در این که پرینترهای برند HP از بهترین های زمانه ما بحساب آورده می شوند، هیچ شک و تردیدی وجود ندارد اما سوال این جا است که ما باید به دنبال خرید پرینترهای لیزری این کمپانی مطرح جهانی باشیم و یا به سراغ مدل های جوهرافشان آن برویم؟! انتخاب در این خصوص بسته به انتخاب و نوع انتظارات شما خریداران عزیز دارد با این حال اما بدانید که ما قرار است در ادامه این مطلب از نمایندگی اچ پی آفیس کمی در خصوص نمایندگی پرینتر جوهرافشان اچ پی برایتان صحبت کنیم تا بدانید که اگر روزی نیاز به خرید یک چاپگر جوهری داشتید، به چه فروشگاه و نمایندگی باید مراجعه فرمایید.

کمی با نمایندگی پرینتر جوهرافشان اچ پی

میان پرینترهای جوهرافشان با دستگاه های لیزری برند اچ پی و یا دیگر برندهای مطرح تولید کننده این قبیل از ماشین های اداری و خانگی تفاوت های بعضا بزرگ و قابل توجهی وجود دارد؛ مثلا اغلب افراد برای انجام چاپ های حجیم خود که نیاز به وجود سرعت بالا در عمل چاپ رسانی اسناد و مدارک خود دارند به سراغ پرینترهای لیزری می روند.

این در حالی است که برخی دیگر خصوصا طیف هنرمندان و عکاسان برای چاپ دقیق تر همراه با جزئیات بیشتر فایل های تصویری خود نمی خواهند کیفیت را فدای سرعت انجام عمل چاپ نمایند و به همین خاطر به سراغ خرید پرینترهای جوهرافشان برای رفع نیاز خود می روند.

به هر حال هیچ فرقی ندارد که شما طالب خرید یک پرینتر اچ پی لیزری و یا جوهری برای خود باشید؛ مهم این است که بدانید برای خرید چنین چاپگرهایی باکیفیتی که بی تعارف مرگ ندارند و می توان تا سالیان سال از آن ها استفاده نمود به چه فروشگاه و نمایندگی از برند HP در کشورمان مراجعه نمایید. برای این منظور شما را در بخش بعدی با یکی از معتبرترین نمایندگی های اچ پی در ایران به نام اچ پی آفیس آشنا می نماییم.

نمایندگی پرینتر جوهرافشان اچ پی
نمایندگی اچ پی

معرفی اچ پی آفیس

اچ پی آفیس می تواند مقصد اول و آخر هر کسی باشد که می خواهد یک کدام از دستگاه های برند معتبر و جهانی اچ پی را برای خود و یا دوستان و آشنایان خود خریداری نماید! مجموعه اچ پی آفیس با قدمتی بالغ بر 10 سال در زمینه خرید، فروش، توزیع و همچنین ارائه خدمات و تعمیرات مختلف دستگاه های این برند در ایران فعالیت داشته و تاکنون نیز اگر توانسته پا بر جا باقی بماند، صرفا به این دلیل است که احترام به حق و حقوق شما مشتریان و اچ پی بازان عزیز را سرلوحه کار خود قرار داده است.

مجموعه اچ پی آفیس از بخش ها و قسمت های مختلفی در ساختار سرویس دهی خود به شما خریداران عزیز برخوردار است که عبارتند از:

  • فروش و تعمیر انواع پرینترهای جوهری، لیزری و چند کاره HP
  • خدمات و پشتیبانی انواع لپ تاپ های خانگی و گیمینگ و حرفه ای HP
  • تعمیر و نگهداری و شارژ انواع مواد مصرفی و کارتریج های لیزری و جوهری اچ پی HP
  • تعمیرات و خدمات پشتیبانی انواع ماشین حساب هاب مهندسی، اداری، جیبی و حرفه ای
  • تعمیرات برد و تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ های پاویلیون، پروبوک، اکسپکتر، انوی، الیت بوک و گیمینگ اچ پی

می باشد.

ویژگی های بخش تعمیرات پرینتر اچ پی

لازم به ذکر است که موراد گفته شده در ذیل تنها بخش کوچکی از ویژگی های ممتاز بخش تعمیرات پرینتر جوهرافشان اچ پی می باشد که شامل:

  • بهره گیری از کاردی مجرب و متخصص در امور تعمیر ماشین های اداری اچ پی
  • استفاده از به روز ترین متدهای تعمیراتی روز دنیا
  • خوش قولی و سر وقت انجام دادن تعمیرات دستگاه ها
  • آشنایی کامل با انواع مختلفی از خرابی و مشکلات پرینترها
  • مشاوره و عیب یابی پیش از تعمیر دستگاه
  • استفاده از اصلی ترین قطعات یدکی
  • ارائه ضمانت نامه کتبی

می شود.