tبرای تعمیر پلاتر اچ پی نمی توان به هر جایی مراجعه کرد و اصلا از هر نمایندگی نمی توان انتظار انجام یک تعمیر باکیفیت و سرویس دهی مطلوب در خصوص این نوع از چاپگرها را داشت! پلاتر در حقیقت یک پرینتر بزرگ چه از نظر اندازه و چه از نظر عملکردی می باشد که معمولا دفاتر فنی و مهندسی، پلان ریزها، رسم فنی، نقشه کش ها و … از آن برای چاپ در ابعاد بزرگ و با جزئیات استفاده می کنند و به همین خاطر نیز اغلب مردم هیچگونه نیازی نه به آشنایی و نه با طریقه کار با آن دارند. در ادامه این مطلب با اچ پی آفیس همراه شوید تا شما را با نکاتی بیشتر در این خصوص آشنا نماییم.

تعمیر پلاتر اچ پی

پلاتر یک چاپگر غول پیکر است که قادر است اسناد و تصاویر مورد نظر شما را در ابعادی بسیار بزرگتر از یک پرینتر خانگی و یا حتی سازمانی چاپ کند و به همین خاطر نیز عمدتا با قیمت های بسیار بالایی خصوصا در شرایط فعلی ارز در ایران خرید و فروش می شوند که البته در این چند سال بیشتر بر تعداد خریداران استوک یا همان دسته دوم این قبیل از محصولات HP افزوده شده و بی تعارف کمتر شرکت و شخصی حاضر به پرداخت پول یک دستگاه نو و آکبند در این وانفسای بازاری شده است.

در این میان که اهمیت دستگاه های کارکرده بیشتر خود را نمایان می سازد، خرید یکی از آن ها که دست بر قضا نام و آوازه اچ پی نیز در پشت آن قرار داشته باشد، می تواند خیال شما را از بابت کیفیت کار پلاتر انتخابی تان کاملا آسوده نماید که برای این منظور نیز در اولین اقدام خود باید به دنبال یک نمایندگی رسمی و مجاز از برند اچ پی در کشورمان باشید که بی شک یکی از بهترین ها در این زمینه، نمایندگی اچ پی آفیس می باشد.

در این نمایندگی بخش های زیادی برای فروش، تعمیر و همچنین ارائه سرویس های خدماتی مخصوص به محصولات اچ پی به چشم می خورد که قسمت تعمیر پلاتر اچ پی نیز یکی از آن ها می باشد که مجموعه ما از بهترین و تخصصی ترین تکنسین های آشنا با این مدل از پرینترهای بزرگ جهانی برای اطمینان بیشتر خاطر شما در آن استفاده نموده است.

تعمیر پلاتر اچ پی
نمایندگی اچ پی

نمایندگی اچ پی آفیس

همانطور که متوجه آن شدید ما در نمایندگی اچ پی آفیس از یک بخش کاملا حرفه ای و بروز در امر فروش و همچنین تعمیر پلاتر HP برخوردار هستیم و می توانیم به راحتی دستگاه های شما را تعمیر و در صورت نیاز حتی آن را برایتان تعویض و یا بفروش برسانیم.

همواره این را مدنظر خود قرار دهید که نمایندگی های زیادی نه تنها در تهران بلکه در کل ایران را نمی توان یافت که در زمینه فروش و تعمیر پلاتر ورود پیدا کرده و در آن از تجربه ای لازم برخوردار باشند! به همین خاطر توصیه می کنیم از سپردن دستگاه خود به نمایندگی های غیر رسمی برند اچ پی پرهیز کرده و مرتبا این مورد را به خودتان گوشزد کنید که حتی اگر پلاتر شما نو نیز نباشد و آن را بصورت دسته دوم خرید کرده باشید، باز هم پول ناچیزی را برای تهیه کردن آن خرج نکردید!

پس بهتر است برای تعمیر کردن آن حتما به نمایندگی های اصل اچ پی مراجعه فرمایید. از طرفی این را هم در نظر داشته باشید که تیم تعمیر پلاتر اچ پی آفیس برای هر کاری که بر روی دستگاه شما انجام می هد، ضمانت کتبی صادر می کند نا خیالتان از بابت کیفیت کار انجام شده بر روی دستگاهتان کاملا آسوده گردد. همچنین تکنسین های اچ پی آفیس قادر هستند در صورت عدم وجود شرایط برای شما جهت آوردن دستگاه به محل نمایندگی، خود به نشانی شما مراجعه کرده و مشکل پلاتر را در محل مرتفع سازند.