کمپانی اچ پی یکی از بزرگترین تولید کنندگان ماشین های اداری و خانگی است که بی اغراق پرینترهای آن در این زمینه بیشتر از هر محصول دیگری توانسته سبب جلب رضایت عامه مصرف کنندگان و خریداران HP در سراسر دنیا گردد. اچ پی از مهارت عجیب و غریبی در ساخت محصولات باکیفیت برخوردار است و اگر از کسی که صاحب تجربه و یا به قول معروف این کاره باشد، بپرسید به شما خواهد گفت که محصولات اچ پی به معنای واقعی کلمه مرگ نداشته و می توان تا مدت های بسیار زیادی از استفاده نمود. با تمام این ها اما می خواهیم در طول این مطلب از مجموعه اچ پی آفیس توجه شما را به مواردی در خصوص نمایندگی پرینتر خانگی اچ پی جلب نماییم که امیدواریم برایتان سودمند باشد.

آشنایی با مفهوم پرینتر خانگی

در وهله اول شاید باید کمی بیشتر با مفهوم عبارت پرینتر خانگی آشنایی پیدا نمایید و اصلا بدانید که برای چه به این مدل از ماشین های چاپی را پرینترهای خانگی می نامند. همانطور که تاکنون نیز بارها و بارها در خصوص آن برایتان صحبت کرده ایم، پرینترهای اچ پی کلا در دو دسته سازمانی و خانگی طبقه بندی می شوند که در این حین پرینترهای خانگی به چاپگرهایی گفته می شود که:

  • کم مصرف هستند.
  • بصورت روزانه از قابلیت چاپی بین 30 تا 50 برگ را برخوردارند.
  • با قیمت بسیار مناسبی بفروش می رسند.
  • دارای وزن کمی هستند.
  • به همین خاطر جا به جایی آن ها بسیار راحت است.
  • نیاز به فضای کمتری برای قرار گرفتن در آن دارند.
  • از سرعت چاپ حدودی میان 18 تا 30 برگ در دقیقه برخوردارند.

پس اگر دستگاه پرینتر شما نیز دارای ویژگی های فوق می باشد، بدانید که از دسته چاپگرهای خانگی بحساب می آید. به هر حال از آنجایی که هر دستگاهی روزی دچار خرابی و نقصان می شود، باید به فکر چاره جویی های لازمه بود و در این زمینه هیچ چیزی بهتر از سراغ داشتن یک نمایندگی پرینتر خانگی اچ پی که بطور رسمی مجوز فعالیت از سوی برند HP را داشته باشد، نیست!

نمایندگی پرینتر خانگی اچ پی
نمایندگی اچ پی

بزرگی های نمایندگی پرینتر خانگی اچ پی | اچ پی آفیس

همانطور که در پایان بخش قبلی به آن اشاره کردیم، هر کسی که به دنبال خرید پرینتر می گردد باید برای رفع خرابی ها و ایرادات احتمالی که ممکن است در دراز مدت و یا کوتاه مدت برای دستگاه خود اتفاق می افتد به دنبال یک نمایندگی مجاز و عالی باشد که بی شک اچ پی آفیس یکی از بهترین گزینه های انتخابی می تواند برای شما عاشقان محصولات اچ پی در ایران باشد.

مجموعه اچ پی آفیس با سابقه ای درخشان در زمینه های فروش، تعمیر و همچنین ارائه خدمات و سرویس های جانبی آن هم نه تنها برای پرینترهای این برند آمریکایی بلکه برای تمام محصولات آن که وارد کشورمان شده است، آماده خدمت رسانی به شما اچ پی بازان عزیز می باشد.

تنها کافی است نگاهی به بخش های مختلف اچ پی آفیس بی اندازید که عبارتند از:

  • فروش و تعمیر انواع پرینترهای جوهری، لیزری و چند کاره HP
  • خدمات و پشتیبانی انواع لپ تاپ های خانگی و گیمینگ و حرفه ای HP
  • تعمیر و نگهداری و شارژ انواع مواد مصرفی و کارتریج های لیزری و جوهری اچ پی HP
  • تعمیرات و خدمات پشتیبانی انواع ماشین حساب هاب مهندسی، اداری، جیبی و حرفه ای
  • تعمیرات برد و تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ های پاویلیون، پروبوک، اکسپکتر، انوی، الیت بوک و گیمینگ اچ پی

تا به خوبی متوجه ظرفیت های بزرگ این نمایندگی معتبر و مجاز اچ پی در قلب پایتخت ایران؛ یعنی کلانشهر تهران شوید.

کلام آخر

به عنوان حرف آخر بد نیست این را بدانید که مجموعه اچ پی آفیس در تمامی بخش های خرید، فروش و همچنین تعمیراتی خود با ارائه مشاوره هایی درست و کاربردی شما را در خرید و یا تعمیر و حتی تعویض و فروش دستگاه های اچ پی تان به خوبی راهنمای می کند.

تنها کافی است با ما از طریق شماره 89392000-021 و گرفتن داخلی های مورد نظرتان در ارتباط باشید تا بهترین خدمات مربوط به دستگاه های خانگی و یا اداری اچ پی را به شما عزیزان ارائه دهیم.