HP نه تنها در تولید پرینترهای خانگی و سازمانی استاد است بلکه در طراحی و ساخت ماشین های اداری و خانگی دیگری نیز از تبحر بالایی برخوردار است. اسکنرهای اچ پی یکی دیگر از محصولات شناخته شده این کمپانی مطرح آمریکایی هستند که در همه جای دنیا مورد استفاده قرار می گیرند و هر خریداری باید با در نظر داشتن ظرفیت های اسکنی خود در طول روز که یا بصورت شخصی می باشد و یا برای انجام کارهای سازمان و یا اداره محل خدمتش در پی تهیه کردن آن می باشد، اقدام نماید. به همین منظور نیز ما می خواهیم تا در ادامه این بلاگ از اچ پی آفیس توجه شما عزیزان را به نکاتی مهم در خصوص نمایندگی اسکنر رومیزی اچ پی که یکی از محبوب ترین Scanner های این کمپانی است، آشنا نماییم.

اسکنر رومیزی چیست؟

اسکنر رومیزی یا Desktop همانطور که از نامش نیز مشخص است دستگاهی است که بر روی میز کامپیوتر و یا میز کنار رایانه شما قرار می گیرد و به واسطه اتصال با سیم یا بدون سیم خود عمل انجام اسکن و ذخیره سازی اطلاعات را برایتان انجام می دهند. برای خرید یک اسکنر رومیزی یا دسکتاپی باید به موارد زیادی توجه داشت که ما به مهمترین آن ها برایتان اشاره خواهیم داشت.

از جمله ویژگی های یک اسکنر رومیزی می توان به:

  • دقت یا رزولوشن اسکن تصاویر و اسناد
  • پشتیبانی از عمق رنگی 36 تا 48 بیت در پیکسل
  • سرعت اسکن در دقیقه بالا چه برای اسکن سیاه و سفید و چه برای اسکن رنگی
  • سازگاری با کاغذهای مختلف تا اندازه بخصوص دستگاه
  • قابلیت تغذیه خودکار و اسکن دو رو

اشاره داشت.

نمایندگی اسکنر رومیزی اچ پی
نمایندگی اچ پی

نمایندگی اسکنر رومیزی اچ پی

حال که با ویژگی های یک اسکنر رومیزی آشنا شده اید باید بدانید که همه چیز در خرید این قبیل از اسکنرها خلاصه نمی شود و زیر سر داشتن یک نمایندگی معتبر و مجاز از آنجایی که شما خریداران عزیز به سراغ محصولات HP رفته اید، بسیار حائز اهمیت است. یادتان باشد کیفیت تنها راز ماندگاری اچ پی در مارکت جهانی است اما با این حال هر دستگاهی بالاخره روزی دچار خرابی و مشکل خواهد شد که در این هنگام تنها نمایندگی همچون اچ پی آفیس است که می تواند به کارتان بیاید.

ما در اچ پی آفیس بخش های مختلفی در راستای خرید، فروش، دریافت خدمات و همچنین تعمیر محصولات این برند جهانی ایجاد کرده ایم تا شما عاشقان HP بتوانید به سهولت به مراد دل خود با مراجعه به مجموعه دست دست پیدا نمایید. کارشناسان و تکنسین های تعمیرانی ما حاضر و آماده هستند تا بر روی اسکنرهای دچار مشکل شده شما چه در محل مجموعه و چه در محل مورد نظر شما کار کنند و آن را در سریع ترین زمان ممکنه و با استفاده از قطعاتی اورجینال و اصل حل و فصل نمایند.

کلام آخر

اچ پی بازان ایران توجه داشته باشند که امروزه تا دلتان بخواهد می تواند با نمایندگی های مختلفی که در حقیقت برای چندین و چند برند گوناگون فعالیت می کنند در سطح شهر تهران و دیگر استان های بزرگ کشورمان مواجه شوید که واقعیتش را بخواهید هیچ کدام از آن ها را نمی توان نمایندگی ای مجاز و رسمی از آن همه برندی تلقی کرد که تبلیغ آن را می کنند!

برای همین لطفا به دستگاه خود احترام گذاشته با سپردن آن به نمایندگی های اصلی اچ پی همچون نمایندگی رسمی اچ پی آفیس هم خیال خود را از بابت سلامت دستگاه خود راحت کنید و هم در وقت و هزینه های مربوط به آن صرفه جویی نمایید.

همانطور که می دانید در وهله اول کارشناسان شما در راستای تعمیر و یا عملکرد بهتر دستگاه شما بهتان مشاوره داده و در صورت عدم رسیدن به نتیجه مطلوب با انجام یک پروسه عیب یابی دقیق شما را از هزینه ها و همچنین زمانی که طول می کشد تا دستگاهتان آماده و همچون روز نخست که آن را خریداری کرده اید، برایتان کار کند، آگاه می نمایند.