

اما این راه و مسیر به خوبی برای اچ پی آفیس طی شده و اکنون هر کسی که خواهان خرید یکی از ماشین های اداری و یا دیوایس های دیجیتالی این برند مشهور آمریکایی در ایران می باشد، می داند که با اچ پی آفیس می تواند به آنچه که می خواهد، برسد.

ما در اچ پی آفیس برای خرید و فروش، تعمیرات و همچنین ارائه مشاوره و خدمات جانبی محصولات HP بخش های مختلف و مجزایی از هم را ایجاد کرده و با تعریف شرح وظایف خاصی برای هر یک از نیروهای فعال در این بخش ها به خوبی آنان را از اهمیت و توجه به خواست و تقاضای شما مراجعه کنندگان عزیز آشنا نموده ایم.

نمایندگی خوب اچ پی
نمایندگی خوب اچ پی

ویژگی های اچ پی آفیس | نمایندگی خوب اچ پی

اگر فکر می کنید که هر نمایندگی بزرگ و در ظاهر شیک و لاکچری می تواند یک نمایندگی رسمی و مجاز خصوصا از سوی برندهای آمریکایی که معمولا حتی سالی یکبار هم مسیر مدیران ارشد سازمانی آن ها به کشورمان نمی افتد که اصل یا فرع بودن آن ها را برایمان مشخص کنند، می باشد باید بگوییم سخت در اشتباه هستید؛ زیرا یک نمایندگی خوب باید نه در ظاهر بلکه در باطن و ساختار مدیریتی خود از یکسری ویژگی های ممتاز و بروز برخوردار باشد که این ویژگی ها در خصوص نمایندگی اچ پی آفیس عبارتند از:

  • توجه به اصل مشتری مداری
  • استفاده از نیروهای ماهر و صاحب تجربه
  • بهره گیری از تکنیک های روز دنیا در امر تعمیر محصولات
  • تلاش جهت ارتقاء سطح علمی و فنی نیروهای شاغل در مجموعه
  • و از همه مهمتر ارائه یک گارانتی معتبر در راستای فروش و تعمیر دستگاه های مختلف HP می باشد.

البته یادتان باشد که در اچ پی آفیس بخش های زیادی وجود دارد که ما به اقتضای فعالیت های هر یک از آنان منشوری از وظایف و تکالیف را برای نیروهای مخصوص آن بخش تعریف و آنان را با همین مبنای مدیریتی تربیت کرده ایم.

نمایندگی خوب اچ پی

به عنوان حرف آخر باید به شما اچ پی بازان عزیز بگوییم که ما در نمایندگی خود منتظر حضور شما هستیم و اگر احیانا امکان حضور فیزیکی در محیط کاری ما را ندارید اصلا لازم نیست نگران شده و یا به دنبال مجموعه های دیگری در شهر و دیار خود باشید؛ زیرا به راحتی می توانید از طریق شماره درج شده در سایت با ما در ارتباط بوده و مشکل و یا سوال و ابهامات خود در خصوص خرید دستگاه های اچ پی را مطرح نمایید. کارشناسان ما با ذهنی باز آماده یاری شما در امر خرید این قبیل از محصولات دیجیتالی می باشند.