اگر به دنبال خرید یک چاپگر همه فن حریف می گردید و از میان برندهای مطرح دنیا که البته همه آن ها در بازار داخلی ایران قابل خرید و تهیه کردن نمی باشند، دچار شک و تردید شده اید؛ باید بگوییم بیخودی در حال باطل کردن وقت با ارزش خود هستید چرا که همه دنیا می دانند این پرینترهای تک کاره و یا چند کاره HP است که در هر دو نوع فرآیند چاپی خود؛ یعنی لیزری و جوهرافشان از شهرت غیر قابل وصفی برخوردار هستند. اقدام به خرید پرینتر اچ پی تنها بخش کوچکی از رفع نیاز شما کاربران سازمانی و یا شخصی می باشد و در این میان پیدا کردن یک نمایندگی پرینتر چند کاره اچ پی است که می تواند حتی بیش از پیدا کردن یک فروشگاه رسمی برایتان اهمیت داشته باشد. برای این منظور با ما در ادامه این مطلب از اچ پی آفیس همراه باشید.

معرفی نمایندگی پرینتر چند کاره اچ پی

پرینتر چند کاره به چاپگری اطلاق می شود که در کنار عمل چاپ می تواند برای شما کپی، فاکس و همچنین اسکن را نیز انجام دهد. البته قرار نیست هر پرینتر چند کاره ای از تمام این قابلیت ها برای شما برخوردار باشد و یک دستگاه پرینتر اج پی می تواند تنها دو و یا سه تا از موارد گفته شده را نیز در داخل ساختار خود برخوردار باشد و نهایتا موجب شود تا آن را چند کاره بنامیم.

یادتا نباشد تعمیر یک دستگاه چند کاره در مقایسه با یک مدل تک کاره بسیار سخت و تر و حساس تر است؛ چرا که اگر تکنسین در حال انجام کارهای تعمیراتی اشتباهی را در خلال مراحل انجام بهبودی دستگاهتان مرتکب شود، ممکن است به بخش دیگری از دستگاهتان نیز آسیب وارد شود و پروسه تعمیر دستگاه برایتان بیشتر طول بکشد و اگر خدایی ناکرده شما نیز غفلت کنید، هزینه ای اضافی از شما گرفته شود!

برای همین نیز پیشنهاد می کنیم اگر کاربر یک کدام از دستگاه های برند HP هستید، حتما به دنبال پیدا کردن یک نمایندگی رسمی و جدی برای دریافت خدمات جانبی بیشتر پیرامون دستگاه خود باشید که در این خصوص ما مفتخریم که به شما اچ پی بازان عزیز نمایندگی اچ پی آفیس را معرفی نماییم.

اچ پی آفیس از بخش های مختلف و متعدد در زمینه های فروش، تعمیرات و همچنین مشاوره و ارائه خدمات جانبی و سرویس دهی برخوردار می باشد که هر یک از این بخش ها را نیز با بهترین نیروهای کاری خود مجهز کرده است و از حیث کیفیت کاری باید به شما بگوییم که خیالتان کاملا آسوده باشد. تکنسین های فعال در بخش تعمیرانی اچ پی آفیس آماده ارائه خدمات به شما دارندگان پرینترهای چند کاره اچ پی می باشند.

نمایندگی پرینتر چند کاره اچ پی
نمایندگی اچ پی

ویژگی های نمایندگی اچ پی آفیس

نمایندگی اچ پی آفیس همانطور که متوجه شده اید از بخش های مختلف فروشگاهی، خدماتی و همچنین تعمیراتی برخوردار است. در هر یک از این بخش ها امکانات و تجهیزات خاصی از سوی تیم ارشد نمایندگی ایجاد شده است تا ارائه سرویس به شما مشتریان عزیز با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکنه صورت پذیرد.

از جمله این ویژگی ها می توان به جداسازی بخش تعمیر پرینتر،‌ لپ تاپ، پلاتر، مانیتور و دیگر محصولات اچ پی از بخش های دیگر این مجموعه اشاره نمود. ناگفته نماند که این تمام ویژگی های نمایندگی اچ پی در تهران نبوده می توان از دیگر موارد مربوط به آن همچون:

  • مشتری مداری
  • رعایت حقوق کاربران
  • تشخیص درست ایراد دستگاه
  • استفاده از قطعات باکیفیت و اورجینال
  • معتمد بودن کادر مجموعه
  • برخورداری از نظم و انضباط کاری بالا
  • عدم دریافت هزینه های جانبی در حین کار
  • ارائه مشاوره های لازم و کاربردی به صاحبان محصولات اچ پی