اگر مدیر یا مسئول یک ارگان دولتی و یا شرکت خصوصی هستید و باید از اطلاعاتی که در دسترس شما است به بهترین وجه ممکنه حفاظت نمایید، بهتر است بدون تلف کردن وقت به سراغ لپ تاپ های مدل الیت بوک (EliteBook) اچ پی بروید که طبق گفته این کمپانی، امن ترین لپ تاپ موجود در رده تجاری این قبیل از سیستم های پرتابل بحساب آورده می شود. برای خرید الیت بوک های HP با ما همراه شوید تا شما را با یکی از معتبرترین نمایندگی لپ تاپ الیت بوک اچ پی در ایران؛ یعنی نمایندگی اچ پی آفیس بیشتر آشنا نماییم.

آشنایی با لپ تاپ های سری الیت بوک

وقتی به الیت بوک های اچ پی می روید یعنی به دنبال جذابیت ظاهری، طراحی منحصر به فرد، دوام کاری خارق العاده و شاید از همه این ها مهمتر، امنیت بالا می باشید. الیت بوک یکی از محبوب ترن سری های تولید لپ تاپ برند اج پی نه تنها در آمریکا بلکه در کل دنیا می باشد. اچ پی این تولید خود را ایمن ترین لپ تاپ دنیا معرفی کرده است و خرید آن را به تمامی مدیران ارشد سازمانی و شرکت های کلان جهان نیز توصیه می کند.

این نوع از لپ تاپ های اچ پی از نظر وضعیت ایمنی به حدی سطح بالا هستند که گاهی ضریب امنیت بالای کاری با آن ها سبب سردرگمی صاحبان آنان نیز گشته است. در بخش بعدی شما را با بخشی از ویژگی های انحصاری این مدل از محصولات الکترونیکی اچ پی بیشتر آشنا خواهیم کرد تا بدانید که الیت بوک های اچ پی چقدر ایمن و مطمئن برای حفاظت و حراست از اطلاعات مهم خصوصی و یا کاری شما هستند!

نمایندگی لپ تاپ الیت بوک اچ پی
نمایندگی اچ پی

ویژگی محصولات سری EliteBook

الیت بوک های اچ پی در ساختار فنی خود از یکسری پارامترهای امنیتی قابل توجه برخوردارند که از جمله آن ها می بایست به:

  • HP Sure Sense: دیواره ای هوشمند برای شناسایی و حذف و نابودی ویروس های بدافزار
  • HP Sure Recover with Embedded Reimaging Gen2: ایده آل برای بازآوری و ریکاوری اطلاعات نابود شده از سوی بدافزارها
  • HP Sure Click: لایه برای مقابله با ناامنی های اینترنتی و جلوگیری از ورود به سایت های مخرب
  • HP Sure Start Gen5: مدافعی سرسخت برای مقابله با حملات فریمورها از داخل بایوس
  • HP Manageability Integration Kit: مناسب برای بهره وری بیشتر از مشخصات قنی سخت افزاری دستگاه
  • HP Sure Run Gen2: روشن کننده آنتی ویروس های سیستمی برای جلوگیری از غیر فعال شدن آن ها توسط ویروس های مدرن رایانه ای

اشاره کرد.

البته ناگفته نماند که امکان قطع وبکم لپ تاپ تنها با فشار دادن کلیک مربوط به بخش سخت افزاری آن و همچنین قفل کردن صفحه نمایشگر جهت جلوگیری از دید دیگر افراد تحت زوایای مختلف دیگر را نیز باید به خصوصیات ایمنی این مدل از لپ تاپ های برند HP افزود.

نمایندگی اچ پی آفیس

حالا که با ذات درونی و ساختار کیفی لپ تاپ های سری الیت بوک اچ پی آشنا شده اید، حتما این سوال برایتان پی خواهد آمد که برای دستیابی به چنین دستگاه های مطمئنی باید به کدام فروشگاه های HP مراجعه نماییم؛ برای خرید لپ تاپ EliteBook تنها کافی است به سراغ نمایندگی اچ پی آفیس بروید تا مشاوران و کارکنان بخش فروشگاهی این نمایندگی رسمی و معتبر اچ پی شما را در راستای انتخاب یک کدام از بهترین لپ تاپ های سری الیت بوک راهنمایی نمایند.

فراموش نکنید که اچ پی تاکنون چندین و چند نسخه مختلف را در این سری از محصولات رایانه ای خود طراحی و به بازار عرضه کرده است که شما به عنوان یک خریدار باید متناسب با نوع نیاز و همچنین میزان بودجه ای که برای خرد یک کدام از این الیت بوک ها کنار گذاشته اید، انتخاب خود را انجام دهید.

برای این منظور هم هیچ پیشنهادی بهتر است مراجعه به یکی از با سابقه ترین نمایندگی های اچ پی در ایرانغ یعنی اچ پی آفیس نمی توانیم به شما عزیزان ارائه دهیم. برای این منظور می توانید از طریق شماره 02189392 با تیم کارشناسان خبره و صاحب تجربه اچ پی در ارتباط باشید.